• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Mijn vriend is op Sneekweek en ik heb een kut vakantie. Oléééé... ):


    Wow, dat betekend dat volgende week mijn relatie een jaar uit is...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    river come to me dont cry every little thing is gonna be alright

          × ik tegen mijn OC


    Heaven is a place that we all have

    Kan iemand mij even een mep verkopen? Thanks:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fuck, hij is dood. :S


    26 - 02 - '16

    JamesPotter schreef:
    Kan iemand mij even een mep verkopen? Thanks:')


    Ik ben tegen fysiek geweld, maar ik kan Lily de date laten cancelen, omdat ze zichzelf gevaarlijk vindt voor James in de ORPG? Idk waarvoor de mep nodig was? :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom is deze serie zo verslavend?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aan de ene kant voel ik mezelf verdwijnen in een spiraal van zelfhaat nadat ik een uitnodiging van mijn collega's om te gaan drinken afsloeg, maar aan de andere kant heb ik meer reviews en kudos gekregen en omfg, yes!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    You're so very special,
    I wish I was special...
    But I'm a creep, I'm a weirdo,
    What the hell am I doing here?
    I don't belong here,
    I don't belong here.


    26 - 02 - '16

    Wauw, ze is even lang als ik en staat toch op de Olympische Spelen <3 Daar gaat m'n moeder der argument, ha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Elke keer als ik dit zie ga ik stuk :W



    Oké, ja, nu heb ik de slappe lach.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2016 - 23:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan iemand me alsjeblieft vertellen dat het allemaal goed komt want ik heb het niet meer )':

    [ bericht aangepast op 6 aug 2016 - 23:01 ]


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Kan iemand me alsjeblieft vertellen dat het allemaal goed komt want ik heb het niet meer )':

    Als je een plek nodig hebt, you can come as I said. Wel natuurlijk als je terug bent van vakantie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Als je een plek nodig hebt, you can come as I said. Wel natuurlijk als je terug bent van vakantie.


    Mijn vriend heeft het fucking gezellig en ik mis hem zo erg, maar hij appt me niet en ik stort in hier


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Mijn vriend heeft het fucking gezellig en ik mis hem zo erg, maar hij appt me niet en ik stort in hier




    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.