• Hello my dears,

    Het is mij recentelijk opgevallen dat het poppetje voor het 3de geslacht niet meer zichtbaar is. Ik heb even gekeken bij andere webbrowsers en ook daar is het niet te zien. Is dit alleen bij mij of zien anderen dat poppetje ook niet meer? (Je kan op mijn profiel gaan kijken, want ik zou dat normaal gezien moeten hebben. :') )
    Het is misschien niet meteen het meest gemiste ding hier op Quizlet, maar zo weet ik dat er in ieder geval weet van is. :'D


    Take me to wonderland

    Bij mij is hij inderdaad ook verdwenen.


    Caution first, always.

    Dat poppetje valt geregeld 'weg', om het zo te zeggen. Het probleem is al doorgegeven aan Rutger, maar wij kunnen voorlopig niet veel meer doen dan het telkens opnieuw instellen. ^^ Je kan altijd een berichtje sturen als het verdwenen is. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Dat poppetje valt geregeld 'weg', om het zo te zeggen. Het probleem is al doorgegeven aan Rutger, maar wij kunnen voorlopig niet veel meer doen dan het telkens opnieuw instellen. ^^ Je kan altijd een berichtje sturen als het verdwenen is. (:

    Oh oke, heel erg bedankt. ^^


    Take me to wonderland

    Ik was het poppetje eigenlijk een beetje vergeten, omdat ik er nooit iets meer over hoorde. Ik zie hem ook nergens meer voorbij komen D:


    26 - 02 - '16

    Bedankt voor het terugzetten, Melissa. c:


    Caution first, always.

    Het was mij niet opgevallen maar ik kijk ook nooit naar de geslachts poppetjes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik dacht er laatst aan en het viel mij ook op dat die poppetjes zijn weggevallen. Zelf gebruik ik ze niet, maar ik vroeg wel hoe het nou zat met die poppetjes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, ik was het eigenlijk een beetje vergeten. :x


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijne is ook weg


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als het goed is staan ze er weer allemaal. (:

    -> Slotje

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 11:50 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.