• Vandaag voel mij echt rot
    Mijn emoties zijn helemaal negatieve.
    Er is echt niemand die mij echt begrijpt.
    Ik moet vaak acteren omdat anders mensen raar naar mij kijken.
    Ik ben nu echt kapot en zit zwaar te wenen achter deze scherm. Ik wil gewoon begrepen gevoelen. Ik voel mij angstig en Bang.

    Voor de mensen die niet begrijpen ik zit met depressie en angsten. Vandaag voel mij echt slecht omdat niemand mij begrijpt. Nu voel mij eenzaam en hulpeloos. Ik weet niet wat nu moet doen...

    Je kan je hart luchten aan iemand (op Quizlet, maar ook in het echt) dat helpt meestal. En wat helpt: acteer niet. Ook al kijken mensen raar naar je om, als je dat doet kroppen je emoties op en komen ze ongecontroleerd en sterk naar buiten zoals nu. Je emotie mogen er zijn!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Niet acteren om het op te kroppen. Als je met zoiets zit ben je daar beter rechtuit en eerlijk over, zeker als het om serieuze problemen van jezelf gaat. Depressie en angsten zijn geen lachertje, dus hou het niet voor jezelf, praat hierover met iemand.

    Als je trouwens graag even wil praten, je mag mij altijd een berichtje sturen!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 21:53 ]


    16 - 09 - '17

    Je moet een ding onthouden.

    Jij bent nooit alleen. Er zijn heel veel andere mensen op de wereld die zich niet begrepen voelen en in dezelfde situatie zitten als jij. Begrijp dat je niet alleen op deze wereld bent, en dat er vast wel mensen zijn die jou zouden begrijpen (-:

    Je kan altijd met een vertrouwenspersoon praten, op school of hier ook op Q. Of misscjien moet je even met je ouders gaan praten, zodat je er maar vanaf bent. Of een van je vrienden ofzo... Tis namelijk heel rot als nieman je bergrijpt


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.