• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Homerus —— Eadwig Osmond Winthrop • 55 • 1,13
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Marowak —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 33 • 1,1
    • Kok • Nerwen —— Edmund Keagan • 33 • 1,3
    • Allura —— Eleazar Hamilton • 25 • 1,7
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 27 • 1,1
    • Doktersassistente • Submarines —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • Zubat —— Asparanza Ayres • 31 • 1,7
    • Micaela —— Evangeline Sophia Rutherforth • 25 • 1,11
    • Valkyries —— Sitka Skythe • 29 • 1,12


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 18:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ Hoe snel lees jij? :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shireen schreef:
    Die post :'D
    Oh for god's sake Teddy.

    Don't blame the guy, hij is van z'n padje af mocht je het niet merken lol.

    Het was ook niet zo'n lange post, ik moet er weer even inkomen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil ook schrijven! Ik wacht bijna een maand. Is Rogue dan zo onpopulair?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 23:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nerwen schreef:
    (...)
    Don't blame the guy, hij is van z'n padje af mocht je het niet merken lol.

    Het was ook niet zo'n lange post, ik moet er weer even inkomen.


    Same :'D
    Ik weet niet of Victoria weet wat ze hier mee aanmoet :') What a mess


    how dare you speak of grace

    Marowak schreef:
    ^ Hoe snel lees jij? :'D.



    how dare you speak of grace

    ^ Hehe, nostalgie much.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marowak schreef:
    Ik wil ook schrijven! Ik wacht bijna een maand. Is Rogue dan zo onpopulair?


    Huh maar ik dacht dat je op een bepaald persoon wachtte? :'D


    how dare you speak of grace

    Teddy is gewoon echt grappig. Ik vind je post ook echt leuk!
    Ik heb nu al zin in het schrijven van een post met Sitka, maar het zal voor morgen zijn (ik neem aan dat ik als eerste reageer met Sitka, en dan victoria?) want het is morgen weer 6 uur op, om eerst iedereen paraat te krijgen, dan 1,5 rond te rijden aangezien Thomas heel de week van 9H tot 16H voetbalkamp heeft en dan 4 uurtjes werken, en dan om half 4 weer 1,5 rondrijden... en dan wilt er nu ene ni bepaald slapen, die jengeld om de 10 minuten... Maar, morgenmiddag heb ik dus wel een uurtje voor mezelf zodat ik kan posten!

    Ik zal Sitka laten vertrekken, ook al mag ze van Teddy horen wat Victoria te zeggen heeft en dan stuur ik haar Rogues richting op (; Dan hoef je zelf ook niet nog langer te wachten. Sitka zal Teddy vast nog wel een keer trefen als hem nuchter is XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Teddy is gewoon echt grappig. Ik vind je post ook echt leuk!
    Ik heb nu al zin in het schrijven van een post met Sitka, maar het zal voor morgen zijn (ik neem aan dat ik als eerste reageer met Sitka, en dan victoria?) want het is morgen weer 6 uur op, om eerst iedereen paraat te krijgen, dan 1,5 rond te rijden aangezien Thomas heel de week van 9H tot 16H voetbalkamp heeft en dan 4 uurtjes werken, en dan om half 4 weer 1,5 rondrijden... en dan wilt er nu ene ni bepaald slapen, die jengeld om de 10 minuten... Maar, morgenmiddag heb ik dus wel een uurtje voor mezelf zodat ik kan posten!

    Ik zal Sitka laten vertrekken, ook al mag ze van Teddy horen wat Victoria te zeggen heeft en dan stuur ik haar Rogues richting op (; Dan hoef je zelf ook niet nog langer te wachten. Sitka zal Teddy vast nog wel een keer trefen als hem nuchter is XD


    Nou mooi want Victoria wil denk ik niet dat Sitka het hoort en heeft denk ik ook niet de kracht om Teddy te verslepen :')


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Nou mooi want Victoria wil denk ik niet dat Sitka het hoort en heeft denk ik ook niet de kracht om Teddy te verslepen :')

    Sitka zou hem nog best alleen kunnen verslepen door hem gewoon bij de enkels te grijpen en over de grond te trekken, waarbij Teddy z'n kop tegen van alles stoot :'D

    Ze zal Victoria vriendelijk laten weten dat Cain haar gevraagd heeft op Teddy te letten, maar dat het voor haar niet noodzakelijk is te blijven als er iemand anders bij hem is/ blijft. Dan kan ze eventueel later nog terugkeren om te zien hoever het staat met Teddy :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Shireen schreef:
    (...)

    Huh maar ik dacht dat je op een bepaald persoon wachtte? :'D

    Ja, ik wacht ook op Zubat, maar die zei dat ze zou schrijven vorige week en dat is nog niet gebeurd, dus ik hield mezelf voor dan gewoon verder te posten. Mijn laatste post is van 17 juli en eigenlijk wilde ik allang verder schrijven.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 23:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dubbel damn

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 0:00 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Marowak schreef:
    Ik wil ook schrijven! Ik wacht bijna een maand. Is Rogue dan zo onpopulair?

    Ik wilde hem eerst erin verwerken maar wist niet of jij dat wel zo leuk zou vinden.

    @Valkyries: Het is Skita nu. :Y) En dat lijkt me niet zo handig als hij in zo'n benevelde staat is.
    Je houdt volgens mij wel van plannen, hé. Is dat een moedertrekje?
    @Shireen: Veel plezier!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    (...)
    Ik wilde hem eerst erin verwerken maar wist niet of jij dat wel zo leuk zou vinden.

    @Valkyries: Het is Skita nu. :Y) En dat lijkt me niet zo handig als hij in zo'n benevelde staat is.
    Je houdt volgens mij wel van plannen, hé. Is dat een moedertrekje?
    @Shireen: Veel plezier!

    Het is niet zozeer een 'houden van' maar vooral kwestie van gewoonte :'D
    Geen idee of het een moedertrekje is, though... ik heb het altijd wel gehad, al was dat minder extreem als nu. Nu is het inmiddels van echt MOETEN aangezien ik anders vast komt te lopen met de combinatie van werk, gezin en m'n huishouden. Ik moet zelfs m'n eigen ontspanningstijd plannen, wil ik iets voor mezelf doen. Doe ik dat niet, blijf ik bezig en in de weer voor alles en iedereen :'D

    Al zijn het bij het RPG'en eerder hersenscheten dan dat het echt plannen is, hoor. Het zijn gewoon ingevingen die ik krijg tijdens het lezen van andermans post met wie ik RPG. En tja, meestal houdt ik me dan wel zo aan die ingevingen en werk erop door :'D

    (Sorry voor eventuele spelfouten, ik stoor me er zelf namelijk echt mateloos aan, maar ik ben dus al van 6 uur deze morgen op en ben moe. Het is ook allang bedtijd voor me, maar zolang Demi nog om het kwartier komt, wacht ik nog even met m'n bed in te kruipen :'D)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben eindelijk aan het schrijven aan een post! Soms zijn m'n dagen om onnozel te worden, want ik had dus vrijdagmiddag na het werk willen schrijven, ware het niet dat Thomas dus match had vanaf 13H en ouders dus mochten komen kijken... en natuurlijk kon ik niet weigeren om na het werk te gaan kijken ^_^
    Achja, op 1 of 2 dagen zal het vast niet steken :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”