• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Trikru schreef:
    (...)
    You're lucky! Je zou eens naar mij toe moeten komen, gaan we gezellig iets doen. Want you need that. Dan blijf je lekker slapen, want je woont niet om de hoek en kunnen we wellicht naar een dierentuin of attractiepark. It would do you good.


    JAAA! Lekker ergens chickenwings vreten en dieren bekijken. Dat klinkt me als muziek in de oren C:

    En ook even alle achtbanen proberen, want ik ben keihard over mijn angst heen aan het komen hihi

    [ bericht aangepast op 6 aug 2016 - 21:24 ]


    26 - 02 - '16

    It's better to have a friend with two chins, than two faces.

    Waarom heb ik dan nauwelijks vrienden, want ik heb een onderkin, wat doe ik verkeerd dan, help.


    26 - 02 - '16

    Laat ook maar, ik ga niet aardig zijn voor iemand.


    Your make-up is terrible

    uhhh ja sorry maar ik ben op vakantie en ik heb geld betaald voor deze 3G dus laat me alleen.


    Heaven is a place that we all have

    Wow. Dit zag ik echt niet aankomen. Nu zit ik te huilen. Stomme serie. Why? :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik moet echt weer eens naar de dermatoloog. Maar ze weten toch niet wat het is..

    Dacht even dat mijn ouders weer ruzie hadden.
    Bleek het de overbuurvrouw te zijn die bekend staat om haar harde stem
    Wat een opluchting!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    dat moment waar je OC een breakdown krijgt en je haar gewoon wilt knuffelen en meeleeft met haar


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben echt zo blij, asdfghjkl. I mean, some things just fill your heart without even trying <3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Assholes.


    Caution first, always.

    Ik zit als een retard te lachen achter mijn laptop vanwege grappige pokemon memes en iedereen loopt te zuchten. Wat moet ik dan? Huilen? Oh ja, als ik dat doe gaan jullie ook zeuren >:c


    26 - 02 - '16

    Hmmmm misschien moet ik toch maar gewoon lekker mijn bedje in kruipen.


    Happy Birthday my Potter!

    Dit is toch echt wel het toppunt; katten die elkaars foto photobomben :W :W :W


    26 - 02 - '16

    Iedereen doet sociaal en ik ben de hele dag allee . Net zoals gisteren. En eergisteren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn vriend is op Sneekweek en ik heb een kut vakantie. Oléééé... ):


    26 - 02 - '16