• Pokémon GO is een gratis spel (met micro-transacties) voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémon! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémon te spawnen.

    Om rond te lopen in Pokémon GO moet je naar buiten en over straat lopen. Zie je bijvoorbeeld dat er een halve kilometer verderop een Pokémon zit, dan moet je toch echt de deur uit en naar 500 meter verderop gaan.


    TEAM MYSTIC
    Zapdos — Allemantheia
    Trikru — Dracydragon
    Dratini — Pisarro
    Bloodborne — Zwadderaar
    Dewgong — Neophema
    Mismagius — Nichelleheij
    Zubat — Crowlens
    Canagan — Jenijary
    Rafe — skTijger
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Parley — Megraket
    Growlithe — Rhainnon
    RepDeReporter — DearDemy
    Divo — Jaccoriginal
    Papiliones — Papiliones
    Ramselaar — enicoline
    Serenata — LowGeorgia
    Fujiwara — CaptainFaelan
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Marble — Rebelse
    Jethro — Maheegan
    Scandal — EricaVD
    Bcollienr1 — KimmieStylinson
    Ilya — JeffieGoldblum
    xKingRulesz
    Tallata — SplendidTeam


    TEAM VALOR
    Assassin — NinjaNiksel
    Rickon — VetGra
    Lapras — GacktMinki
    FeorgeWeasley — xLizor
    Minish — Broettje
    Neferpitou — melisdijkstra
    Erlebnis — Eriepeer
    Thymbraeus — Enyoloras
    Nadine23x — Naadien
    Nortia — Naeryss
    Moltres
    AdoreDelano


    TEAM INSTINCT
    GrandR — RTyrell
    Gini — Shortielyl
    Altrados — Altrados
    StrawberryShake — FamkeJ
    Rewritten — suchan18
    Iwan — Fayanism
    DSprayberry — miloutenberge
    Derks — FancyVincie
    Falquan — EwijnDelahaye
    Ninuturu — Ninuturu
    DreamyHoran
    Raccoon


    USERS
    Sempre — xChloeK
    Hypno — NoR4U
    Swampert — PalexRain
    Krolock — LauraVonKrolock
    Buizel — Axolotl_


    Laat een berichtje achter als je op de lijst wil ^^
    In welk team zit je?
    Doe ook mee met de Pokémon usernames!
    En geef naamsveranderingen door (:


    MEETINGS
    Op het moment geen

    POLLS
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO
    Irritatie factortjes van Pokémon Go!



    Bugs
    - nog steeds de 'no gps location available' melding elke paar minuten
    - nog steeds zijn pokemon lastiger te vangen en gaan vaker uit de gegooide pokeball
    - pokemon lager in de pokedex hebben vaak een lager IV dan pokemon hoger in de pokedex (bijv starters laag, dratini hoog)

    Ook handig
    Pokémappie
    CP calculator 1, voor mij is deze het meest accuraat
    CP calculator 2
    IV calculator, wat is IV ?
    Types die super effective zijn tegen andere types, voor de eerste pijl is sterk tegen tussen de pijlen en dat is weer sterk tegen alles achter de tweede pijl (Ground sterk tegen Electric, Electric sterk tegen Flying en Water).

    Youtube
    Trainer Tips Youtube channel met veel handige informatie en uitleg over Pokémon GO

    Hoe Sightings werkt


    Appsaisal - unieke waarde (Individual Values)


    Gen2. Bewaar je candy's!
    Golbat -> Crobat
    Gloom -> Vileplume/Bellossom
    Poliwhirl -> Poliwrath/Politoed
    Slowpoke -> Slowbro/Slowking
    Onix -> Steelix
    Chansey -> Blissey
    Seadra -> Kingdra
    Scyther -> Scizor
    Eevee -> Jolteon/Vaporeon/Flareon/Espeon/Umbreon
    Porygon -> Porygon2

    Niet zeker:
    Sakura is de trainer van Espeon in de serie, dus waarschijnlijk kan je met die naam je Eevee naar Espeon evolueren.
    Gary Oak is de trainer van Umbreon. Gary Oak verandert je Eevee in een Umbreon.


    Tot pagina X aangepast

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 15:37 ]

    Ik begin mijn interesse in het spel een beetje te verliezen. Ook omdat ik het alleen speel met mijn vriend en hij zovaak weg is de laatste tijd. Dan ga ik niet in mijn eentje op pad :')


    -

    Genius schreef:
    Ik begin mijn interesse in het spel een beetje te verliezen. Ook omdat ik het alleen speel met mijn vriend en hij zovaak weg is de laatste tijd. Dan ga ik niet in mijn eentje op pad :')

    Ik ook, maar ik wil niet stoppen nu ik zo'n hoog level ben. Het zou veel leuker zijn als ik iemand had om mee te spelen.

    Ik heb ook geen internet en mijn vriend begint zijn interesse ook te verliezen, dus ik speel het nog amper. ;c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb ook geen internet en mijn vriend begint zijn interesse ook te verliezen, dus ik speel het nog amper. ;c

    Zonde.
    Ik hoop dat veel mensen weer gaan spelen als er een nieuwe generatie toegevoegd wordt.

    Het is ook wel jammer dat het commercieel begint te worden. Bedrijven kunnen Niantic betalen om zeldzamere pokemon te laten spawnen in hun omgeving. Zo gaat de lol van het echt zelf vinden op de plek waar ze horen een beetje weg.

    Sinds vandaag heb ik geen 3g meer (maand voorbij en niet genoeg beltegoed) en sowieso kon ik niet veel bc bij mijn huis spawnen wel pokemon maar er zijn geen stops enzo dus ik zat steeds zonder ballen en in de stad kan ik de app niet openen. Dus ik speel 't ook steeds minder. Maar school begint bijna en er zitten daar 3 stops en een gym dus dat komt wel goed :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik baal er van dat ik sinds 7 augustus, sinds de update, het niet meer kan spelen. Dan verlies je ook snel je interesse.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik wil dit shirt zo graag.


    26 - 02 - '16

    Ik begin mijn interesse ook wel te verliezen. Ik zit nu op de 116 pokemon, dus ik moet echt naar kijkduin ofzo, wil ik nieuwe kunnen vangen. En daar is het altijd zo onwijs druk, dat ik ook geen zin meer heb om te rennen als er iets is, wat ik nog niet heb. want dat word je gewoon onder de voet gelopen, omdat mensen niet voor zich kijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    Ik begin mijn interesse ook wel te verliezen. Ik zit nu op de 116 pokemon, dus ik moet echt naar kijkduin ofzo, wil ik nieuwe kunnen vangen. En daar is het altijd zo onwijs druk, dat ik ook geen zin meer heb om te rennen als er iets is, wat ik nog niet heb. want dat word je gewoon onder de voet gelopen, omdat mensen niet voor zich kijken.

    Ik hoorde dat ze daar de pokemon weg willen hebben, dus je moet niet te lang wachten als je daar heen wil.

    Ik ben niet echt mijn interesse kwijt, maar in je eentje spelen en rondlopen is niet leuk. Zodra ik iemand gevonden heb die het ook graag speelt en dat met mij wil doen, ga ik vast wel meer spelen.

    Ze kunnen pokemon niet weghalen dat is het leuke hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zapdos schreef:
    (...)
    Ik hoorde dat ze daar de pokemon weg willen hebben, dus je moet niet te lang wachten als je daar heen wil.

    Ik ben niet echt mijn interesse kwijt, maar in je eentje spelen en rondlopen is niet leuk. Zodra ik iemand gevonden heb die het ook graag speelt en dat met mij wil doen, ga ik vast wel meer spelen.


    Echt bullshit, hadden ze zichzelf ook niet moeten promoten als de 'Pokémon hoofdstad van Nederland.'


    Your make-up is terrible

    Zapdos schreef:
    (...)
    Ik hoorde dat ze daar de pokemon weg willen hebben, dus je moet niet te lang wachten als je daar heen wil.

    Ik ben niet echt mijn interesse kwijt, maar in je eentje spelen en rondlopen is niet leuk. Zodra ik iemand gevonden heb die het ook graag speelt en dat met mij wil doen, ga ik vast wel meer spelen.

    Ik woon er dichtbij, ik ben dus al redelijk wat keren geweest. En aangezien de zaken daar nu enorm vooruit zijn gegaan, ze geld hebben besteed aan een bord en shit, lijkt me het sterk dat ze er vanaf willen. Er gebeurd eindelijk met kijkduin, wat ze zo graag wilde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Ik woon er dichtbij, ik ben dus al redelijk wat keren geweest. En aangezien de zaken daar nu enorm vooruit zijn gegaan, ze geld hebben besteed aan een bord en shit, lijkt me het sterk dat ze er vanaf willen. Er gebeurd eindelijk met kijkduin, wat ze zo graag wilde.

    Ja, maar nu zeiken ze dat de duinen worden vertrapt. Doen ze toch echt zelf -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een freaking electrabuz gemist :c Ik woon like in the middle of nowhere, maar 1 straat bij me vandaan is een spawnplaats voor speciale pokemons

    but damnn


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH