• Excuses als dit topic verkeerd staat
    Hoi,
    Ik heb aan een paar mensen gevraagd wat ze liever hadden: een talend voor schrijven of tekenen. Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben naar wat mensen het liefste goed zouden kunnen. Maar ik ben nu eigenlijk best wel nieuwsgierig naar jullie mening, aangezien iedereen tekenen/schilderen/illustreren zei.
    Dus wat zou je liever willen?
    Goed kunnen schrijven of goed kunnen tekenen/schilderen/illustreren?
    Goed kunnen dansen of goed kunnen zingen?
    Goed zijn in schaken/dammen of geweldig kunnen sporten?
    Goed kunnen knutstelen/handwerken of goed zijn in instrumenten bespelen?


    i wanna die with you once or twice.

    Goed kunnen schrijven denk ik.
    Goed kunnen zingen.
    Goed zijn in sport.
    Goed zijn in een instrument bespelen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schrijven, dansen, sporten, instrumenten bespelen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Schrijven, zingen, sporten, instrumenten bespelen.

    Ik zou het schrijven, zingen, synchroonzwemmen en piano spelen te erg missen in mijn leven als ik het niet zou kunnen. Het is dan wel problematisch om niet te kunnen dansen, want tja, musical bestaat toch echt uit zang, dans en spel, maar zingen is toch wel belangrijker voor mij. Oh en jammer van de cosplays haha. Damn :W


    Happy Birthday my Potter!

    - Goed kunnen schrijven.
    - Goed kunnen zingen.
    - Goed kunnen sporten
    - Goed zijn in instrumenten bespelen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Goed kunnen schrijven of goed kunnen tekenen/schilderen/illustreren? Schrijven, denk ik.
    Goed kunnen dansen of goed kunnen zingen? Zingen.
    Goed zijn in schaken/dammen of geweldig kunnen sporten? Goed zijn in sporten.
    Goed kunnen knutstelen/handwerken of goed zijn in instrumenten bespelen? Handwerk.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Tekenen, zingen, sporten en knutselen/handwerk. Ik zou heel graag goed willen zijn in schrijven, maar daar zijn mijn hersenen niet voor gemaakt :'). Ik ben veel beter om beeldend te werk te gaan.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik kan beiden :W. Maar anders kies ik voor tekenen.
    Goed kunnen zingen, maar ik heb vroeger op dansen gezeten en dat lijkt me ook heel leuk.
    Goed zijn in sporten. Gewoon weten hoe je moet schaken en dammen is goed genoeg voor mij.
    Goed zijn in instrumenten bespelen. Gitaar please.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goed kunnen schrijven of goed kunnen tekenen/schilderen/illustreren? Tekenen, al kan ik dat wel redelijk okayisch
    Goed kunnen dansen of goed kunnen zingen? Oooh, lastig! Ik zal wel goed willen kunnen dansen eigenlijk
    Goed zijn in schaken/dammen of geweldig kunnen sporten? Mja, schaken is wel badass, maar best veel mensen vinden het saai dus met wie zou je het kunnen doen? Doe maar sporten x'D
    Goed kunnen knutstelen/handwerken of goed zijn in instrumenten bespelen? Instrument! ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    - Schrijven is mijn passie, dus schrijven (;
    - Zingen.
    - Sport, denk ik...
    - Dit is een moeilijke, ik denk dat ik ga voor het instrument c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Goed kunnen schrijven, zingen, sporten en instrumenten bespelen.


    Ravenclaw till my bones.

    Ah. Lastig. Ik ben altijd jaloers op mensen die goed kunnen tekenen of artsy zijn met handwerken oid.
    Voor mij is het schrijven, zingen I guess, sporten en instrumenten bespelen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Goed kunnen schrijven
    Goed kunnen zingen?
    Goed zijn in geweldig kunnen sporten?
    Goed kunnen in instrumenten bespelen?

    Articuno schreef:
    Schrijven, zingen, sporten, instrumenten bespelen.


    Bijna iedereen heeft dit, haha (;

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 12:48 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Dratini schreef:
    Schrijven, dansen, sporten, instrumenten bespelen

    Dit. Al kan ik eigenlijk al dansen en zou ik mijn zangskills nog wel wat kunnen verbeteren, maar als ik dan één van beide zou moeten kiezen is het toch wel dans :').


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon