• • • • • French Court• • • •

    • • • • Welkom op lichtjes dag!• • • •

    Het is 19 maart 1600, ook wel bekend als lichtjes dag. Lichtjes dag is een feestdag waarop de man de vrouw van wie die houd een kaars geeft en zei hem die avond aansteekt als ze het ook voor hem voelt. Dit jaar is het een bijzondere lichtjes dag, want de koninklijke familie in Frankrijk nodigt heel Europa uit om te komen eten ter ere van lichtjesdag. Het wordt een prachtig feest met de mooiste dans muziek in tijden, en die avond gaat iedereen vrolijk en moe naar bed met hun kaarsen. Net voor de nacht valt word er een prinses naar beneden geduwd en overleefd de val niet, daar begint het verhaal...

    Het duisternis, met een hart zo koud als ijs... Die je spaart als je het echt waard bent... Met zijn magie, zo zwart en dodelijk als gif...
    Power Is A Dangerous Game
    • • • • Landen • • • •
    • Spanje
    • Zweden
    • Frankrijk
    • Engeland
    • Schotland
    • Denemarken
    • Marokko
    • Walachije
    • Ottomaanse Rijk
    • Rijk Der Nederlanden

    RED IN THE HEAD, SILVER IN THE HEART

    • • • • Rollen • • • •
    Prinsen&Prinsessen - Je moet het afspreken met de koning en koninginnen, want je bent familie van hen. - verschillende leeftijden
    Lady's/Boys in waiting - Dat zijn degene die vrienden zijn van de koninklijke familie en eigenlijk mee gaan om een man of vrouw te vinden.
    I'm not a rebel, i'm Royal.
    • • • • Het Duisternis • • • •
    Het duister is een soort levende geest, die niet praat. Hij kan je helpen en je waarschuwen, je laten zitten, je bang maken of vermoorden.
    Hij is de god van de heidenen, heidenen zijn mensen die bloed offer doen als Het Duisternis. Ze hebben speciale krachten en lokken soms mensen het woud in. Ze laten zich zelf nooit zien, hun slachtoffers overleven het alleen met speciale hulp. Niemand mag het bloed woud betreden, als je er te ver ingaat kom je er nooit uit.

    • • • • Regels • • • •
    • Woordenaantal: 125
    • Personages maakt niet uit, als je maar een jongen& een meisje hebt.
    • Personages moeten aan hun rol gekleed zijn, bijvoorbeeld: adellijk kleed zich adellijk.
    • Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    • Denk aan de tijd waar we leven, niet in 2016.
    • Pas Relaties na de rollen goed gekeurd zijn.
    • Eerst reserveren
    • • • • Rollen • • • •
    Lijst:
    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd
    • Land
    • Innerlijk (eigenschappen mogen ook)
    • Uiterlijk//Beschrijving
    • Familie
    • Relaties
    • Extra
    Naam
    STOP OP VROUWEN/MEISJES
    Marina Rosemary de' Medici - Schotland - Prinses - MyDearDiary - pagina 1
    Elizabeth Courage - Engeland - Prinses - Lisadragonrider - pagina 3
    Isabelle Marienett de' Medici - Denemarken - Prinses - _patch - 3
    Francis André de la Porte - Frankrijk - Prins - MyDearDiary - 1
    Geclaimt - Frankrijk - Prins - Douceur
    Lady de Guise - Schotland - prinses - Shairell - 3
    Geclaimt - Frankrijk - Boy in Waiting - Shairell -
    Geclaimt - - Prinses - Sunrises -
    Estevania of Castilie - Spanje - Prinses - DarkOne - 7
    Geclaimt - Spanje - Boy in waiting - DarkOne
    Narcisa Valeria Constantinescu- Walachije - Lady in waiting- Camhanaich - 5
    Charlie Nadia Johansen - Denemarken - prinses - HttpLaura - 4
    Geclaimt - Turkije - lady-in-waiting - Ruelle -
    Jayden Sjölin - Zweden - Prins - HttpLaura - 4
    Willem Frederik George Lodewijk - Nederlandse rijk - Boy-in-waiting - gentil - 11
    Altan Ozgur Bayoumy - Ottaamse Rijk - prins - gentil - 11
    Charlotte Cassiopeia Johansen - Denemarken - prinses - gentil - 10
    Lileas de Guis - Schotland - Prinses - Shairell - 9
    Kenna de Poitiers - - Lady in waiting - Peculiar
    Ariël Courage - Engeland - prinses - Josnape- 11
    Theodor André de la Porte - Frankrijk -boy-in-waiting - 13

    • • • • Topics • • • • Speeltopics
    1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=179324
    2:
    3:
    Praattopics
    1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=179225
    2:
    3:
    Rollentopics
    1: http://www.quizlet.nl/forum/modify.php?id=6300388
    2:
    3:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 15:08 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.


