• Pokémon GO is een gratis spel (met micro-transacties) voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémon! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémon te spawnen.

    Om rond te lopen in Pokémon GO moet je naar buiten en over straat lopen. Zie je bijvoorbeeld dat er een halve kilometer verderop een Pokémon zit, dan moet je toch echt de deur uit en naar 500 meter verderop gaan.


    TEAM MYSTIC
    Zapdos — Allemantheia
    Trikru — Dracydragon
    Dratini — Pisarro
    Bloodborne — Zwadderaar
    Dewgong — Neophema
    Mismagius — Nichelleheij
    Zubat — Crowlens
    Canagan — Jenijary
    Rafe — skTijger
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Parley — Megraket
    Growlithe — Rhainnon
    RepDeReporter — DearDemy
    Divo — Jaccoriginal
    Papiliones — Papiliones
    Ramselaar — enicoline
    Serenata — LowGeorgia
    Fujiwara — CaptainFaelan
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Marble — Rebelse
    Jethro — Maheegan
    Scandal — EricaVD
    Bcollienr1 — KimmieStylinson
    Ilya — JeffieGoldblum
    xKingRulesz
    Tallata — SplendidTeam


    TEAM VALOR
    Assassin — NinjaNiksel
    Rickon — VetGra
    Lapras — GacktMinki
    FeorgeWeasley — xLizor
    Minish — Broettje
    Neferpitou — melisdijkstra
    Erlebnis — Eriepeer
    Thymbraeus — Enyoloras
    Nadine23x — Naadien
    Nortia — Naeryss
    Moltres
    AdoreDelano


    TEAM INSTINCT
    GrandR — RTyrell
    Gini — Shortielyl
    Altrados — Altrados
    StrawberryShake — FamkeJ
    Rewritten — suchan18
    Iwan — Fayanism
    DSprayberry — miloutenberge
    Derks — FancyVincie
    Falquan — EwijnDelahaye
    Ninuturu — Ninuturu
    DreamyHoran
    Raccoon


    USERS
    Sempre — xChloeK
    Hypno — NoR4U
    Swampert — PalexRain
    Krolock — LauraVonKrolock
    Buizel — Axolotl_


    Laat een berichtje achter als je op de lijst wil ^^
    In welk team zit je?
    Doe ook mee met de Pokémon usernames!
    En geef naamsveranderingen door (:


    MEETINGS
    Op het moment geen

    POLLS
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO
    Irritatie factortjes van Pokémon Go!



    Bugs
    - nog steeds de 'no gps location available' melding elke paar minuten
    - nog steeds zijn pokemon lastiger te vangen en gaan vaker uit de gegooide pokeball
    - pokemon lager in de pokedex hebben vaak een lager IV dan pokemon hoger in de pokedex (bijv starters laag, dratini hoog)

    Ook handig
    Pokémappie
    CP calculator 1, voor mij is deze het meest accuraat
    CP calculator 2
    IV calculator, wat is IV ?
    Types die super effective zijn tegen andere types, voor de eerste pijl is sterk tegen tussen de pijlen en dat is weer sterk tegen alles achter de tweede pijl (Ground sterk tegen Electric, Electric sterk tegen Flying en Water).

    Youtube
    Trainer Tips Youtube channel met veel handige informatie en uitleg over Pokémon GO

    Hoe Sightings werkt


    Appsaisal - unieke waarde (Individual Values)


    Gen2. Bewaar je candy's!
    Golbat -> Crobat
    Gloom -> Vileplume/Bellossom
    Poliwhirl -> Poliwrath/Politoed
    Slowpoke -> Slowbro/Slowking
    Onix -> Steelix
    Chansey -> Blissey
    Seadra -> Kingdra
    Scyther -> Scizor
    Eevee -> Jolteon/Vaporeon/Flareon/Espeon/Umbreon
    Porygon -> Porygon2

    Niet zeker:
    Sakura is de trainer van Espeon in de serie, dus waarschijnlijk kan je met die naam je Eevee naar Espeon evolueren.
    Gary Oak is de trainer van Umbreon. Gary Oak verandert je Eevee in een Umbreon.


    Tot pagina X aangepast

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 15:37 ]

    Zapdos schreef:
    Ik ben niet echt mijn interesse kwijt, maar in je eentje spelen en rondlopen is niet leuk. Zodra ik iemand gevonden heb die het ook graag speelt en dat met mij wil doen, ga ik vast wel meer spelen.


