• Welcome!


    Hello peeps! Ik vind het heel erg leuk om profielen te maken en daarbij ook gifs te editen. Aangezien ik dit een fijne bezigheid vind en ik mijn talenten graag wil uitbreiden in een ruimer publiek, open ik deze profielenstore.
    Let op: ik ben een druk werkende dame, dus er kan een wachttijd ontstaan. Ik probeer deze natuurlijk zo goed mogelijk te beperken!


    • Creaties •
    Wat ik jullie precies kan bezorgen zijn zelfgemaakte profielen. Wil je er graag een bewerkte foto of gif bij dan maak ik deze met plezier er boven op. Ook bezorg ik jullie lay-outs voor jullie verhalen, quizen etc. Hebben jullie genoeg met enkel een bewerkte foto of gif, dan maak ik deze ook heel graag voor jullie. Ik ben heel vrij met de aanvragen dus aarzel zeker niet!



    • Invul Lijstje •
    • Eventuele titel of koptekst:
    • Een korte samenvatting zoals de positie van tekst en foto's :
    • Eventueel foto's|gifs|tekst die je er in wilt:
    • Of het voor een bewerkte gif | foto, verhaal of profiel is:
    • Eventuele Exta's:




    • Regels •

    Enkele regels om het duidelijk en gezellig te houden

    • Natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    • Respecteer de wachtlijst.
    • Zoals ik al eerder vermeld heb, ben ik een werkende dame, dus wees een beetje geduldig
    • Maximaal 1 aanvraag per user. Als je meer aanvragen hebt, dan komt je tweede aanvraag weer in de wachtlijst te staan. Dit is aangenamer over de anderen


    • Wachtlijst •
    Aegon
    JetBlackHeart
    Sahariel
    *De foto's zijn aan klikbaar naar het echte profiel.*



    *Hier de linknaar al de profielen.*

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 19:17 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Oeh lijkt mij interessant. XD

    Ik wilde mogelijk weer terug naar een andere gebruikersnaam, en daarbij mijn thema aanpassen.
    Maar ik ben niet zo goed met profielen. XD
    Ik heb de mijne wel wat in elkaar gezet, maar was ik super lang mee bezig, en die foto's stan alsnog rommelig. XD

    Zal ik straks een lijstje opsturen? Via hier of PB? :3

    Ik ben benieuwd wat je voor mij kan betekenen, (als ik dat lijstje heb ingevult, zodat je makkelijker kan werken?)

    Ik vind het zo raar zo te reageren op dit... Alsof ik iemand commandeer...


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Asriel_Dreemurr schreef:
    Oeh lijkt mij interessant. XD

    Ik wilde mogelijk weer terug naar een andere gebruikersnaam, en daarbij mijn thema aanpassen.
    Maar ik ben niet zo goed met profielen. XD
    Ik heb de mijne wel wat in elkaar gezet, maar was ik super lang mee bezig, en die foto's stan alsnog rommelig. XD

    Zal ik straks een lijstje opsturen? Via hier of PB? :3

    Ik ben benieuwd wat je voor mij kan betekenen, (als ik dat lijstje heb ingevult, zodat je makkelijker kan werken?)

    Ik vind het zo raar zo te reageren op dit... Alsof ik iemand commandeer...


    Hier ben je vrij om te commanderen, haha (: Stuur het lijstje maar via deze weg door, dan kan ik hem later altijd herbekijken. Neem je tijd!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Eerst even kijken welke gebruikersnaam. :P


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Mijn topics. Ik wil graag een nieuw profiel, maat ik weet niet zo goed wat ik wil, dus ik ga nog even erover na denken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Stangsters perfecte creaties ;p


    16 - 09 - '17

    Sandow schreef:
    Stangsters perfecte creaties ;p


    Thihi, dankjewel ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik ga zelf even kijken hoe ik mijn profiel kan gaan aanpassen. :3

    Als ik er niet uitkom, stuur ik wel wat op. XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Even een MT hoor ^^ Ik wil namelijk echt een keer een goed profiel hebben, maar heb er zelf niet het geduld voor haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eventuele titel of koptekst: sic. parvis. magna.
    Een korte samenvatting zoals de positie van tekst en foto's : Een gif met daarnaast tekst, daar onder weer een gif rechts met tekst, en daar onder weer een gif links met tekst ernaast.
    Eventueel foto's|gifs|tekst die je er in wilt: Een gif van Jason Todd (van de Arkham Knight game), een gif van Richie Gecko (van From Dusk Till Dawn), een gif van Jon Snow (van Game of Thrones). Het liefst allemaal zwart wit en ongeveer van het zelfde formaat, liever niet helemaal vierkant dus ietsje langer.
    Of het voor een bewerkte gif | foto, verhaal of profiel is: Profiel.
    Eventuele Exta's:

    De tekst die ik graag naast de gif van Jason wil:

    It was the night that changed my life.
    Up until then…
    I was just a street rat named Jason Todd.
    My mother was dead.
    Dad was in prison for life.
    Rate I was going, I’d be meeting him there soon.
    But that was the night I met…
    the B a t m a n.

