• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    In het koninkrijk Lurai is een grote koninklijke familie aan de macht. Door hun acties in het verleden zijn ze zeker niet geliefd bij hun gevolg en hierdoor is een geheim genootschap ontstaan. Jonge kinderen met een bijzondere gave zijn beoefend in de kunst van het vechten zodat ze de koninklijke familie kunnen beschermen. Nu, achttien jaar later, is de familie te ver gegaan en loopt het bijna uit op een burgeroorlog die alleen maar zorgt voor vele doden. De groep die ondertussen bekend staat als de begaafden, moet nu vanuit hun kamp naar het kasteel gaan er daar hun opdracht uitvoeren. Iedereen krijgt een koninklijk lid die zij of hij moet beschermen met zijn leven. Met een oorlog zo dicht bij, lopen de spanningen hoog op en niemand weet wanneer alles uit de hand gaat lopen.





    Topics:
    Rollentopic

    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    Ik heb echt even hulp nodig bij mijn FC

    Nummer 1

    Nummer 2

    Wie vinden jullie het beste bij deze RPG passen qua uiterlijk?


    Oh, hehe ik denk nummer 1 :3


    how dare you speak of grace

    Oké, ik maak Atlas ridder. Is het goed dat hij dan de leider is van hen? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Man, ik heb nog nooit zoveel moeite gehad met een innerlijk. Maar hij staat er! c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Kenopsia

    "Gotta raise a little hell."


    ieeeeh I love that song c:


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    @Kenopsia

    (...)

    ieeeeh I love that song c:


    Van wie is het dan (;


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    (...)

    Van wie is het dan (;


    Dorothy? :o


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Dorothy? :o


    Yes, ben trots nu hahaha (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 22:45 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Grappig.
    Je zei dat ze Wynter heten, maar zelf in de beginpost zet je Winter neer achter mijn personage :W
    En waarom doe je bij Agnes wel haar hele naam en bij Atlas niet eigenlijk? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Grappig.
    Je zei dat ze Wynter heten, maar zelf in de beginpost zet je Winter neer achter mijn personage :W
    En waarom doe je bij Agnes wel haar hele naam en bij Atlas niet eigenlijk? ^^


    Waarschijnlijk had ze het topic bijgewerkt voordat je de naam had bijgewerkt. Idk tho :p


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk had ze het topic bijgewerkt voordat je de naam had bijgewerkt. Idk tho :p

    Volgens mij niet hahah. Want ze had nog niets aangepast toen ik hem had veranderd ^^

    Trouwens. Ik ben niet de topicmaker, maar ik wil alleen even een ding zeggen:
    Ik weet niet welke tijd dit is, maar het is wel dat de vrouwen en mannen door de jaren heen zij gegroeid. Vrouwen waren in die tijd denk ik net 1.55/1.66 en mannen 1.65/1.70. Dus het is niet heel erg realistisch als iedere vrouw (tot nu toe al) boven de 1.60 is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Volgens mij niet hahah. Want ze had nog niets aangepast toen ik hem had veranderd ^^

    Trouwens. Ik ben niet de topicmaker, maar ik wil alleen even een ding zeggen:
    Ik weet niet welke tijd dit is, maar het is wel dat de vrouwen en mannen door de jaren heen zij gegroeid. Vrouwen waren in die tijd denk ik net 1.55/1.66 en mannen 1.65/1.70. Dus het is niet heel erg realistisch als iedere vrouw (tot nu toe al) boven de 1.60 is.


    Daar dacht ik dus ook al aan maar ik ben zelf best lang en elke keer als ik aan die lengtes denk zie ik mijn allerkleinste vriendinnen voor me en denk ik 'damn midgets' :'D Ik ga het denk ik nog wel aanpassen, tho.


    how dare you speak of grace

    Trikru schreef:
    Grappig.
    Je zei dat ze Wynter heten, maar zelf in de beginpost zet je Winter neer achter mijn personage :W
    En waarom doe je bij Agnes wel haar hele naam en bij Atlas niet eigenlijk? ^^


    Mijn laptop is een apple en heeft een automatische autocorrect hahaha, dus als ik even niet oplet, veranderd hij Wynter naar Winter.
    Ik heb nu je volledige naam erin gezet, had alleen de voor en achternaam nog gezien van je karakter, omdat die groot gedrukt waren (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    (...)

    Mijn laptop is een apple en heeft een automatische autocorrect hahaha, dus als ik even niet oplet, veranderd hij Wynter naar Winter.
    Ik heb nu je volledige naam erin gezet, had alleen de voor en achternaam nog gezien van je karakter, omdat die groot gedrukt waren (:

    Geeft niet, I was just wondering ^^
    Bedankt! c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke, ik mis iets xD


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    MoonEyes schreef:
    Oke, ik mis iets xD

    Wat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.