    Voor de mensen die nog een meisje willen
    Gabriella Wilde


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:


    Voor de mensen die nog een meisje willen
    Gabriella Wilde


    Ik dacht haar eerst te kennen


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Hoeveel rollen nog? xD

    Gentil schreef:
    Hoeveel rollen nog? xD


    I don't know but one of them is mine

    En daar begint dus het probleem, mijn laptop is ontvoerd, hij is bij een ICT bedrijf, maar nu krijg ik hem pas maandag weer terug... En op mijn mobiel gaat een rol maken niet zo makkelijk :$


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Feniks schreef:
    (...)

    I don't know but one of them is mine

    En daar begint dus het probleem, mijn laptop is ontvoerd, hij is bij een ICT bedrijf, maar nu krijg ik hem pas maandag weer terug... En op mijn mobiel gaat een rol maken niet zo makkelijk :$

    Kan je dan niet inspringen?
    @dear diary, wil je reageren in gasten boek? ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Feniks schreef:
    (...)

    I don't know but one of them is mine

    En daar begint dus het probleem, mijn laptop is ontvoerd, hij is bij een ICT bedrijf, maar nu krijg ik hem pas maandag weer terug... En op mijn mobiel gaat een rol maken niet zo makkelijk :$


    Ik maak demijne ook op mijn mobiel, ze zien er misschien niet prachtig uit maar zijn wel bruikbaar ;)

    @MyDearDiary: Door deze RPG zijn Lisa en ik op het idee gekomen om een story te schrijven over onze personages! Bedankt voor het leuke idee! ;)

    Gentil schreef:
    (...)

    Ik maak demijne ook op mijn mobiel, ze zien er misschien niet prachtig uit maar zijn wel bruikbaar ;)

    @MyDearDiary: Door deze RPG zijn Lisa en ik op het idee gekomen om een story te schrijven over onze personages! Bedankt voor het leuke idee! ;)


    Ik krijg de afbeeldingen er niet eens ingeplakt dus ik vind het dan nog heel knap van je

    @JoSnape ik denk dat ik dat ga doen

    @MyDearDiary kan ik later inspringen met mijn mannelijke personage


    En ik ben van 16 aug tot 30 aug op vakantie dus posten lukt dan niet want ik heb ook geen wifi


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Gentil schreef:
    (...)

    Ik maak demijne ook op mijn mobiel, ze zien er misschien niet prachtig uit maar zijn wel bruikbaar ;)

    @MyDearDiary: Door deze RPG zijn Lisa en ik op het idee gekomen om een story te schrijven over onze personages! Bedankt voor het leuke idee! ;)


    Je gaat het toch niet helemaal na doen hé? (zip)


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Feniks schreef:
    (...)

    Ik krijg de afbeeldingen er niet eens ingeplakt dus ik vind het dan nog heel knap van je

    @JoSnape ik denk dat ik dat ga doen

    @MyDearDiary kan ik later inspringen met mijn mannelijke personage


    En ik ben van 16 aug tot 30 aug op vakantie dus posten lukt dan niet want ik heb ook geen wifi


    Je kan inspringen ja


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    MyDearDiary schreef:
    (...)

    Je gaat het toch niet helemaal na doen hé? (zip)


    Nee het heeft er eigenlijk niet veel mee te maken, alleen Elizabeth en Willem die avonturen beleven.

    Lisadragonrider schreef:
    (...)

    Nee het heeft er eigenlijk niet veel mee te maken, alleen Elizabeth en Willem die avonturen beleven.
    Maar als deze rpg niet had bestaan had ons verhaal ook nooit bestaan :P

    Felix is klaar en staat open voor relaties, hij staat op pagina 12 :)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    waarom hebben Walachijse mensen Engelse voor- en achternamen?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ghehe omdat ik niet weet wat een walaaschse naam is (ik weet echt niet hoe je dit schrijft haha)
    Omdat de achternaam er al was
    En
    Ik vind Dracula toch nog best wel engels klinken dus ik denk niet dat dat heel erg is, ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Ghehe omdat ik niet weet wat een walaaschse naam is (ik weet echt niet hoe je dit schrijft haha)
    Omdat de achternaam er al was
    En
    Ik vind Dracula toch nog best wel engels klinken dus ik denk niet dat dat heel erg is, ;)

    Walachijse namen zijn gewoon Roemeense namen. Dracula betekent "zoon van Dracul" in het Roemeens, maar ik neem aan dat je dat er niet snel uit zou halen.


    Up with the sun. Gone with the wind.