• R U P A U L S      D R A G R A C E

    Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!


    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 20:40 ]


    Your make-up is terrible

    Pharmaceutical schreef:
    (...)
    Huh, nee nee de queen.

    Ik vroeg of jij dat was, want je lijkt best wel op haar qua schrijven en ze is ook zo'n Adore-gek.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)
    Agree to disagree. Adore's talent trek ik niet in twijfel en het was een talentenshow. Die meidheeft de stem van een engel. Ik vond haar niet eens Bottom 3 materiaal. +Ik had niet eens problemen met haar look.

    Het gaat erom dat je laat zien dat je ook andere dingen kan en jezelf wilt verbeteren op dat vlak. Zelfs al is het net zoals Adore dat ze het alleen voor de show doet, het hoeft geen deel van haar te worden. Die opgebouwde kritiek van Michelle heeft ze ook niet goed aangepakt en ze ging gewoon weg, terwijl heel veel mensen haar in All Stars wilden zien en ze een kans heeft gekregen. In haar plaats konden gewoon veel andere queens komen en ik vind het niet tof dat ze ervan weg rende.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    RuPaul schreef:
    (...)
    Ik vroeg of jij dat was, want je lijkt best wel op haar qua schrijven en ze is ook zo'n Adore-gek.

    Nee zij heet volgensmij nog steeds AdoreDelano.. Ik ben toch echt een aander persoon lmao.


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)
    Nee zij heet volgensmij nog steeds AdoreDelano.. Ik ben toch echt een aander persoon lmao.

    Ja, ik weet het, maar het kon zijn dat je toch meerdere profielen had. Just checking.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Allanon schreef:
    (...)
    Het gaat erom dat je laat zien dat je ook andere dingen kan en jezelf wilt verbeteren op dat vlak. Zelfs al is het net zoals Adore dat ze het alleen voor de show doet, het hoeft geen deel van haar te worden. Die opgebouwde kritiek van Michelle heeft ze ook niet goed aangepakt en ze ging gewoon weg, terwijl heel veel mensen haar in All Stars wilden zien en ze een kans heeft gekregen. In haar plaats konden gewoon veel andere queens komen en ik vind het niet tof dat ze ervan weg rende.

    Opbouwende kritiek? Ik denk dat de gemiddelde kijker toch wel mee eens is dat dat geen opbouwende kritiek was. Dit was meer een grote cut dan echt opbouwend. Zelfs de queens hebben op twitter laten blijken hoe vele male erger het in het echt was en hoe onterecht het was. Te zeggen dat Adore "alleen haar pruik" zelf heeft gedaan terwijl dat lied zelf is geschreven etc. Daarnaast, ja ik had Adore liever heel het seizoen gezien maar ik denk dat dit vooral voor mensen die strugglen met Anxiety juist een grote goede stap is. Je merkt gewoon dar het diep zit bij Danny, dan moet je jezelf juist niet doorheen duwen. Daarnaast is het weggaan gebruiken als argument waarom Adore weggestemd moet worden uit aflevering 1 een beetje vreemd. Ik vind dat Adore based on aflevering 1 zeker niet van hun 3 verdiende weg te gaan.


    We're all mad here.

    Hahahaha nee, ik en Pharmaceutical zijn niet dezelfde persoon :') al delen we uiteraard dezelfde mening qua Adore.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    Hahahaha nee, ik en Pharmaceutical zijn niet dezelfde persoon :') al delen we uiteraard dezelfde mening qua Adore.

    Misschien zijn we wel dezelfse persoon maar van een altern universe.


    We're all mad here.

    ik heb een periscoop van Danny, waarom hij heeft besloten weg te gaan. Hij geeft toe dat het misschien niet handig van hem was om in eerste instantie mee te doen. Maar er was veel meer aan de hand dan alleen wat kritiek van Michelle. Daarbij vind ik pas dat je dus een mening kan opbouwen als je weet wat er gebeurd is. Het was een daad van kiezen voor jezelf. Dus dan vind ik het juist super sterk van haar om te kiezen voor zichzelf, in plaats van lag dat ze is weg gelopen..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Pharmaceutical schreef:
    (...)
    Misschien zijn we wel dezelfse persoon maar van een altern universe.

    Jij bent gewoon mijn 'mannelijke' versie ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Jij bent gewoon mijn 'mannelijke' versie ^^

    Mannlijke tussen aanhalingstekens? Ik ben gewoon een kerel gvd


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)
    Mannlijke tussen aanhalingstekens? Ik ben gewoon een kerel gvd

    weet ik toch, gvd. Gebruik je humor snol! (Hou van je doei!')
    'Als je we dezelfde persoon zijn, betekend dat dan dat ik de vorige keer mezelf heb geknuffeld?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 14:34 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Self-loving.


    We're all mad here.

    Beetje schizofreen is oke!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Pharmaceutical schreef:
    (...)
    Opbouwende kritiek? Ik denk dat de gemiddelde kijker toch wel mee eens is dat dat geen opbouwende kritiek was. Dit was meer een grote cut dan echt opbouwend. Zelfs de queens hebben op twitter laten blijken hoe vele male erger het in het echt was en hoe onterecht het was. Te zeggen dat Adore "alleen haar pruik" zelf heeft gedaan terwijl dat lied zelf is geschreven etc. Daarnaast, ja ik had Adore liever heel het seizoen gezien maar ik denk dat dit vooral voor mensen die strugglen met Anxiety juist een grote goede stap is. Je merkt gewoon dar het diep zit bij Danny, dan moet je jezelf juist niet doorheen duwen. Daarnaast is het weggaan gebruiken als argument waarom Adore weggestemd moet worden uit aflevering 1 een beetje vreemd. Ik vind dat Adore based on aflevering 1 zeker niet van hun 3 verdiende weg te gaan.

    AdoreDelano schreef:
    ik heb een periscoop van Danny, waarom hij heeft besloten weg te gaan. Hij geeft toe dat het misschien niet handig van hem was om in eerste instantie mee te doen. Maar er was veel meer aan de hand dan alleen wat kritiek van Michelle. Daarbij vind ik pas dat je dus een mening kan opbouwen als je weet wat er gebeurd is. Het was een daad van kiezen voor jezelf. Dus dan vind ik het juist super sterk van haar om te kiezen voor zichzelf, in plaats van lag dat ze is weg gelopen..

    Goed, de kritiek kan erg hard zijn aangekomen, dat begrijp ik. Ik vind het super dat hij zo voor zichzelf op komt, maar dit is gewoon mijn mening. Vroeger zou ik hetzelfde hebben gereageerd, maar ze hebben zelfs een gesprek gehad en hij had het ook over z'n fans. Daarbij heeft Adore in de aflevering ook al toegegeven dat het al langer aan de hand is met Michelle, dus waarom zou je dan überhaupt al meedoen als je weet dat zo'n aanvaring kan komen? Coco probeerde iets geheel nieuws en daar werd ze op aangekeken, terwijl hij juist een andere kant op probeerde te gaan. Dit is wel All Stars, Queens die horen te weten wat er komt en wat ze van hen verwachten. Ik blijf bij mijn mening dat het jammer is, want in Adore's plaats zou een andere Dragqueen geweest kunnen zijn.
    Als laatste zou ik willen zeggen dat ik weet hoe het voelt, dus om te zeggen dat het vreemd is en het te vermelden op een manier alsof ik deze mening niet mag hebben, dát is vreemd. Ik blijf hierbij, ik had Adore weggestuurd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik geef Allanon gelijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.