• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Alleen jongens. :Y) Ik hou van een boys only rpg haha.

    Dan moet daar wel genoeg animo voor zijn, aangezien het over het algemeen de meiden zo populair zijn bij rollen aanmaken. :W

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 15:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, voor de verandering kan ik mij eens overdag aan het schrijven zetten, lol. Misschien kan ik mij dan ook meteen aan mijn andere taken zetten. Vakantie maakt mij lui. Telkens als ik het gevoel heb dat ik iets moet doen, schreeuwt er een stemmetje "nee je hebt vakantie, je verdient ook rust" en doe ik vervolgens vrijwel niets van mijn taken. Super handig, not. Ik doe nog meer als ik alleen ben. Tijd dat mijn ouders weer naar de camping vertrekken :W


    Happy Birthday my Potter!

    Assassin schreef:
    (...)

    Alleen jongens. :Y) Ik hou van een boys only rpg haha.


    Ik ga het gewoon doen en als mensen een meisje willen, pech. c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Echt serieus laptop? Ik heb toch al gezegd dat ik geen update wil, en dan besluit je even lekker een update te gaan doen terwijl ik youtube kijk? Je hebt maar geluk dat ik niet aan het schrijven was! Maar alsnog, IK ben de baas en je moet NIET je eigen leven leiden. Ik kan updates niet eens uitzetten. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zo veel zin in vanavond, hopelijk valt de film niet tegen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Kun je even niet de betweter uithangen? Merci.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Asldjfsdf, de AVR receiver doet het niet meer, er komt geen geluid meer uit de boxen. Oh wat shit. Ik hou niet van films kijken zonder Dolby.

    Waarom laat deze schrijver dat personage doodgaan dat was helemaal nergens voor nodig en nu wil ik het niet meer lezen D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    Waarom laat deze schrijver dat personage doodgaan dat was helemaal nergens voor nodig en nu wil ik het niet meer lezen D:

    Een boek? Of een verhaal hier op Q? Ben nu wel nieuwsgierig wat je leest ^^

    // Is een hele week vis, rijst en groene groente eten wel goed voor je ? :P

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 16:16 ]

    Ik ga helemaal stuk ;'D
    Al vraag ik me echt heel erg af hoe dat toch kan :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Audino schreef:
    (...)
    Een boek? Of een verhaal hier op Q? Ben nu wel nieuwsgierig wat je leest ^^

    // Is een hele week vis, rijst en groene groente eten wel goed voor je ? :P


    Een manga, haha. Attack on Titan/Shingeki no Kyojin.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Een manga, haha. Attack on Titan/Shingeki no Kyojin.

    Die is leuk (: Ik heb helaas alleen de anime gezien.

    // Ik zou voor een maand drinkvoeding krijgen en krijg 28 flesjes binnen, terwijl 2 per dag de afspraak was..

    Audino schreef:
    (...)
    Die is leuk (: Ik heb helaas alleen de anime gezien.

    // Ik zou voor een maand drinkvoeding krijgen en krijg 28 flesjes binnen, terwijl 2 per dag de afspraak was..


    Het was leuk :') Heb de anime ook gezien ja. Ben net begonnen aan de manga, alleen krijg ik van iemand alle spoilers al hahaha. En tja, die spoilers zijn niet oké. Echt, seizoen 2 gaat niet leuk worden x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Het was leuk :') Heb de anime ook gezien ja. Ben net begonnen aan de manga, alleen krijg ik van iemand alle spoilers al hahaha. En tja, die spoilers zijn niet oké. Echt, seizoen 2 gaat niet leuk worden x)

    Ah, dat is balen O: Ik heb heel snel de manga's gescand, maar zou niet meer weten wat er gaat gebeuren. Hopelijk wordt seizoen 2 van de anime niet nog een keer vertraagt.

    Audino schreef:
    (...)
    Ah, dat is balen O: Ik heb heel snel de manga's gescand, maar zou niet meer weten wat er gaat gebeuren. Hopelijk wordt seizoen 2 van de anime niet nog een keer vertraagt.


    Ik hoop het ook niet haha. Ik ben zo benieuwd! Al zijn mijn verwachtingen misschien wel wat hoog haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."