• R U P A U L S      D R A G R A C E

    Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!


    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 20:40 ]


    Your make-up is terrible

    Dit programma is zonder meer een van de betere aspecten van mijn leven. :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Laganja Estranja komt naar de Ganja-Hoofdstad Amsterdam!
    Facebook Event
    YASSS GURRRRL.


    [ bericht aangepast door een moderator op 23 nov 2016 - 14:54 ]


    We're all mad here.

    WATTTTT MT
    I live for drag. Ik heb een keer mijn make up in drag gedaan, hahaha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aahhh, Rupaul's Drag Race.

    @Macabre, wow respect. Ik kan mascara opdoen. Redelijk. Zover kom ik.


    Tijd voor koffie.

    Adore Delano in Canterbury is een feit!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    hyped for season 9 tho


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    hyped for season 9 tho

    Wanneer komt 'ie?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    nog geen vaste data maar waarschijnlijk begin-midden 2017.


    Heaven is a place that we all have

    Ik schrok me van de week te pletter, want alle seizoenen zijn van Netflix gehaald op seizoen 7 na. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik schrok me van de week te pletter, want alle seizoenen zijn van Netflix gehaald op seizoen 7 na. :c

    Shit, echt? :/


    Veni, Vidi, Coffee.

    Pralines schreef:
    (...)
    Shit, echt? :/


    Ja, echt. :/ Ik wilde weer gewoon random favoriete afleveringen kijken en mijn enige optie was seizoen 7. Uiteraard niets mis mee, maar er is een hele hoop mis dat het maar het enige seizoen is wat nu beschikbaar is. Hopelijk gaan ze dat fixen. Niet zo lang geleden stonden volgens mij ook alle films van Pirates erop en twee dagen later wilde ik er ééntje kijken en, POEF, weg. Heel apart.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 21:18 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef op 29 dec 2016 - 21:17:
    Pralines schreef:
    (...)
    Shit, echt? :/


    Ja, echt. :/ Ik wilde weer gewoon random favoriete afleveringen kijken en mijn enige optie was seizoen 7. Uiteraard niets mis mee, maar er is een hele hoop mis dat het maar het enige seizoen is wat nu beschikbaar is. Hopelijk gaan ze dat fixen. Niet zo lang geleden stonden volgens mij ook alle films van Pirates erop en twee dagen later wilde ik er ééntje kijken en, POEF, weg. Heel apart.


    Aw :/ Netflix, y u so disloyal :c

    Dat is echt balen, want het is moeilijk om op andere -legale- wijze aan de afleveringen te komen


    Veni, Vidi, Coffee.

    Pralines schreef:
    (...)

    Aw :/ Netflix, y u so disloyal :c

    Dat is echt balen, want het is moeilijk om op andere -legale- wijze aan de afleveringen te komen


    Klopt, vooral van goede beeldkwaliteit zijn er moeilijk alternatieven te vinden. Ik kan gewoon niet echt genieten van een serie als de beeldkwaliteit niet lekker is en dat is vaak wel zo op YouTube of op illegale websites. Meestal laat Netflix wel weten wat ze veranderen in hun aanbod maar ik kan nooit echt wat erover op hun website vinden. Waarschijnlijk laten ze het via persberichten weten en nieuwsmedia pikken het op; ik weet dat Elle.nl regelmatig erover bericht. Maar ja, ik heb er alsnog niets aan zolang RuPaul niet op Netflix zit. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    Ik schrok me van de week te pletter, want alle seizoenen zijn van Netflix gehaald op seizoen 7 na. :c



    bij mij zijn ze er nog *haalt opgelucht adem*


    Heaven is a place that we all have

    Pagu schreef:
    (...)


    bij mij zijn ze er nog *haalt opgelucht adem*


    Lucky you! Ö


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife