• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Homerus —— Eadwig Osmond Winthrop • 55 • 1,13
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Marowak —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 33 • 1,1
    • Kok • Nerwen —— Edmund Keagan • 33 • 1,3
    • Allura —— Eleazar Hamilton • 25 • 1,7
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 27 • 1,1
    • Doktersassistente • Submarines —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • Zubat —— Asparanza Ayres • 31 • 1,7
    • Micaela —— Evangeline Sophia Rutherforth • 25 • 1,11
    • Valkyries —— Sitka Skythe • 29 • 1,12


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 18:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MT


    Your make-up is terrible

    Mt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Assassin schreef:
    MT


    kindness is never a burden.

    Wow, dat gaat lekker snel hier.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Helleur.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cain is free to be terrorized by someone else!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wie zijn er eigenlijk allemaal vrij?


    Your make-up is terrible

    Cordelia is vrij, alhoewel ze in haar laatste post naar de kapitein ging. Maar daar is niks mee gedaan dus s'pose dat ze gewoon vrij is ergens op het schip.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mensen kunnen ook weer naar teddy toe, maar het is niet veilig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry peepz, maar ik ben de hele week geveld geweest door een verschrikkelijk abces waardoor m'n dag vooral bestond uit gaan werken, thuis komen, medicatie gelijk snoep eten en half dood in bed kruipen, creperend van de pijn -.-
    Gelukkig gaat het weer wat beter, maar ik heb nog wel een x aantal dagen te gaan voordat het echt te goed gaat. Vandaag heb ik het ook nog veel te druk met wat regelzaken en vanavond komt m'n schoonzus voor een gezellige filmavond, maar morgen gaan m'n twee mannen weer vissen, dus als Demi middagdutje doet kan ik (hoop ik echt!) eindelijk posten met Sitka.

    En ik wil haar nog best naar Teddy sturen, lijkt me te grappig om haar daarmee op te zadelen eigenlijk :'D Tenzij iemand anders wilt, of eerder kan posten, dan verzin ik wel iets anders met haar ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    MT


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Valkyries schreef:
    Sorry peepz, maar ik ben de hele week geveld geweest door een verschrikkelijk abces waardoor m'n dag vooral bestond uit gaan werken, thuis komen, medicatie gelijk snoep eten en half dood in bed kruipen, creperend van de pijn -.-
    Gelukkig gaat het weer wat beter, maar ik heb nog wel een x aantal dagen te gaan voordat het echt te goed gaat. Vandaag heb ik het ook nog veel te druk met wat regelzaken en vanavond komt m'n schoonzus voor een gezellige filmavond, maar morgen gaan m'n twee mannen weer vissen, dus als Demi middagdutje doet kan ik (hoop ik echt!) eindelijk posten met Sitka.

    En ik wil haar nog best naar Teddy sturen, lijkt me te grappig om haar daarmee op te zadelen eigenlijk :'D Tenzij iemand anders wilt, of eerder kan posten, dan verzin ik wel iets anders met haar ^_^


    Is het goed als ik met Cain schrijf of hij aan haar vraagt of ze wilt opletten dat Teddy niet overboord flikkert?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Is het goed als ik met Cain schrijf of hij aan haar vraagt of ze wilt opletten dat Teddy niet overboord flikkert?

    Dat is voor mij helemaal goed (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Cain is vrij, voor degene die ernaartoe wilt. 8D Hij staat weer aan het roer.


    Your make-up is terrible

    Ben op vakantie van 8 tm 17e augustus.


    Aan niets denken is ook denken.