• Welcome!


    Hello peeps! Ik vind het heel erg leuk om profielen te maken en daarbij ook gifs te editen. Aangezien ik dit een fijne bezigheid vind en ik mijn talenten graag wil uitbreiden in een ruimer publiek, open ik deze profielenstore.
    Let op: ik ben een druk werkende dame, dus er kan een wachttijd ontstaan. Ik probeer deze natuurlijk zo goed mogelijk te beperken!


    • Creaties •
    Wat ik jullie precies kan bezorgen zijn zelfgemaakte profielen. Wil je er graag een bewerkte foto of gif bij dan maak ik deze met plezier er boven op. Ook bezorg ik jullie lay-outs voor jullie verhalen, quizen etc. Hebben jullie genoeg met enkel een bewerkte foto of gif, dan maak ik deze ook heel graag voor jullie. Ik ben heel vrij met de aanvragen dus aarzel zeker niet!



    • Invul Lijstje •
    • Eventuele titel of koptekst:
    • Een korte samenvatting zoals de positie van tekst en foto's :
    • Eventueel foto's|gifs|tekst die je er in wilt:
    • Of het voor een bewerkte gif | foto, verhaal of profiel is:
    • Eventuele Exta's:




    • Regels •

    Enkele regels om het duidelijk en gezellig te houden

    • Natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    • Respecteer de wachtlijst.
    • Zoals ik al eerder vermeld heb, ben ik een werkende dame, dus wees een beetje geduldig
    • Maximaal 1 aanvraag per user. Als je meer aanvragen hebt, dan komt je tweede aanvraag weer in de wachtlijst te staan. Dit is aangenamer over de anderen


    • Wachtlijst •
    • Aegon •
    • JetBlackHeart •
    • Sahariel •
    *De foto's zijn aan klikbaar naar het echte profiel.*



    *Hier de linknaar al de profielen.*

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 19:17 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Zo, hij is klaar! Hier is een ]linkje. Moest je nog willen dat ik iets aanpas, wat dan ook, ik hoor het graag (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    • Eventuele titel of koptekst:Iets poëtisch, zoals: "Every light has there own darkness"
    • Een korte samenvatting zoals de positie van tekst en foto's : Titel bovenin, een tekst rechts en een foto links,
    Volgende rij, tekst links en een foto rechts.
    En mijn standaard spoiler die ik nu ook op mijn profiel heb. Xd
    • Eventueel foto's|gifs|tekst die je er in wilt: Een duistere draak, en een lichte draak, (geen Chineze draak, ik houd ni van poot loze of vleugeloze draak. Gewoon de basic 4 poten en vleugels. Xd) het liefst die foto's dus tegenstrijdig, maar wel beetje zelfde style...
    • Of het voor een bewerkte gif | foto, verhaal of profiel is: profiel
    • Eventuele Exta's:Het liefst iets met deze zinnen verwerkt in iets moois.

    "Every light has there own darkness."

    "Every darkness has there own light"

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 3:12 ]


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    JetBlackHeart, dit heb ik uit jouw verzoekje kunnen halen. Ik hoop dat dit iets is wat je zoekt. Hier is alvast een linkje (:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 23:55 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Stangster schreef:
    JetBlackHeart, dit heb ik uit jouw verzoekje kunnen halen. Ik hoop dat dit iets is wat je zoekt. Hier is alvast een linkje (:


    Oeh, ik vind het heel leuk! Heb je de codes voor mij?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sahariel schreef:
    • Eventuele titel of koptekst:Iets poëtisch, zoals: "Every light has there own darkness"
    • Een korte samenvatting zoals de positie van tekst en foto's : Titel bovenin, een tekst rechts en een foto links,
    Volgende rij, tekst links en een foto rechts.
    En mijn standaard spoiler die ik nu ook op mijn profiel heb. Xd
    • Eventueel foto's|gifs|tekst die je er in wilt: Een duistere draak, en een lichte draak, (geen Chineze draak, ik houd ni van poot loze of vleugeloze draak. Gewoon de basic 4 poten en vleugels. Xd) het liefst die foto's dus tegenstrijdig, maar wel beetje zelfde style...
    • Of het voor een bewerkte gif | foto, verhaal of profiel is: profiel
    • Eventuele Exta's:Het liefst iets met deze zinnen verwerkt in iets moois.
    "Every light has there own darkness."

    "Every darkness has there own light"
    µ

    Zou je me misschien willen helpen met de foto's van de draken, ik loop daar namelijk wat vast. Ook wou ik nog even vragen of het goed is dat ik de koptekst hetzelfde neem als de tekst bij de lichte draak. Ik heb ook de lay out een tikkeltje anders in mijn gedachten, mag ik die uitwerken of wil je liever dat ik de teksten naast de foto's zet. Je laat het me maar weten.
    Groetjes Stangster (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    JetBlackHeart schreef:
    (...)

    Oeh, ik vind het heel leuk! Heb je de codes voor mij?


    De codes heb ik enkele dagen terug via een privé berichtje gestuurd, geen idee of je ze al gevonden hebt (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Aegon, is hij zo in orde? Ik heb al even niets meer gehoord nadat ik de gif had aangepast.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Stangster schreef:
    (...)µ

    Zou je me misschien willen helpen met de foto's van de draken, ik loop daar namelijk wat vast. Ook wou ik nog even vragen of het goed is dat ik de koptekst hetzelfde neem als de tekst bij de lichte draak. Ik heb ook de lay out een tikkeltje anders in mijn gedachten, mag ik die uitwerken of wil je liever dat ik de teksten naast de foto's zet. Je laat het me maar weten.
    Groetjes Stangster (:


    Whoops, ik zag dat best laat,
    Ik zal even naar de foto's zoeken. Ik stuur ze, als ik ze vind. Via een privé bericht door. :3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."