• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:25 ]

    Door mijn zus die fan was van Tokio Hotel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Via een klasgenootje in de 2havo (2010)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Om een Divergent-factietest te maken :Y)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik las graag verhalen over Twincest (Tokio Hotel)
    en toen heeft een vriendin (waar ik nu geen contact meer mee heb) mij ingelogd en toen was ik hier.
    het beste wat mij is overkomen
    :D


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik zocht naar een verhaal/liedjes ik weet niet meer wat het was om bij te wenen en toen kwam ik bij een story uit, na een tijdje heb ik toch maar een account aangemaakt, zodat ik een abo kon nemen en reacties kon geven.


    <3

    Tokio Hotel. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zocht naar quizzen maken en toen kwam ik hier terecht. Dat was 6 jaar terug (denk ik).


    Seasons will change, but I shall remain

    Mijn zusje wat Tokio Hotel fan en liet me verhalen lezen in quiz vorm. Ik wilde mijn eigen verhaal schrijven en meldde me ook maar aan. 8D Dat is nu 8 jaar geleden, holy shit.


    Your make-up is terrible

    Quizzen, uiteráárd. Telkens als ik een quiz zocht was er wel eentje van op Q bij. Dus ik ging verder kijken naar stories etc. en ik heb hier een jaar rondgespookt. Maar toen mocht ik geen account maken (ik was 9 ofzo XD) Toen ik 10 was mocht het eindelijk. Dus eigenlijk ben ik hier al 3 jaar, haha.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Mijn stiefnichtje ^^ Ze vertelde niet echt wat het was, behalve dat ik er op moest gaan. Maanden later dacht ik er ineens aan (de rare naam bleef me bij haha) en toen besloot ik er maar op te gaan. Goede keuze geweest tho c:

    Ik zocht TH quizzen via google. Dat deed ik meerdere keren en kwam altijd hier terecht.
    En tja, ik bleef kleven en nu geraken jullie nooit meer van me af.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Tokio Hotel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Volgens mij kwam ik op de Harry Potter Hyve (waar ik aan meespeelverhalen schreef) een topic tegen van iemand die vroeg of anderen ook een Quizlet-account hadden en toen heb ik me hier ook aangemeld.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hyves! :Y)
    Ik volgde een verhaal op de HP-hyve en merkte dat hij ook hier op Q stond en merkte ook dat hij hier verder was. Helaas nooit meer afgemaakt door de schrijfster, was wel een leuk verhaal. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb echt geen idee, om heel eerlijk te zijn. Daarbij is het ondertussen al weer 6 jaar geleden dat ik lid ben geworden van Q. Ik kan me de quizzen van toen nog wel heel goed herinneren, maar voor de rest ben ik alles een beetje kwijt lol :')


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.