• • • • • French Court• • • •

    • • • • Welkom op lichtjes dag!• • • •

    Het is 19 maart 1600, ook wel bekend als lichtjes dag. Lichtjes dag is een feestdag waarop de man de vrouw van wie die houd een kaars geeft en zei hem die avond aansteekt als ze het ook voor hem voelt. Dit jaar is het een bijzondere lichtjes dag, want de koninklijke familie in Frankrijk nodigt heel Europa uit om te komen eten ter ere van lichtjesdag. Het wordt een prachtig feest met de mooiste dans muziek in tijden, en die avond gaat iedereen vrolijk en moe naar bed met hun kaarsen. Net voor de nacht valt word er een prinses naar beneden geduwd en overleefd de val niet, daar begint het verhaal...

    Het duisternis, met een hart zo koud als ijs... Die je spaart als je het echt waard bent... Met zijn magie, zo zwart en dodelijk als gif...
    Power Is A Dangerous Game
    • • • • Landen • • • •
    • Spanje
    • Zweden
    • Frankrijk
    • Engeland
    • Schotland
    • Denemarken
    • Marokko
    • Walachije
    • Ottomaanse Rijk
    • Rijk Der Nederlanden

    RED IN THE HEAD, SILVER IN THE HEART

    • • • • Rollen • • • •
    Prinsen&Prinsessen - Je moet het afspreken met de koning en koninginnen, want je bent familie van hen. - verschillende leeftijden
    Lady's/Boys in waiting - Dat zijn degene die vrienden zijn van de koninklijke familie en eigenlijk mee gaan om een man of vrouw te vinden.
    I'm not a rebel, i'm Royal.
    • • • • Het Duisternis • • • •
    Het duister is een soort levende geest, die niet praat. Hij kan je helpen en je waarschuwen, je laten zitten, je bang maken of vermoorden.
    Hij is de god van de heidenen, heidenen zijn mensen die bloed offer doen als Het Duisternis. Ze hebben speciale krachten en lokken soms mensen het woud in. Ze laten zich zelf nooit zien, hun slachtoffers overleven het alleen met speciale hulp. Niemand mag het bloed woud betreden, als je er te ver ingaat kom je er nooit uit.

    • • • • Regels • • • •
    • Woordenaantal: 125
    • Personages maakt niet uit, als je maar een jongen& een meisje hebt.
    • Personages moeten aan hun rol gekleed zijn, bijvoorbeeld: adellijk kleed zich adellijk.
    • Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    • Denk aan de tijd waar we leven, niet in 2016.
    • Pas Relaties na de rollen goed gekeurd zijn.
    • Eerst reserveren
    • • • • Rollen • • • •
    Lijst:
    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd
    • Land
    • Innerlijk (eigenschappen mogen ook)
    • Uiterlijk//Beschrijving
    • Familie
    • Relaties
    • Extra
    Naam
    STOP OP VROUWEN/MEISJES
    Marina Rosemary de' Medici - Schotland - Prinses - MyDearDiary - pagina 1
    Elizabeth Courage - Engeland - Prinses - Lisadragonrider - pagina 3
    Isabelle Marienett de' Medici - Denemarken - Prinses - _patch - 3
    Francis André de la Porte - Frankrijk - Prins - MyDearDiary - 1
    Geclaimt - Frankrijk - Prins - Douceur
    Lady de Guise - Schotland - prinses - Shairell - 3
    Geclaimt - Frankrijk - Boy in Waiting - Shairell -
    Geclaimt - - Prinses - Sunrises -
    Estevania of Castilie - Spanje - Prinses - DarkOne - 7
    Geclaimt - Spanje - Boy in waiting - DarkOne
    Narcisa Valeria Constantinescu- Walachije - Lady in waiting- Camhanaich - 5
    Charlie Nadia Johansen - Denemarken - prinses - HttpLaura - 4
    Geclaimt - Turkije - lady-in-waiting - Ruelle -
    Jayden Sjölin - Zweden - Prins - HttpLaura - 4
    Willem Frederik George Lodewijk - Nederlandse rijk - Boy-in-waiting - gentil - 11
    Altan Ozgur Bayoumy - Ottaamse Rijk - prins - gentil - 11
    Charlotte Cassiopeia Johansen - Denemarken - prinses - gentil - 10
    Lileas de Guis - Schotland - Prinses - Shairell - 9
    Kenna de Poitiers - - Lady in waiting - Peculiar
    Ariël Courage - Engeland - prinses - Josnape- 11
    Theodor André de la Porte - Frankrijk -boy-in-waiting - 13

    • • • • Topics • • • • Speeltopics
    1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=179324
    2:
    3:
    Praattopics
    1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=179225
    2:
    3:
    Rollentopics
    1: http://www.quizlet.nl/forum/modify.php?id=6300388
    2:
    3:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 15:08 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    MyDearDiary schreef:
    wie zijn rollen zijn af


    Ik zit in de helft :P

    Gentil schreef:
    (...)