    So here I am.
    A “hero”? A “villain”?
    I’m the guy who can do the things that Batman can’t…
    become someone that Batman won’t.

    Am I the man Bruce wanted me to become?
    Not even close.
    But someday he’ll soon realize
    I’m exactly who he needs.

    En deze naast die van Richie:

    "monsters do not yearn for the night,
    they ache for a light they can no longer reach,
    for the sun abandoned them long ago,
    leaving behind a moon that offers no warmth,
    and so they wander and mourn under a moonlit sky,
    hoping for a dawn that will never rise.”

    perhaps the sun was always a lie, and the moon the truth.

    En misschien een paar quotes van Jon Snow naast de laatste gif?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    • Een korte samenvatting zoals de positie van tekst en foto's : Ik wil eigenlijk weer eens iets anders dan standaard de foto's met tekst onder elkaar. Misschien iets van een plaatje boven in het midden & de andere aan de zijkant? Of links, rechts, links? Leef je vooral uit.
    • Eventueel foto's|gifs|tekst die je er in wilt:
    Bands -er staan een aantal op mijn profiel, concerten, iets wat die sfeer uitstraalt. Qua tekst misschien een passende quote of lyrics. Ik wil wel heel graag iets van 5 Seconde Of Summer terug zien.
    • Of het voor een bewerkte gif | foto, verhaal of profiel is:
    Profiel
    • Eventuele Exta's:
    Ik hoop dat je hier iets mee kunt c: Ik ben in dat opzicht niet heel moeilijk, maar wel heel erg inspiratieloos


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MT, dit is handig om te onthouden.


    i wanna die with you once or twice.

    Aegon schreef:
    Eventuele titel of koptekst: sic. parvis. magna.
    Een korte samenvatting zoals de positie van tekst en foto's : Een gif met daarnaast tekst, daar onder weer een gif rechts met tekst, en daar onder weer een gif links met tekst ernaast.
    Eventueel foto's|gifs|tekst die je er in wilt: Een gif van Jason Todd (van de Arkham Knight game), een gif van Richie Gecko (van From Dusk Till Dawn), een gif van Jon Snow (van Game of Thrones). Het liefst allemaal zwart wit en ongeveer van het zelfde formaat, liever niet helemaal vierkant dus ietsje langer.
    Of het voor een bewerkte gif | foto, verhaal of profiel is: Profiel.
    Eventuele Exta's:
    De tekst die ik graag naast de gif van Jason wil:

    It was the night that changed my life.
    Up until then…
    I was just a street rat named Jason Todd.
    My mother was dead.
    Dad was in prison for life.
    Rate I was going, I’d be meeting him there soon.
    But that was the night I met…
    the B a t m a n.

    So here I am.
    A “hero”? A “villain”?
    I’m the guy who can do the things that Batman can’t…
    become someone that Batman won’t.

    Am I the man Bruce wanted me to become?
    Not even close.
    But someday he’ll soon realize
    I’m exactly who he needs.

    En deze naast die van Richie:

    "monsters do not yearn for the night,
    they ache for a light they can no longer reach,
    for the sun abandoned them long ago,
    leaving behind a moon that offers no warmth,
    and so they wander and mourn under a moonlit sky,
    hoping for a dawn that will never rise.”

    perhaps the sun was always a lie, and the moon the truth.

    En misschien een paar quotes van Jon Snow naast de laatste gif?


    Is het de bedoeling dat ik de gehele tekst naast Jason zijn gif plaats? Want het gaat waarschijnlijk zowel boven als onder de gif uitkomen. Of is dat geen probleem voor jou?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Stangster schreef:
    (...)

    Is het de bedoeling dat ik de gehele tekst naast Jason zijn gif plaats? Want het gaat waarschijnlijk zowel boven als onder de gif uitkomen. Of is dat geen probleem voor jou?


    Ik heb het er nu ook naast. Ik weet niet of dat met meerdere gifs er onder een probleem geeft? Het liefst wil ik het er naast als dat uitkomt, als dat niet lukt wil ik wel een andere quote opzoeken. ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aegon schreef:
    (...)

    Ik heb het er nu ook naast. Ik weet niet of dat met meerdere gifs er onder een probleem geeft? Het liefst wil ik het er naast als dat uitkomt, als dat niet lukt wil ik wel een andere quote opzoeken. ^^


    De gifs komen langer uit in de lengte dan in de hoogte, dus het enige wat er zal gebeuren, is dat de gif eronder ook wat naar beneden wordt geduwd. Maar ik zal hem nu afmaken en dan kan je zelf nog bepalen wat je zou willen veranderen.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Stangster schreef:
    (...)

    De gifs komen langer uit in de lengte dan in de hoogte, dus het enige wat er zal gebeuren, is dat de gif eronder ook wat naar beneden wordt geduwd. Maar ik zal hem nu afmaken en dan kan je zelf nog bepalen wat je zou willen veranderen.


    Is goed. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus