• Ga maar lekker los people, ik ben benieuwd :Y)

    Shippen. 100%

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 22:44 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Lui zijn. :Y)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Personages vermoorden


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    Personages vermoorden

    *High five*


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Slapen in de auto. Het is moeilijker dan het lijkt als er iemand naast je zit.


    obsessive rage

    Mijzelf dagenlang afzonderen, zonder contact nodig te hebben met een ander levend wezen.
    Mensen denken altijd dat ik eenzaam ben.. valt vies tegen, ik heb gewoon teveel series/stories om te lezen :Y)

    Sarcasme c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rivailles schreef:
    Personages vermoorden


    Haha, jep, dat heb ik ook.


    I wanna be a wizard!

    Kleddernat worden in de El Rio Grande in Walibi.


    Happy Birthday my Potter!

    JamesPotter schreef:
    Ik kan mijn duim 'uit de kom' halen. (Ik weet dat er geen kom bij je duim zit, maar het duimgewricht kan ik heel raar buigen)

    Daarnaast ben ik ook een aardig goede kok.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik heb een interne ovenwekker (wat bijzonder is met een moeder met ADD die dan vergeet dat ze pizza's in de oven heeft staan). Ik heb altijd op precies het juiste moment een soort impuls om eventjes te gaan kijken of het klaar is. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kan mn tong oprollen tot een hotdogbroodje: dit is genetisch bepaald, sommige kunnen het, en sommige niet xD (mama is lekker de enige die het niet kan haha)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik kan mijn tong omdraaien, en dan echt zo dat ie helemaal plat ligt (klinkt heel raar waarschijnlijk, maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel. :') )
    Ook kan ik mijn stuitje laten knakken, maar wel alleen wanneer ik hem 'vast' voel schieten. Als ik dan mijn bekkenbodemspieren aanspan hoor je hem knakken, behoorlijk hard soms. Dit is sinds ik een lelijke smak heb gemaakt en vol op m'n stuitje terecht ben gekomen, of het gezond is is een ander verhaal maar ik heb er verder geen last van. :')

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 1:28 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mentys schreef:
    Sarcasme c:

    Oh en ik kan enge dingen met mijn handen cx


    obsessive rage