• R U P A U L S      D R A G R A C E

    Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!


    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 20:40 ]


    Your make-up is terrible

    Montagnes schreef:
    Alaska can die. Hoezo laat ze fucking Roxxxy blijven. Ugh.

    Ik dacht dat je niet meer op Q wilde zijn? Gisteren was je nog inactief.
    Dat is ook een beetje too much... Ik vind haar keuze teleurstellend, maar doodgaan? Ehr. Zelfs al is het b.w.v.s. bedoeld.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yezi schreef:
    (...)
    Ik dacht dat je niet meer op Q wilde zijn? Gisteren was je nog inactief.
    Dat is ook een beetje too much... Ik vind haar keuze teleurstellend, maar doodgaan? Ehr. Zelfs al is het b.w.v.s. bedoeld.


    I'm sorry maar ik denk dat het hier gaat over RPDR en niet over wat ik doe en niet doe.
    Sorry, maar ik kan haar niet meer serieus nemen. Tatianna is like duizend keer beter als Roxxxy. Iedereen vindt haar opeens leuker omdat ze haar tanden heeft gefixt.


    Heaven is a place that we all have

    jJa Tati was beter maar 1. Het is een competitie guys en 2. Ik zou ook iemand die eerst weg was en nu terug komt wegsturen tbh.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 13:48 ]


    We're all mad here.

    Montagnes schreef:
    (...)
    I'm sorry maar ik denk dat het hier gaat over RPDR en niet over wat ik doe en niet doe.
    Sorry, maar ik kan haar niet meer serieus nemen. Tatianna is like duizend keer beter als Roxxxy. Iedereen vindt haar opeens leuker omdat ze haar tanden heeft gefixt.

    Dat begrijp ik. Het is enkel een vraag ter verduidelijking, omdat het een verwarrende situatie is. Mijn excuses als je je hierdoor aangevallen voelt.

    Omdat ze haar tanden heeft gefixt? Ik mocht Roxxxy hiervoor al niet en ik heb niet het idee dat iedereen haar mag. De keuze van Alaska was een verkeerde. Het klopt inderdaad dat Tatianna eerder van de competitie weg was, maar ze heeft zichzelf meerdere malen dan Roxxxy bewezen en zichzelf teruggevochten voor een plaats in de show. Roxxxy aan de andere kant stond zeker voor de 4e keer in de laatste twee en in het gesprek met Alaska erkende ze dat. Verder zei ze basically dat het haar niet uitmaakt of ze weg zou gaan, terwijl Tati wel duidelijk het vuur liet zien om te blijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pharmaceutical schreef:
    jJa Tati was beter maar 1. Het is een competitie guys en 2. Ik zou ook iemand die eerst weg was en nu terug komt wegsturen tbh.

    Dat vind ik echt slecht tbh. Roxxxy heeft, net zoals Yezi zei, meerdere keren in de bottom gezeten en Tati is dan misschien weggestuurd (net zoals Alyssa), ze heeft toch haar plek teruggewonnen. Het is een welverdiende plek voor hun beiden. Iemand wegsturen omdat ze eerder is weggestuurd (wat ook door Alaska was en ik echt wat vriendjespolitiek vind) is echt een bullshit reden, zeker als je die zet naast iemand die 4 keer in de bottom heeft gezeten (wat elke keer dezelfde soort opdracht was; humor).

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 19:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    (...)
    Dat vind ik echt slecht tbh. Roxxxy heeft, net zoals Yezi zei, meerdere keren in de bottom gezeten en Tati is dan misschien weggestuurd (net zoals Alyssa), ze heeft toch haar plek teruggewonnen. Het is een welverdiende plek voor hun beiden. Iemand wegsturen omdat ze eerder is weggestuurd (wat ook door Alaska was en ik echt wat vriendjespolitiek vind) is echt een bullshit reden, zeker als je die zet naast iemand die 4 keer in de bottom heeft gezeten (wat elke keer dezelfde soort opdracht was; humor).


    Ieder heeft zijn eigen manier van kiezen. Ik vind Alaska op haar keuze afschrijven gewoon lame tbh. Het is en blijft een competitie. Wie weet ziet Alaska, Tatianna meer als treat dan Roxxxy die zoals je zegt al heel de tijd slecht doet? Het hoeft geen vriendjespolitiek te zijn. Alaska kennende zal het veel eerder tactisch zijn. Het is een competitie jongens.


    We're all mad here.

    Alaska gaat toch wel winnen, doei.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    Alaska gaat toch wel winnen, doei.

    Was pre-All Stars al bekend.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 13:38 ]


    We're all mad here.

    seizoen 7 is op netflix


    Heaven is a place that we all have

    AdoreDelano schreef:
    Alaska gaat toch wel winnen, doei.


    Yeah, sowieso. Al die comedy challenges zijn ook echt op haar afgestemd.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Yeah, sowieso. Al die comedy challenges zijn ook echt op haar afgestemd.

    Ik had ergens gelezen dat ze het voor de wedstrijd al het contract met haar hadden getekend.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)
    Ieder heeft zijn eigen manier van kiezen. Ik vind Alaska op haar keuze afschrijven gewoon lame tbh. Het is en blijft een competitie. Wie weet ziet Alaska, Tatianna meer als treat dan Roxxxy die zoals je zegt al heel de tijd slecht doet? Het hoeft geen vriendjespolitiek te zijn. Alaska kennende zal het veel eerder tactisch zijn. Het is een competitie jongens.

    Tja, niet iedereen kan het met elkaar eens zijn. (Zelfs als het tactisch is, ben ik het er niet mee eens.) Begrijp me niet verkeerd, Alaska is geweldig en ik ben het er zeker mee eens als zij zou winnen. Geen haat dus.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yeji schreef:
    (...)
    Ik had ergens gelezen dat ze het voor de wedstrijd al het contract met haar hadden getekend.

    Idk, ik weet alleen toen ik haar zag in brighton vlak nadat het bekend was gemaakt wie er in all stars zaten. Ze veelte blij was om het met ons te delen. Haar glimlach veelte groot en mysterieus was, toen ze zei dat ze niet ging vertellen wie er ging winnen en ze veel te enthouiast een zelf verzonnen all star liedje begon te zingen. Dus dat ze ver komt is naar mij mening zeker. En stiekem ook wel het feit dat ze gaat winnen.
    Adore zei trouwens geen woord over all star, wat de geruchten toen der tijd ook zo goed als bevestigde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Idk, ik weet alleen toen ik haar zag in brighton vlak nadat het bekend was gemaakt wie er in all stars zaten. Ze veelte blij was om het met ons te delen. Haar glimlach veelte groot en mysterieus was, toen ze zei dat ze niet ging vertellen wie er ging winnen en ze veel te enthouiast een zelf verzonnen all star liedje begon te zingen. Dus dat ze ver komt is naar mij mening zeker. En stiekem ook wel het feit dat ze gaat winnen.
    Adore zei trouwens geen woord over all star, wat de geruchten toen der tijd ook zo goed als bevestigde.

    Dat zelf geschreven liedje was gewoon een parodie op een oud liedje van haar tho, maar ja sowieso ik denk dat net als AS1 was gemaakt voor Chad, dit ook is bedoelt voor Alaska te winnen. Daarnaast vind ik dat wel terecht want kijkend naar alle queens is Alaska een van de proffessioneelste die er atm is. En ze is erg versatile, slim en talented.


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)
    Dat zelf geschreven liedje was gewoon een parodie op een oud liedje van haar tho, maar ja sowieso ik denk dat net als AS1 was gemaakt voor Chad, dit ook is bedoelt voor Alaska te winnen. Daarnaast vind ik dat wel terecht want kijkend naar alle queens is Alaska een van de proffessioneelste die er atm is. En ze is erg versatile, slim en talented.


    Daar ben ik het helemaal mee eens. Alaska is gewoon de beste momenteel in AS2. Niet dat de andere niet goed zijn, maar zij topt (haha) iedereen gewoon. Ik ben er nog niet zeker van of ze alle drie de lypsyncs had moeten winnen, maar ze deed het sowieso erg goed in de challenges en verdiende het om top 2 te zijn. Hoewel ik de nieuwe aflevering nog niet gezien heb, haha.


    Your make-up is terrible