• • • • • French Court• • • •

    • • • • Welkom op lichtjes dag!• • • •

    Het is 19 maart 1600, ook wel bekend als lichtjes dag. Lichtjes dag is een feestdag waarop de man de vrouw van wie die houd een kaars geeft en zei hem die avond aansteekt als ze het ook voor hem voelt. Dit jaar is het een bijzondere lichtjes dag, want de koninklijke familie in Frankrijk nodigt heel Europa uit om te komen eten ter ere van lichtjesdag. Het wordt een prachtig feest met de mooiste dans muziek in tijden, en die avond gaat iedereen vrolijk en moe naar bed met hun kaarsen. Net voor de nacht valt word er een prinses naar beneden geduwd en overleefd de val niet, daar begint het verhaal...

    Het duisternis, met een hart zo koud als ijs... Die je spaart als je het echt waard bent... Met zijn magie, zo zwart en dodelijk als gif...
    Power Is A Dangerous Game
    • • • • Landen • • • •
    • Spanje
    • Zweden
    • Frankrijk
    • Engeland
    • Schotland
    • Denemarken
    • Marokko
    • Walachije
    • Ottomaanse Rijk
    • Rijk Der Nederlanden

    RED IN THE HEAD, SILVER IN THE HEART

    • • • • Rollen • • • •
    Prinsen&Prinsessen - Je moet het afspreken met de koning en koninginnen, want je bent familie van hen. - verschillende leeftijden
    Lady's/Boys in waiting - Dat zijn degene die vrienden zijn van de koninklijke familie en eigenlijk mee gaan om een man of vrouw te vinden.
    I'm not a rebel, i'm Royal.
    • • • • Het Duisternis • • • •
    Het duister is een soort levende geest, die niet praat. Hij kan je helpen en je waarschuwen, je laten zitten, je bang maken of vermoorden.
    Hij is de god van de heidenen, heidenen zijn mensen die bloed offer doen als Het Duisternis. Ze hebben speciale krachten en lokken soms mensen het woud in. Ze laten zich zelf nooit zien, hun slachtoffers overleven het alleen met speciale hulp. Niemand mag het bloed woud betreden, als je er te ver ingaat kom je er nooit uit.

    • • • • Regels • • • •
    • Woordenaantal: 125
    • Personages maakt niet uit, als je maar een jongen& een meisje hebt.
    • Personages moeten aan hun rol gekleed zijn, bijvoorbeeld: adellijk kleed zich adellijk.
    • Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    • Denk aan de tijd waar we leven, niet in 2016.
    • Pas Relaties na de rollen goed gekeurd zijn.
    • Eerst reserveren
    • • • • Rollen • • • •
    Lijst:
    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd
    • Land
    • Innerlijk (eigenschappen mogen ook)
    • Uiterlijk//Beschrijving
    • Familie
    • Relaties
    • Extra
    Naam
    STOP OP VROUWEN/MEISJES
    Marina Rosemary de' Medici - Schotland - Prinses - MyDearDiary - pagina 1
    Elizabeth Courage - Engeland - Prinses - Lisadragonrider - pagina 3
    Isabelle Marienett de' Medici - Denemarken - Prinses - _patch - 3
    Francis André de la Porte - Frankrijk - Prins - MyDearDiary - 1
    Geclaimt - Frankrijk - Prins - Douceur
    Lady de Guise - Schotland - prinses - Shairell - 3
    Geclaimt - Frankrijk - Boy in Waiting - Shairell -
    Geclaimt - - Prinses - Sunrises -
    Estevania of Castilie - Spanje - Prinses - DarkOne - 7
    Geclaimt - Spanje - Boy in waiting - DarkOne
    Charlie Nadia Johansen - Denemarken - prinses - HttpLaura - 4
    Geclaimt - Turkije - lady-in-waiting - Ruelle -
    Jayden Sjölin - Zweden - Prins - HttpLaura - 4
    Willem Frederik George Lodewijk - Nederlandse rijk - Boy-in-waiting - gentil - 11
    Altan Ozgur Bayoumy - Ottaamse Rijk - prins - gentil - 11
    Charlotte Cassiopeia Johansen - Denemarken - prinses - gentil - 10
    Lileas de Guis - Schotland - Prinses - Shairell - 9
    Ariël Courage - Engeland - prinses - Josnape- 11
    Theodor André de la Porte - Frankrijk -boy-in-waiting - 13
    Claude Courage - Engeland - prinses - MyDearDiary

    • • • • Topics • • • • Speeltopics
    1:
    2:
    3:
    Praattopics
    1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=179225
    2:
    3:
    Rollentopics
    1: http://www.quizlet.nl/forum/modify.php?id=6300388
    2:
    3:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 17:24 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Lisadragonrider schreef:
    (...)

    wie moet je hebben van winters war dan weet ik het misschien


    Ik zit te twijfelen tussen de goude koningin of de zilvere


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    ~~ Elizabeth Courage ~~

    ~ Rol
    Ze is de kroonprinses van Engeland.
    ~ Naam
    Elizabeth Courage

    Elizabeth
    Elizabeth is een Hebreeuwse meisjesnaam. De betekenis van de naam is ` Gewijd aan God`. Haar ouders komen allebei uit Engeland en vonden dit een hele mooie naam. Ze word ook meestal Eliza, Liza, Lisa, Liz genoemd door familie of vrienden

    Courage
    Courage is een Engelse achternaam, de naam betekend 'moed'. Ze heeft deze naam van haar vader gekregen. De familie heeft deze naam, omdat ze vaak bekend staan om hun moed


    ~ Leeftijd
    Elizabeth is 13 jaar oud, ze is geboren op 12 december, wat haar een boogschutter maakt.

    ~ Land
    Ze is de volgende koningin van Engeland.


    [nextcol]

    • Innerlijk (eigenschappen mogen ook)
    Positief: Negatief:

    * Vriendelijk/beleefd - Koppig & Eigenwijs
    * Moedig - Gevoelig
    * Dierenvriend - Beterweter
    * Nieuwsgierig - Sarcastisch
    * Avontuurlijk - Ongeduldig


    • Uiterlijk//Beschrijving


    Ze heeft blond haar, haar haren zijn niet heel dik en ook niet heel dun, iets ertussen in. Ze draagt meestal een jurk, maar als ze gaat paardrijden of iets anders doet ze wel een broek aan. Ze heeft ook heel vaak haar tiara op. Ze vindt het fijn als haar haren los zijn, maar haar ouders vinden het netter als ze haar haren in een mooie vlecht zitten.

    Tiara



    [/columns]

    • Familie

    James Courage~Vader~Koning van Engeland. Hij is de oudere broer van de koning van Shotland, hij heeft nu nog maar een dochtertje, hij wil ook dat zij de troon overneemt.
    Charlotte Courage~Moeder~ Koningin van Engeland. Zij woonde altijd al in Engeland, nadat ze haar vader zag waren ze al verliefd.
    Ariël Courage~zus~ zij wilde geen koningin worden en daarom is Elizabeth nu kroonprinses.
    Oom~ Steenrijke man. Elizabeth weet niet veel over hem.
    Tante~ Koningin van Schotland. Elizabeth weet ook niet veel over haar.
    Nicht~ Marina, de kroonprinses van Schotland. Elizabeth vindt haar nicht heel aardig.

    • Relaties

    Ze houdt heel erg van haar vader, ze is echt een vaderskindje. Hij vindt het ook belangrijk dat als ze koningin is dat ze haar land kan verdedigen, daarom leert ze van hem boogschieten, zwaardvechten en paardrijden. Haar moeder vind ze ook aardig, maar van haar vader mag ze meer. Haar moeder vindt het geen goed idee dat ze dat allemaal leert, want ze is er te jong voor en dat doen prinsessen niet, maar uiteindelijk vind ze het toch wel goed.

    Ze is goed bevriend met Willem, ze zijn echte avonturenmaatjes. Hun ouders waren bevriend en daarom hun ook. Ze spreekt daarom ook Nederlands.

    • Extra

    Ze kan goed boogschieten, zwaardvechten en paardrijden, ze mag dit alleen niet vaak gebruiken. De mensen mogen niet zien dat zij dit kan, ze zal hier dan ook niet over gaan opscheppen. Haar moeder denkt dat als ze weten dat zij dit doet, dat ze dan geen goede koningin meer is.

    Ze kan ook heel mooi zingen, net zoals haar vader. Ze zingen dan ook vaak samen voordat ze gaat slapen.

    Ze wilt ook graag een huisdier, maar alle dieren zijn haar beste vrienden

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 12:34 ]

    _patch schreef:
    (...)

    Ik zit te twijfelen tussen de goude koningin of de zilvere


    zilver is ijs ;) als ik persoonlijkheid zou kiezen dan Freya (ijs) maar uiterlijk zou Ravenna (goud) ook mooi kunnen

    Ik probeer te beginnen aan mijn rol en hoop hem morgen af te hebben! Moet wel even denken wat voor fc hehe^^


    chaos makes the muse

    Douceur schreef:
    Ik probeer te beginnen aan mijn rol en hoop hem morgen af te hebben! Moet wel even denken wat voor fc hehe^^



    haha heb ik ook, ik kan geen 13 jarige prinses vinden xD

    Douceur schreef:
    Ik probeer te beginnen aan mijn rol en hoop hem morgen af te hebben! Moet wel even denken wat voor fc hehe^^
    \

    HIER EEN PAAR IDEEËN:


    Anna Popplewell


    Sarah Bolger


    Kristen Stewart


    Khaleesi

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 22:04 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Douceur schreef:
    Ik probeer te beginnen aan mijn rol en hoop hem morgen af te hebben! Moet wel even denken wat voor fc hehe^^


    Bij mij hetzelfde... Ik denk voor het meisje Selena Gomez en voor de jongen moet ik nog eens goed nadenken xD

    Maar eigenlijk ga je voor Selena amper koninklijke foto's vinden...

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 22:03 ]

    Mag ik een prinses van spanje
    En dan nog een boy in waiting

    ( ik moet gaan ik logeer namelijk bij opa en oma, maar ik ga morgen verder met mijn rol en ga opzoek naar een fc

    Gentil schreef:
    (...)

    Bij mij hetzelfde... Ik denk voor het meisje Selena Gomez en voor de jongen moet ik nog eens goed nadenken xD

    Maar eigenlijk ga je voor Selena amper koninklijke foto's vinden...


    Jep, dat is denk ik het lastige geheh/^ Tenzij je heeeel handig bent met fotoshop


    chaos makes the muse

    Omg die eerste is van Narnia toch?
    Van je faceclaims dan he en je kan eventueel ook nog belle van OUAT idk hoe ze echt heet


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik heb nog snel even iemand gevonden ik doe denk ik Elle Fanning

    _patch schreef:
    Omg die eerste is van Narnia toch?
    Van je faceclaims dan he en je kan eventueel ook nog belle van OUAT idk hoe ze echt heet


    Haha ik ook niet hoor xD Misschien kan ik een of ander HP-spook gebruiken ofzo xD

    Voor het meisje neem ik Anna Popplewell en voor de jongen blijf ik zoeken xD

    Gentil schreef:
    Voor het meisje neem ik Anna Popplewell en voor de jongen blijf ik zoeken xD


    Iemand een suggestie voor een jongen van 14-18 jaar?