• Nee kijk die nieuwe foto's van Bill dat vind ik echt zo'n foto als hoe die met die ketting staat het zegt gewoon:

    Ik wil Scene Kid wezen maar kan dat niet :Y)

    http://music96.hyves.nl/fotos/401468148/0/6mgW/
    xox Renée & Kim omdat ze de foto zag n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Mag ik lachen?


    Ik lach met je mee ;D


    -

    (...)
    iedereen is orgineel :S
    En Bill is niet saai!

    is ie wel, maar je ziet het gwn nog niet. Je bent zo nog van die oude fans die als wnr iemand iets zegt over een TH-lid dat niet hetzelfde is als wat jij ervan vind, dan word je meteen defensief. En ga niet zeggen dat het niet waar is want het is wel waar.

    nja dan is hij wel goed begonnen als scene kid. Ik ken ergere mensen die denken dat ze scene kid zijn door ff een hello kitty ketting te dragen

    (...)

    Ik lach met je mee ;D

    Ikke&Kim ook :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Ik lach met je mee ;D

    Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :Y)


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    is ie wel, maar je ziet het gwn nog niet. Je bent zo nog van die oude fans die als wnr iemand iets zegt over een TH-lid dat niet hetzelfde is als wat jij ervan vind, dan word je meteen defensief. En ga niet zeggen dat het niet waar is want het is wel waar.

    jij kent mij niet!
    dus gij weet ni eens wa ik denk


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    omg ik en mijn zus vonden dat ook x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    jij kent mij niet!
    dus gij weet ni eens wa ik denk

    Here we go again.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    jij kent mij niet!
    dus gij weet ni eens wa ik denk


    Nee en jij kent Bill ook niet, dus hoe weet je dan of hij is zoals jij en vele anderen denken dat hij is?!


    -

    omg ik en mijn zus vonden dat ook x'D

    Ha-ha :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    jij kent mij niet!
    dus gij weet ni eens wa ik denk

    Ik weet wel wat je denk cus ik kan in je hoofd kruipen.
    Nee, ik ken jou niet maar ik ken wel de TH-fans omdat ik mss zelf 1 ben. Ik moet zeggen dat er gwn andere stadiums van fanheid zijn en jij zit nog in 1 van de eerste stadiums.

    (...)
    Here we go again.


    Inderdaad. 8___8


    -

    Kijk, Yonikind.
    Als je hier gaat zitten zeiken over dat we je niet kennen en dat we zielig en laag zijn etc.
    Tyf dan lekker af.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)

    Nee en jij kent Bill ook niet, dus hoe weet je dan of hij is zoals jij en vele anderen denken dat hij is?!

    jullie toch ook niet!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Kijk, Yonikind.
    Als je hier gaat zitten zeiken over dat we je niet kennen en dat we zielig en laag zijn etc.
    Tyf dan lekker af.


    Zo, je gaat goed vandaaaag ;d


    -