• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Oke alleen zijn samen is een slecht idee


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oké, ik ben die regen nu wel zat. Het regent hier al de hele godganse dag waardoor ik al de hele tijd met jullie en jullie commentaar opgescheept zit. Can I go home already?


    26 - 02 - '16

    Dit is zo schattig. Man, ik hou van deze jongen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb gewoon even een kat nodig om te knuffelen.


    26 - 02 - '16

    Van die mensen die in 1x superstrakke lijnen kunnen zetten met eyeliner en dan kom ik :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    Van die mensen die in 1x superstrakke lijnen kunnen zetten met eyeliner en dan kom ik :')


    Don't worry, ik heb een keer mascara geprobeerd en het zat op mijn hele gezicht behalve op mijn wimpers. Niet meer xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I was told when I get older all my fears would shrink,
    But now I'm insecure and I care what people think.


    26 - 02 - '16

    Trikru schreef:
    (...)

    Don't worry, ik heb een keer mascara geprobeerd en het zat op mijn hele gezicht behalve op mijn wimpers. Niet meer xd


    Dat had ik dus met de eyeliner x) Het was zelfs in m'n oog terecht gekomen x) Samen een make up cursus doen dan maar? Haha, ik moet dit echt onder de knie krijgen voor m'n cosplays


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Omfg, ik sta in de top. Leuk. (:
    _

    Okééé, deze musical ga ik morgen mooi aan m'n ouders laten zien hehehe :Y) ... mits de geluidsinstallatie het doet... want het moet wel op maximaal volume dûh

    Rivailles schreef:
    (...)

    Dat had ik dus met de eyeliner x) Het was zelfs in m'n oog terecht gekomen x) Samen een make up cursus doen dan maar? Haha, ik moet dit echt onder de knie krijgen voor m'n cosplays


    Haha, alleen voor cosplay doe ik make-up! c:
    Want ja, heel netjes hoefde dit niet :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fuck, een server merch. Daar gaan al mijn character namen. Wedden dat de mensen op de andere servers deze namen al in gebruik hebben en veel langer online zijn geweest? Aan de andere kant wel fijn dat het drukker wordt, met 10 verschillende servers is er nooit een ziel online en moet je uren wachten voor een dungeon start.

    Trikru schreef:
    (...)

    Haha, alleen voor cosplay doe ik make-up! c:
    Want ja, heel netjes hoefde dit niet :Y)



    Ik heb exact hetzelfde haha

    Oeh, ziet er wel gaaf uit!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Ik heb exact hetzelfde haha

    Oeh, ziet er wel gaaf uit!

    Long live the 100 and long live Grounders ;3

    Met mamma. Want die doet net zo hard mee xd

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 20:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Long live the 100 and long live Grounders ;3


    Yess ^^

    Ik mocht willen dat het bij mij wat slordig zou mogen zitten, maar helaas. Strakke lijnen it is.



    Het ergste is dat ik er helemaal niet op lijk en dus echt heel hard met make up aan de slag moet x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit is echt fucking mooie muziek. Echt, holy shit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.