• Nee kijk die nieuwe foto's van Bill dat vind ik echt zo'n foto als hoe die met die ketting staat het zegt gewoon:

    Ik wil Scene Kid wezen maar kan dat niet :Y)

    http://music96.hyves.nl/fotos/401468148/0/6mgW/
    xox Renée & Kim omdat ze de foto zag n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg, Wel Super mooie foto's van hem ! ^^
    vind ik dan!
    hij is gewoon sexsy, ! en je weet helemaal niet of hij zo denkt, of dat wil zijn! Ö

    Niet dom of kwaad bedoelt, Maar als bill iets wil zijn is het gelijk mis, Maar als iemand anders het is, is het wel okee. ! Ö

    x

    Hte boeit me geen ene reed hoe die eruit ziet ze blijven goede muziek maken maar ik vond de foto samen met Kim [/PATRICKLOVEx] er erg op lijken :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Laten we het even gezellig houden. Voor die gene waarbij dit gevoelig ligt.. Een tip voor de volgende keer..

    lees en reageer vooral niet op het topic als je het gewoon niet kunt hebben of geen humor hebt!


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Ahgossie. Het kindje zit nog in der kleuterfase.

    liever een kleuter dan een laag kind --'


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    (...)

    Als jij het niet grappig vindt, reageer er dan niet op. Anders komt er alleen maar ruzie en kunnen mensen hun mening nieteens meer uiten op het forum, door de ruzies.

    AMEN!

    [/de meeste zitten hier nog in de fase Bill is geen gay en ik ga met hem of tom trouwen ;)]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    liever een kleuter dan een laag kind --'
    Even normaal doen graag.. Ruzie maken doen jullie maar op een andere site!


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    liever een kleuter dan een laag kind --'

    Had je nog iets te zeggen ofzo, of ben je klaar met je kleutergedrag?


    Sing the song of the stars for me.

    Mensen, kap er gewoon mee!


    -

    Jullie zijn het elkaar niet waard ;)


    -

    (...)
    AMEN!

    [/de meeste zitten hier nog in de fase Bill is geen gay en ik ga met hem of tom trouwen ;)]



    Haha ;d


    -

    (...)
    gelle kunt er ni tege da hij knap is :S

    Okay, je werkt een heel klein beetje op mijn systeem met je seuterig gedoe.
    Ieder heeft zijn eigen mening over Bill en iedereen mag zijn mening over hem uiten. Of je het nu leuk vind of niet. And, komaan geef toe die is niet meer origineel die word saai.

    ^^AMEN! :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Okay, je werkt een heel klein beetje op mijn systeem met je seuterig gedoe.
    Ieder heeft zijn eigen mening over Bill en iedereen mag zijn mening over hem uiten. Of je het nu leuk vind of niet. And, komaan geef toe die is niet meer origineel die word saai, Bill is saai.

    iedereen is orgineel :S
    En Bill is niet saai!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    (...)
    Okay, je werkt een heel klein beetje op mijn systeem met je seuterig gedoe.
    Ieder heeft zijn eigen mening over Bill en iedereen mag zijn mening over hem uiten. Of je het nu leuk vind of niet. And, komaan geef toe die is niet meer origineel die word saai.


    Totally agree.
    Bovendien, als iemand er problemen mee heeft, vermijd het dan!


    -

    (...)
    iedereen is orgineel :S
    En Bill is niet saai!


    Dat is dan JOU mening. Hou allemaal eens op met dat kinderachtige gezeik. 'k word er helemaal gek van!


    -

    (...)
    iedereen is orgineel :S
    En Bill is niet saai!

    Mag ik lachen?


    Sing the song of the stars for me.