• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Het is een wonder dat ik voor 12 uur op bed lig.

    ayy sup ppl ik ben nu ook ananas accept me (joehoe)


    Heaven is a place that we all have

    Ik haat het dat wanneer jij op vakantie bent dat je dan een heel ander persoon bent.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik gebruik serieus 3 middeltjes voor mijn gezicht, op verschillende plekken, niet overlappend xd
    1. Op mijn voorhoofd gebruik ik een speciaal iets voor mijn psoriasis op die plek
    2. Ik gebruik nachtcrème onder mijn ogen tegen de wallen
    3. Ik gebruik een talgreducerende crème op de niet ingesmeerde gedeeltes tegen mijn acne.

    Ok.

    People be like: Wat? Heb jij een autoimuunziekte? Ga je er aan dood?

    Ja dat heb ik en nee, Psoriasis is NIET dodelijk. Damn. Do your research.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2016 - 0:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben er klaar voor om aan mezelf te gaan werken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uuuugh, wie wil mij rijden vandaag? Hoef ik niet in mijn eentje te gaan. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Klote buurkinderen zitten al een kwartier om hun moeder te krijsen en beide ouders doen niets.

    / wauw, wat een happening. Je creditcard werd geweigerd bij de H&M. Dat móét je echt met de wereld delen. Welkom in het normale leven Adele.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2016 - 10:13 ]

    Weather matches my mood.

    Je mag niet zeuren. Je hebt jezelf dit aangedaan. Stom kutwijf.

    Autch. Mijn lip is een beetje gevoelig rondom mijn piercing nu, omdat ik hem wilde omwisselen voor de liphoop, maar deze te groot is, dus ik hem weer moest terugwisselen. Echter ging het staafje er achter wel in, maar heeft hij overal in mijn lip gezeten, behalve aan de voorkant. Uiteindelijk kwam hij er voor uit en man, dat deed pijn o.o
    Nu heb ik hem gewoon vastgezet en mijn mond even gespoeld, maar damn, nu moet hij weer helen... ugh. Mijn lip is ook dik aan die kant. Lekker met eten xd

    [ bericht aangepast op 6 aug 2016 - 11:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit brood is fucking zuur en smaakt naar Roggebrood. Gadverdamme wat smerig.


    26 - 02 - '16

    50 euro voor een bloedonderzoek, oke..

    Erlebnis schreef:
    Dit brood is fucking zuur en smaakt naar Roggebrood. Gadverdamme wat smerig.

    Roggebrood <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh my... I'm so happy


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Weetje wat hier zo grappig is, mam? Hij brengt meer tijd door met die vent dan met ons, maar als wij iets met je willen doen zónder hem erbij, dan zijn wij degenen die dat aan moeten geven, want blijkbaar komt het niet in je op dat je kinderen soms ook eens aandacht van je willen. Wij hebben immers nooit om die gast gevraagd. Wij hebben zelfs nog aangegeven dat we meer tijd met z'n drieën door willen brengen, verdomme. Maar je laat ons stikken en nee, ik neem het je niet in dank af. Het is toch te gek voor woorden dat ik dingen moet gaan doen met mijn zusje omdat we het ook eens leuk willen hebben zonder die gast erbij? We mogen hem niet eens echt. Maarja, het is menselijk om jezelf op de eerste plaats te zetten, ik weet het. Het wordt me nu voor de zoveelste keer duidelijk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."