• R U P A U L S      D R A G R A C E

    Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!


    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 20:40 ]


    Your make-up is terrible

    Incantatem schreef:
    (...)

    Lucky you! Ö


    Ik verschoot toen ik je post las :"D


    Heaven is a place that we all have

    AdoreDelano schreef:
    Adore Delano in Canterbury is een feit!


    We're all mad here.

    Tbh vind ik het na seizoen 6 afgenomen en is voor mij de hype eromheen best wel gedaan. Hoop dat seizoen 9 wat meer brengt. Mehhh. It's becoming a drag.


    We're all mad here.

    Maar let's be honest. Seizoen 6 is denk ik een van de beste seizoenen - al dan niet de beste -. Er is fish, comedy, drama, looks, geweldige uitdagingen en talenten. Seizoen 7+8 leek dus heel ondermaats.


    Heaven is a place that we all have

    Het word echt niet beter meer dan seizoen 6. zelfs all stars 2 haalde het niet bij dat seizoen. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    Het word echt niet beter meer dan seizoen 6. zelfs all stars 2 haalde het niet bij dat seizoen. ;x


    preach


    Heaven is a place that we all have

    Pagu schreef:
    Maar let's be honest. Seizoen 6 is denk ik een van de beste seizoenen - al dan niet de beste -. Er is fish, comedy, drama, looks, geweldige uitdagingen en talenten. Seizoen 7+8 leek dus heel ondermaats.

    Klopt precies, maar 7 had dan nog wel iets meer zijn personen. Heb nog nooit zo weinig om een seizoen gegeven als seizoen 8. En inderdaad 6 was gewoon de ultimate, ook met de winnaar denk ik zo. Maar dan nog vind ik 7 en 8 ook niet echt vergelijkbaar qua level met de seizoenen daarvoor. Nu was 7 vooral een modeseizoen in mijn beleving. Want tbh de opdrachten waren fucking tof maar de mensen sloten daar niet op aan ofzo. De opdrachten van 7 en de crew van 6. Heyaaa.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 15:03 ]


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)
    Klopt precies, maar 7 had dan nog wel iets meer zijn personen. Heb nog nooit zo weinig om een seizoen gegeven als seizoen 8. En inderdaad 6 was gewoon de ultimate, ook met de winnaar denk ik zo. Maar dan nog vind ik 7 en 8 ook niet echt vergelijkbaar qua level met de seizoenen daarvoor. Nu was 7 vooral een modeseizoen in mijn beleving. Want tbh de opdrachten waren fucking tof.


    Seizoen 7 was idd modeseizoen. Ik bedoel maar hoor: Violet Chachki? Fashion icon. Ik vond de lipsyncopdracht leuk.

    Seizoen 8 had ik het ook niet voor maar Naomi Smalls en Kim Chi hebben mijn hart veroverd.


    Heaven is a place that we all have

    Katya had seizoen 7 moeten winnen, doei :x
    Seizoen 8 was saai. Ik wist van moment 1 al dat Bob ging winnen.
    Ik vind eht iig allemaal niet meer zo spannend. Seizoen 5 en 6 zijn voor mij echt DE seizoenen en DE queens.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 15:11 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Pagu schreef:
    (...)

    Seizoen 7 was idd modeseizoen. Ik bedoel maar hoor: Violet Chachki? Fashion icon. Ik vond de lipsyncopdracht leuk.

    Seizoen 8 had ik het ook niet voor maar Naomi Smalls en Kim Chi hebben mijn hart veroverd.


    I mean ik vind veel mensen van seizoen 7 en inderdaad Naomi en Kim, geweldige queens. Maar tijdens hun seizoenen had ik er niks mee. Maar wie weet wordt 9 wel top haha!

    Daarnaast moeten ze echt iets gaan veranderen aan platform. Wellicht paar seizoenen in Europa. Of een ultimate all stars. Want nu krijg je echt dat elke US queen straks een rugirl wordt.


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)

    I mean ik vind veel mensen van seizoen 7 en inderdaad Naomi en Kim, geweldige queens. Maar tijdens hun seizoenen had ik er niks mee. Maar wie weet wordt 9 wel top haha!

    Daarnaast moeten ze echt iets gaan veranderen aan platform. Wellicht paar seizoenen in Europa. Of een ultimate all stars. Want nu krijg je echt dat elke US queen straks een rugirl wordt.

    Ja, ik zie MayDay al hellemaal mee doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    Katya had seizoen 7 moeten winnen, doei :x
    Seizoen 8 was saai. Ik wist van moment 1 al dat Bob ging winnen.


    Heaven is a place that we all have

    AdoreDelano schreef:
    Katya had seizoen 7 moeten winnen, doei :x
    Seizoen 8 was saai. Ik wist van moment 1 al dat Bob ging winnen.


    Nee Katya had niet moeten winnen. Don't get me wrong, Katya is amazing maar Violet was the better player and verdient naar mijn mening zeker de kroon. Katya is geweldig daar niet van, ik denk gewoon dat in het seizoen zelf ze niet beter was. Ze is gewoon more loveable.


    We're all mad here.

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Ja, ik zie MayDay al hellemaal mee doen.

    N E E. Europa heeft fucking veel amazing queens en hele andere view op Drag. Behalve de gemiddelde amsterdamse queen van boven se 30.


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)
    N E E. Europa heeft fucking veel amazing queens en hele andere view op Drag. Behalve de gemiddelde amsterdamse queen van boven se 30.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 15:16 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''