    Ik zit in de helft :P


    Welke, de bovenste of de onderste? Of helemaal in het midden (A)


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    MyDearDiary schreef:
    (...)

    Welke, de bovenste of de onderste? Of helemaal in het midden (A)


    Hij heeft drie rollen, dus dat klopt niet (flower)


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    (...)

    Hij heeft drie rollen, dus dat klopt niet (flower)


    :D Tja, nu ben ik toch klaar. Met de bovenste, de onderste en de middelste helft. xD

    Ik ben ook klaar xD

    Bij Isabelle zijn nog een paar kleine wijzigingen, ze is in plaats van 15 jaar 16 jaar oud en woont in het Deense rijk


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Feniks schreef:
    Bij Isabelle zijn nog een paar kleine wijzigingen, ze is in plaats van 15 jaar 16 jaar oud en woont in het Deense rijk


    Haha, wie had dat gedacht? xD

    Het innerlijk van Feraye (pagina nummer 4) staat erbij!
    Dus als iemand enige relaties met haar wilt hoor k het wel ;3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik heb geen zin om te kijken, maar zijn er nog andere slechteriken? xD

    Gentil schreef:
    Ik heb geen zin om te kijken, maar zijn er nog andere slechteriken? xD



    Na Clarissa, de echte naam van het duisternis? Je kan iets met MyDearDiary of hij misschien een heidenen kan zijn?


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    (...)


    Na Clarissa, de echte naam van het duisternis? Je kan iets met MyDearDiary of hij misschien een heidenen kan zijn?


    Misschien ben ik dom, maar ben ik de enige die het woord "heidenen" niet snapt? xD En ja, mijn Turk (ik heb geen zin om zijn naam te typen) is slecht, en daarom wil ik weten of hij "contact" zou kunnen hebben met andere slechten...

    Gentil schreef:
    (...)

    Misschien ben ik dom, maar ben ik de enige die het woord "heidenen" niet snapt? xD En ja, mijn Turk (ik heb geen zin om zijn naam te typen) is slecht, en daarom wil ik weten of hij "contact" zou kunnen hebben met andere slechten...



    • • • • Het Duisternis • • • •
    Het duister is een soort levende geest, die niet praat. Hij kan je helpen en je waarschuwen, je laten zitten, je bang maken of vermoorden.
    Hij is de god van de heidenen, heidenen zijn mensen die bloed offer doen als Het Duisternis. Ze hebben speciale krachten en lokken soms mensen het woud in. Ze laten zich zelf nooit zien, hun slachtoffers overleven het alleen met speciale hulp. Niemand mag het bloed woud betreden, als je er te ver ingaat kom je er nooit uit.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ruelle schreef:
    Het innerlijk van Feraye (pagina nummer 4) staat erbij!
    Dus als iemand enige relaties met haar wilt hoor k het wel ;3



    Ik ga meteen kijken, als je tijd hebt wil je dan ook Marina/Francis (pagina 1) bekijken?


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Camhanaich schreef:
    Iemand als geliefde/ex voor Narcisa?

    Voor andere relaties staat ze ook open (:

    ik quote dit maar even aangezien niemand reageert


    Up with the sun. Gone with the wind.

    NightFlowers schreef:
    (...)


    • • • • Het Duisternis • • • •
    Het duister is een soort levende geest, die niet praat. Hij kan je helpen en je waarschuwen, je laten zitten, je bang maken of vermoorden.
    Hij is de god van de heidenen, heidenen zijn mensen die bloed offer doen als Het Duisternis. Ze hebben speciale krachten en lokken soms mensen het woud in. Ze laten zich zelf nooit zien, hun slachtoffers overleven het alleen met speciale hulp. Niemand mag het bloed woud betreden, als je er te ver ingaat kom je er nooit uit.


    Ohw. Misschien kan mijn personage wel een heiden zijn, die zich wel toont. Hij verleid mensen en zegt dan om naar het woud te gaan. Hij en de andere persoon gaan er in en de heiden offert de andere persoon. Maar dan gaan er wel personages dood, en dan blijft er naar het einde toe niemand over... Of je kan ook als je personage is gestorven telkens een nieuw personage aanmaken :)