    Dit heb ik dus ook, erg jammer.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    ik speel het samen met mn zus op mn moeders mobiel omdat we (mn zus en ik) geen 3g hebben, en dat maakt het wel veel moeilijker. bovendien vind ik t een beetje saai worden... En er zitten geen speciale pokemons in de buurt... En we heten trouwens SplendidTeam voor op de lijst ;)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Pokémon


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zapdos schreef:
    (...)
    Ik hoorde dat ze daar de pokemon weg willen hebben, dus je moet niet te lang wachten als je daar heen wil.

    Ik ben niet echt mijn interesse kwijt, maar in je eentje spelen en rondlopen is niet leuk. Zodra ik iemand gevonden heb die het ook graag speelt en dat met mij wil doen, ga ik vast wel meer spelen.

    Was het onlangs niet Pokémon Meeting? Misschien moet zoiets vaker georganiseerd worden?

    Ik heb gisterenavond en vandaag enkele keren mijn vriend zijn Iphone gepikt zodat ik het nog eens kon spelen. Was wel leuk. :Y)
    Mijn vriend speelt het ook en het is een leuke activiteit om als koppel te doen eigenlijk. Maar aangezien ik het al 2 weken niet kan spelen, balen we beide een beetje.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb de app al een week niet meer open gehad, such a shame :C


    26 - 02 - '16

    Iedereen die glitch bijna. Dat is echt saai geworden aan de game, een app downloaden en je hebt al de glitches.

    PS4share schreef:
    Iedereen die glitch bijna. Dat is echt saai geworden aan de game, een app downloaden en je hebt al de glitches.

    Welke glitches? Ik heb zo ver ik weet nergens last van.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 23:39 ]

    Zapdos schreef:
    (...)
    Welke glitches? Ik heb zo ver ik weet nergens last van.


    Dat je gewoon overal naar toe kunt lopen/rennen op je mobiel terwijl je gewoon niks doet. Ik zie het bijna overal op FB.

    PS4share schreef:
    (...)

    Dat je gewoon overal naar toe kunt lopen/rennen op je mobiel terwijl je gewoon niks doet. Ik zie het bijna overal op FB.


    Dat heet spoofen. Glitches zijn fouten in het spel.


    Your make-up is terrible

    PS4share schreef:
    (...)

    Dat je gewoon overal naar toe kunt lopen/rennen op je mobiel terwijl je gewoon niks doet. Ik zie het bijna overal op FB.

    Dat zijn hackers (: Die krijgen nog wel een ban ^^

    Heb het heel even gedaan, toen deed mijn spel op mijn mobiel heel vreemd, dus ben ermee gestopt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zapdos schreef:
    (...)
    Dat zijn hackers (: Die krijgen nog wel een ban ^^

    Mijn vriend heeft het ook hij vertelde me dat hij gwn een app bij had gedownload. :/

    De game heeft af en toe bij mij kuren dat hij een paar meter bij me vandaan loopt. Maar ik weet ook dat er een app is waarmee je je locatie kan aanpassen en dus kan zeggen dat je bijv. in San Francisco zit terwijl je in Nederland bent en dat is idd een vorm van hacken. Ik geloof dat het een Koreaanse app is. En dan is er nog zoiets van een jetpack die je dan kan aanzetten of zo en dan kan je ook rondlopen. (Een vriendin van me vertelde me dat haar vriend die app heeft en daardoor een aantal hele zeldzame pokemon heeft)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 0:10 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat heet spoofen. Glitches zijn fouten in het spel.

    Eh.. Oja oops :')

    Updates:


    - Niantic heeft de frequentie van het bijwerken van eieren sneller gemaakt, dus je eieren komen een heel klein beetje sneller uit. Al kan je nog steeds maar 175 meter per minuut lopen, sneller dan dat registreert de app niet voor het uitkomen.

    - Het probleem met de potions is opgelost.

    - Sommige pokemon aanvallen zijn veranderd en er zijn een paar pokemon die bepaalde aanvallen niet meer hebben. Gyarados kan bijvoorbeeld Dragon Breath niet meer als aanval krijgen. Chansey kan Hyper Beam krijgen nu. En Diglett en Dugtrio hebben Mud Slap in plaats van Mud Shot. Pokemon die je al hebt veranderen niet van aanvallen. Dus een Gyarados met Dragon Breath is erg veel waard als ruilen straks in het spel komt.

    - Regio exclusieve pokemon (Farfetch'd, Tauros, Mr. Mime en Kangaskhan) verschijnen nu veel vaker. En er zijn dingen veranderd aan de spawns van pokemon. Er schijnen meer 'zeldzamere' pokemon (als in niet alleen Pidgey, Rattata en Weedle) te verschijnen waar ze dat eerst (haast) niet deden.

    - Dodging in gymgevechten is veranderd. Je kan niet meer 100% van de damage ontwijken en krijgt altijd 25% als je op het juiste moment dodged. Meer als je niet goed dodged.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 15:20 ]