• Nee kijk die nieuwe foto's van Bill dat vind ik echt zo'n foto als hoe die met die ketting staat het zegt gewoon:

    Ik wil Scene Kid wezen maar kan dat niet :Y)

    http://music96.hyves.nl/fotos/401468148/0/6mgW/
    xox Renée & Kim omdat ze de foto zag n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    jullie toch ook niet!


    Heb ik dan gezegd van wel? Nee.
    En ik ken hem niet, nee, inderdaad. Maar zelfs mijn zusje van vier ZIET dat Bill NIET origineel is! En als jij dat wél vindt, weet jij gewoon niet wat origineel zijn is!


    -

    (...)
    jullie toch ook niet!

    Dat zegt ze toch ook niet? ><


    Cómo no te voy a querer..

    (...)
    gelle kunt er ni tege da hij knap is :S


    Waha *ligt stryk*

    (...)

    Zo, je gaat goed vandaaaag ;d

    Inderdaad, ik ben vandaag in een zou-ik-ruzie-maken-of-toch-maar-niet bui. ^^


    Sing the song of the stars for me.

    Deze discussie slaat nergens op maar gewoon Bill is niet orgineel want zen stijl is op japanse mensen gebaseert :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Inderdaad, ik ben vandaag in een zou-ik-ruzie-maken-of-toch-maar-niet bui. ^^


    Ja, dat ben ik ook. Maar als mensen me gaan aanvallen dan laat ik het er niet bij zitten ; )


    -

    NOU NOU NOU!!
    Rene jouw reactie x] Nee maar dt ís echt zo'n foto van 'Ikwil scene-kid zijn maar kanhet nie'

    (...)

    Ja, dat ben ik ook. Maar als mensen me gaan aanvallen dan laat ik het er niet bij zitten ; )

    Inderdaad, vandaag moeten ze oppassen voor me. ;D


    Sing the song of the stars for me.

    NOU NOU NOU!!
    Rene jouw reactie x] Nee maar dt ís echt zo'n foto van 'Ikwil scene-kid zijn maar kanhet nie'

    cool toch x'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat zijn jullie grappig! :S


    Jaah ectuallyís dit humor ;3

    whaha xP idd hiojs dikke wemo
    en hijs lullig wnt hij heeft rusie met mij [/ja hij woont in mijn huis met de rest vn th xP en saki en Tobi xP]


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Inderdaad, vandaag moeten ze oppassen voor me. ;D


    Ook voor mij, nee echt, serieus. Het lijkt wel een strafkamp hier door sommige mensen [/niet de mods]


    -

    (...)

    Jaah ectuallyís dit humor ;3

    Humor die te moeilijk is voor der. ^^


    Sing the song of the stars for me.

    (...)

    Ook voor mij, nee echt, serieus. Het lijkt wel een strafkamp hier door sommige mensen [/niet de mods]

    I totally agree. ^^


    Sing the song of the stars for me.

    Ik denk dat hij zoizo geinteresseerd is in de Emo/scene stijl.
    Btw dat haar is f*king séxi. :3