• R U P A U L S      D R A G R A C E

    Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!


    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 20:40 ]


    Your make-up is terrible

    Hoezo is de tweede aflevering niet opgenomen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Hoezo is de tweede aflevering niet opgenomen?


    Oh, ik heb hem zelf niet opgenomen, haha. Ik had ze op opnemen gezet omdat ik naar Spanje ging en geen zin had om ze zaterdag al te kijken als ik thuiskwam, maar schijnbaar heb ik het toch niet opgenomen? Idk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, ik heb hem zelf niet opgenomen, haha. Ik had ze op opnemen gezet omdat ik naar Spanje ging en geen zin had om ze zaterdag al te kijken als ik thuiskwam, maar schijnbaar heb ik het toch niet opgenomen? Idk.

    Oooh, zo. Ik vond het raar dat je dat zei, want dacht dat je bedoelde dat de tweede aflevering nergens te vinden was. Hehe. Da's wel kut tho. Netflix?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Oooh, zo. Ik vond het raar dat je dat zei, want dacht dat je bedoelde dat de tweede aflevering nergens te vinden was. Hehe. Da's wel kut tho. Netflix?


    Seizoen 7 staat nog niet eens op Netflix, haha. Maar ik neem de herhaling wel op.


    Your make-up is terrible

    Ik zou het ook opnemen. Heb het zelf gekeken via een Torrent, maar als je OutTV heb zou ik het ook gewoon op de "goede" manier kijken in HD. TROUWENS hoe was het in Spanje? ;D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ik zou het ook opnemen. Heb het zelf gekeken via een Torrent, maar als je OutTV heb zou ik het ook gewoon op de "goede" manier kijken in HD. TROUWENS hoe was het in Spanje? ;D


    Yes, ik ben zo blij dat we die zender hebben!

    Het was echt heel erg leuk. ;3 En lekker warm, haha.


    Your make-up is terrible

    Nice (:
    Ja, ik moet het hier doen met de standaard zenders sinds ik verhuisd ben. Heb niet eens meer FOX, dus dat wordt fucking klote als straks TWD weer begint eind oktober.


    ars moriendi

    Oh damn, dat is kut. ;c Je mag wel bij mij komen kijken hoor, haha.


    Your make-up is terrible

    Hihi yay! ;D Seriously though, zag dat je jezelf op "geinteresseerd" had gezet bij de premiere van mijn docu Salem Reed. Lijkt me leuk als je komt!


    ars moriendi

    Yes, natuurlijk! Het lijkt me echt heel leuk om erheen te gaan. Moet alleen nog even kijken hoe en wat natuurlijk, en of ik geld heb. 8D


    Your make-up is terrible

    Ticket gaat wss 5 eurootjes kosten (: Maar ik heb er zoveel zin in, joh. Het is echt ontiegelijk veel geregel, maar het Tuschinski is zo waanzinnig mooi. Ik zal het je laten weten als de kaartverkoop start (al zal je dat wss op Facebook wel zien, haha).


    ars moriendi

    Oooh, 5 euro. Dat kan ik wel missen. 8D Ik vind het zo awesome dat je dat allemaal voor elkaar gekregen hebt!


    Your make-up is terrible

    Dankjewel, superlief! Het heeft een jaar van bloed zweet en tranen gekost (en een vriendschap zelfs helaas..) maar het gaat geweldig worden. En het gaat er stikken van de dragqueens als het goed is so girl you just gotta be there.;D


    ars moriendi

    Oh damn, dat is wat minder. ;c
    Yesss, dat lijkt me zo awesome, haha.


    Your make-up is terrible

    Spoilers aflevering 2.

    1. Coco Montrese
    2. Adore Delano (ik denk dat ze zelf eruit stapt)
    3. Tatianna (helaas)
    4. Phi Phi
    5. Ginger
    6. Alyssa
    7. Roxxxy

    I'm goooood.


    Your make-up is terrible