• R U P A U L S      D R A G R A C E

    Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!


    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 20:40 ]


    Your make-up is terrible

    ^ Heheheh. Als gebruikelijk word er niet goed gelezen door mensen die altijd hun 'feiten' maar doordrukken. Ik ga niks uitleggen, want bij zulke mensen komt er toch niks door. Zoals je zegt, hey, you do you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    ^ Heheheh. Als gebruikelijk word er niet goed gelezen door mensen die altijd hun 'feiten' maar doordrukken. Ik ga niks uitleggen, want bij zulke mensen komt er toch niks door. Zoals je zegt, hey, you do you.


    Ga lekker leren hoe een competitie werkt. Goed ik heb nul behoefte om te discussiëren met mensen die nog steeds zonder een argument met inhoud zijn gekomen. Overigens hoort een geen discussie te volgen aangezien het niet over meningen gaat meer gewoonweg negeren van een feit. Mensen die weglopen van een discussie zijn vaak ook mensen die inzien dat ze het niet meer kunnen winnen dus verlaten dan altijd maar zonder verdere info het gesprek. Dus je bewijst maar gewoon een ding. Daaaaag.

    Ik denk dat jullie dit eens moeten gaan lezen.


    We're all mad here.

    oke, om dit verder leuk enzo te houden, ga ik mijn super grappig verhaal met jullie delen, of jullie dat nu leuk vinden of niet.

    Ik was zaterdag in Canterbury, omdat ik daar heen zou gaan voor een optreden van adore. Deze ging helaas niet door, maar alles was gebooked, dus ik ging toch.
    En omdat ik die week ervoor bij Laganja was en ik me heel underdressed voelde, dacht ik ''oke, ik ga in drag'' Mijn vriendin was ook mee en die had ook een pruik op enzo en daar werd van gedacht dat ze dus echt drag was. en omdat ik bij haar hoorde, dachten ze automatisch ook dat ik een echte drag was. Met als gevolg, dat een dronken jongen me vol op me bek pakt en gilt. ''I can't believe you are a guy!'' en dat ben ik dus ook niet. Dus toen concludeerde die maar dat hij wel bi moest zijn.

    ja oke, leuk he.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2017 - 21:58 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Omg deze Queens van seizoen 9 :o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tbh ben ik niet excited voor season 9. :-(


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    Tbh ben ik niet excited voor season 9. :-(


    same tbh i want like s6 2.0


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    (...)

    same tbh i want like s6 2.0

    Precies dit omg.
    Weetje ik zou ook kunnen leven met RuGirl Only Big Brother, zodat ik gewoon kan kijken naar mijn favoriete queens allemaal samen in een huis LMAO.


    We're all mad here.

    Where are my girls?!

    (Subtiele mt (wbw) )


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Where are my girls?!

    (Subtiele mt (wbw) )



    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)



    Ik ben ook een RuPaul fan :Y) en moet het uithouden met de drag queen bij mij thuis. Maar even klagen: Netflix heeft alles weggehaald van RuPauls dragrace terwijl ik pas in seizoen 4 was :@


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ik ben ook een RuPaul fan :Y) en moet het uithouden met de drag queen bij mij thuis. Maar even klagen: Netflix heeft alles weggehaald van RuPauls dragrace terwijl ik pas in seizoen 4 was :@

    Ja netflix is naaar. Maar als je op logotb wilt kijken; instaleer hola zet op US dan vragen ze je provider maar je kunt ook twitter bijv kiezen moet je alleen even je twitter op US zetten met locatie. ;- )


    We're all mad here.

    [RPG - 250] RUniversity [Rollentopic]
    Someone interested?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Are there still any watchers?


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    Are there still any watchers?


    ME


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    (...)

    ME


    IK BEN NIET ALLEEN.

    Heb je al aflevering 1 van season 9 gezien?


    Tijd voor koffie.