• R U P A U L S      D R A G R A C E

    Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!


    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 20:40 ]


    Your make-up is terrible

    Allanon schreef:
    (...)
    Goed, de kritiek kan erg hard zijn aangekomen, dat begrijp ik. Ik vind het super dat hij zo voor zichzelf op komt, maar dit is gewoon mijn mening. Vroeger zou ik hetzelfde hebben gereageerd, maar ze hebben zelfs een gesprek gehad en hij had het ook over z'n fans. Daarbij heeft Adore in de aflevering ook al toegegeven dat het al langer aan de hand is met Michelle, dus waarom zou je dan überhaupt al meedoen als je weet dat zo'n aanvaring kan komen? Coco probeerde iets geheel nieuws en daar werd ze op aangekeken, terwijl hij juist een andere kant op probeerde te gaan. Dit is wel All Stars, Queens die horen te weten wat er komt en wat ze van hen verwachten. Ik blijf bij mijn mening dat het jammer is, want in Adore's plaats zou een andere Dragqueen geweest kunnen zijn.
    Als laatste zou ik willen zeggen dat ik weet hoe het voelt, dus om te zeggen dat het vreemd is en het te vermelden op een manier alsof ik deze mening niet mag hebben, dát is vreemd. Ik blijf hierbij, ik had Adore weggestuurd.


    Ik zei niet dat je die mening niet mag hebben. Ieder zijn mening. Ik bedoel dat als je moest beslissen in aflevering 1 wie weg moest je eigelijk niet hoort te kijken naar dat ze wegging in aflevering 2. Maar ieder zijn mening, ik zou alleen eerder voor Phi Phi of Coco gaan omdat ik hun optredens niet goed vond. En bij Coco vooral daarbij nog de look (makeup etc).


    We're all mad here.

    Allanon schreef:
    (...)
    Goed, de kritiek kan erg hard zijn aangekomen, dat begrijp ik. Ik vind het super dat hij zo voor zichzelf op komt, maar dit is gewoon mijn mening. Vroeger zou ik hetzelfde hebben gereageerd, maar ze hebben zelfs een gesprek gehad en hij had het ook over z'n fans. Daarbij heeft Adore in de aflevering ook al toegegeven dat het al langer aan de hand is met Michelle, dus waarom zou je dan überhaupt al meedoen als je weet dat zo'n aanvaring kan komen? Coco probeerde iets geheel nieuws en daar werd ze op aangekeken, terwijl hij juist een andere kant op probeerde te gaan. Dit is wel All Stars, Queens die horen te weten wat er komt en wat ze van hen verwachten. Ik blijf bij mijn mening dat het jammer is, want in Adore's plaats zou een andere Dragqueen geweest kunnen zijn.
    Als laatste zou ik willen zeggen dat ik weet hoe het voelt, dus om te zeggen dat het vreemd is en het te vermelden op een manier alsof ik deze mening niet mag hebben, dát is vreemd. Ik blijf hierbij, ik had Adore weggestuurd.

    Iedereen mag een mening hebben. Zowel jij, ik en Pharmaceutical. Ik bedoelde alleen dat ik alleen een aflevering van rpdr geen goede bron vind om enkel je mening op te baseren. Ik probeerde alleen te zeggen dat er heel veel niet is uitgezonden wat er wel gezegd is en wat Adore haar aanzetting is geweest is op de beslissing is die ze uiteindelijk gemaakt heeft. Want ze heeft verder nooit een aanvaring gehad met Michelle. Ze was boos op zichzelf, niet op michelle. Daarbij heeft Raven heeft ook allemaal dingen gezegd die niet zijn uitgezonden. voordat Michelle aan de buurt was, en was ze al enorm naar beneden gehaald, waardoor het zo snel in het verkeerde keelgat viel.
    Daarbij, Iedereen deed waar hij het beste in was. Detox zong ook een nummer van zichzelf. Katya staat bekend om haar atletiek en ga zo maar door. Dus waarom zou Adore er als enige op aangekeken moeten worden, te doen waar ze goed in is?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 17:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik weet niet wat het probleem is op pagina 6, maar ik kan niets meer aanklikken of typen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ook niet. Op me telefoon wel, maar op de pc niet.

    Hij doet het weer. Ik denk dat het aan een link in mijn spoiler lag.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 17:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Why aren't we talking about Phi Phi though? Girl was slaying last episode. <3


    ars moriendi

    Of over het feit dat Rupaul een fucking emmy heeft gewonnen..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    Why aren't we talking about Phi Phi though? Girl was slaying last episode. <3


    That, she was! Phi Phi was echt geweldig. Ze haalde alles uit de kast! Haar cosplay's vind ik überhaupt al gaaf, het ziet er zo goed uit.



    @Pharmaceutical / AdoreDelano:
    Oh, ik was helemaal vergeten hierop te reageren.
    Nee, nee. Dat is er inderdaad nogal vreemd tussengewoven. Ik laat het feit dat ze in de tweede episode eruit ging even uit. In de eerste episode zat ze in de laatste drie, Coco, Adore en Phi Phi. Persoonlijk had ik dus Adore gekozen en anders echt Coco, al trachtte zij iets nieuws te doen (om zo te laten blijken dat ze veelzijdig is, waar Michelle tevens op doelde) en helaas knalde die terug. Ik zeg verder niets over de anderen dus ik weet niet waar je, AdoreDelano, dat vandaan haalt?
    Ik weet dat er stukken worden uitgeknipt en veel niet wordt uitgezonden, zoiets hoor je me ook niet zeggen. Het maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit wat er allemaal gebeurd is, want voor mij draait het om de episodes. Beter dan dit kan ik het even niet zeggen, ik baseer het op hun outfit, make-up, optreden, motivatie en de opmerkingen van de Jury.
    Verder blijf ik bij mijn mening dat ik niet was weggegaan. Zoals ik al zei, ik vind het sterk dat ze voor zichzelf heeft gekozen, ik meen er verder niets mee. Zo, nu houd ik erover op, want dit wordt geen gezonde discussie.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 21:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Thunderfvck schreef:


    i love reddit


    We're all mad here.

    AMA met Bianca


    Your make-up is terrible

    Pharmaceutical schreef:
    (...)
    i love reddit


    Ik ook, haha.


    Your make-up is terrible

    Even bumpen.
    Voor degenen die de laatste episode hebben gekeken

    kunnen we het even hebben over de oneerlijke keuze die gemaakt werd door Alaska? Tati should have stayed instead of Roxxxy. I like Alaska, but dude, this ain't right.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yezi schreef:
    Even bumpen.
    Voor degenen die de laatste episode hebben gekeken
    kunnen we het even hebben over de oneerlijke keuze die gemaakt werd door Alaska? Tati should have stayed instead of Roxxxy. I like Alaska, but dude, this ain't right.

    AAAAAHHHHH. * frustratie *
    I'm so disappointed in Alaska. Tati is so much better than Roxxxy and Alaska knows that, she basically said so in her speech on the end.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alaska can die. Hoezo laat ze fucking Roxxxy blijven. Ugh.


    Heaven is a place that we all have