• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Homerus —— Eadwig Osmond Winthrop • 55 • 1,13
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Marowak —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 33 • 1,1
    • Kok • Nerwen —— Edmund Keagan • 33 • 1,3
    • Allura —— Eleazar Hamilton • 25 • 1,7
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 27 • 1,1
    • Doktersassistente • Submarines —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • Zubat —— Asparanza Ayres • 31 • 1,7
    • Micaela —— Evangeline Sophia Rutherforth • 25 • 1,11
    • Valkyries —— Sitka Skythe • 29 • 1,12


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 18:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Homerus, Victoria staat ook nog voor van alles open dus neem vooral een kijkje c:


    how dare you speak of grace

    Homerus schreef:
    (...)
    Als ik Cain zo zie, denk ik dat Wreckbeard hem op zich wel mag, omdat hij een beetje koel is, maar aan de andere kant ook graag wilt laten zien dat hij echt de baas is. Wat had jij in gedachten?


    Dat lijkt me een prima idee. ;3 Cain is wat dominant, maar hij kan best bevelen opvolgen van een man die hij respecteert.


    Your make-up is terrible

    Cordelia had geen echte relatie met Standal, buiten het feit dat hij haar op het schip accepteerde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat lijkt me een prima idee. ;3 Cain is wat dominant, maar hij kan best bevelen opvolgen van een man die hij respecteert.


    Top! Dominantie kan best botsen, maar als Cain hem respecteert, heeft Wreckbeard ook respect voor hem - ook omdat hij een betrouwbare stuurman is.

    Shireen schreef:
    @Homerus, Victoria staat ook nog voor van alles open dus neem vooral een kijkje c:


    Ik denk dat Wreckbeard best een zwak zou hebben voor Victoria, omdat ze zo'n beetje precies het tegenovergestelde is van hem. Aan de ene kant vind hij rustige personen interessant, maar aan de andere kant vind hij het dodelijk irritant dat hij geen weerstand krijgt als hij weer eens uit zijn vel schiet. Verder is Victoria ook manipulatief en goed met woorden, wat voor Wreckbeard ook weer betekent dat hij misschien niet de slimste op het schip is :Y)

    Submarines schreef:
    Cordelia had geen echte relatie met Standal, buiten het feit dat hij haar op het schip accepteerde.


    Oh, het zijn allebei dronkaards :Y) Misschien kunnen ze vaak samen rum delen? En dat ze dan vervolgens de nacht lang door ruziën, omdat ze allebei zowel heel erg dronken als hele ergen stijfkoppen zijn.


    Tijd voor koffie.

    @Homerus,

    Sounds nice :Y)
    Bij Standal was ze trouwens op het schip gekomen als quartermaster nadat ze goederen voor hem had verhandeld op de zwarte markt in Port Royal, en hij haar wel leidinggevend en slim genoeg vond om de functie aan te nemen. Is dat ook oké bij Wreckbeard?


    how dare you speak of grace

    Homerus schreef:
    Hoi! De nieuwe kapitein meldt zich. Overigens heb ik niet echt een idee hoe de relaties hiervoor zaten, maar volgens mij liggen Standal en Wreckbeard nogal uit elkaar qua karakter. Zijn er al echte relaties vastgesteld?

    Cap'n • Standal Connor Clarkson
          Dit jonkie heeft hij leren kennen toen hij zelf 21 jaar was met zijn leven op Tortuga en ze kwamen erachter dat er ongeveer dezelfde met hen aan de hand was. Zo is het eigenlijk begonnen en konden vanaf het begin goed met elkaar omgaan. Hij vaart met hem 12 jaar op The Seas Rose, de wilde zeeën tegemoet. Standal is een van de weinigen die überhaupt iets over zijn verleden weet en dat wilt hij ook zo houden.

    Dat is wel heeél anders, hehe :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Homerus schreef:

    Oh, het zijn allebei dronkaards :Y) Misschien kunnen ze vaak samen rum delen? En dat ze dan vervolgens de nacht lang door ruziën, omdat ze allebei zowel heel erg dronken als hele ergen stijfkoppen zijn.


    Del deelt haar drank niet echt. . . :') En ze is iemand die dronken meer het type is dat verhalen gaat vertellen en iets vriendelijker wordt. Maar in Wreckbeard's geval, denk ik dat het best zou kunnen dat ze al drinkend een beetje met elkaar kibbelen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Shireen schreef:
    @Homerus,

    Sounds nice :Y)
    Bij Standal was ze trouwens op het schip gekomen als quartermaster nadat ze goederen voor hem had verhandeld op de zwarte markt in Port Royal, en hij haar wel leidinggevend en slim genoeg vond om de functie aan te nemen. Is dat ook oké bij Wreckbeard?


    Tof idee! Wreckbeard was stiekem behoorlijk onder de indruk.

    Marowak schreef:
    (...)
    Dat is wel heeél anders, hehe :'D.


    Hahaha, nogal ja. Overigens, zowel Wreckbeard en Rogue hechten veel waarde aan de piratencode. Dat is best iets waar Wreck respect voor heeft. En ze drinken allebei. En ze houden van mooie vrouwen :Y)

    Submarines schreef:
    (...)

    Del deelt haar drank niet echt. . . :') En ze is iemand die dronken meer het type is dat verhalen gaat vertellen en iets vriendelijker wordt. Maar in Wreckbeard's geval, denk ik dat het best zou kunnen dat ze al drinkend een beetje met elkaar kibbelen.


    Oh oeps, iets te snel gelezen. Desondanks is dat ook een prima plan.


    Tijd voor koffie.

    Assassin schreef:
    Ik had met Cain Teddy geen relatie met de kapitein vastgesteld.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Homerus schreef:
    (...)

    Hahaha, nogal ja. Overigens, zowel Wreckbeard en Rogue hechten veel waarde aan de piratencode. Dat is best iets waar Wreck respect voor heeft. En ze drinken allebei. En ze houden van mooie vrouwen :Y)

    Dat is altijd goed :Y).

    Submarines schreef:
    (...)

    Del deelt haar drank niet echt. . . :') En ze is iemand die dronken meer het type is dat verhalen gaat vertellen en iets vriendelijker wordt. Maar in Wreckbeard's geval, denk ik dat het best zou kunnen dat ze al drinkend een beetje met elkaar kibbelen.

    Dan heeft ze ook veel drinkbuddies :'D.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 1:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Azar had ook geen relatie met Standal.


    kindness is never a burden.


    Perfect pun for Teddy. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahaha. :'D


    Your make-up is terrible

    ^ That is just.. pervers. Rogue doet het classy.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 23:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die post :'D
    Oh for god's sake Teddy.


    how dare you speak of grace