• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    In het koninkrijk Lurai is een grote koninklijke familie aan de macht. Door hun acties in het verleden zijn ze zeker niet geliefd bij hun gevolg en hierdoor is een geheim genootschap ontstaan. Jonge kinderen met een bijzondere gave zijn beoefend in de kunst van het vechten zodat ze de koninklijke familie kunnen beschermen. Nu, achttien jaar later, is de familie te ver gegaan en loopt het bijna uit op een burgeroorlog die alleen maar zorgt voor vele doden. De groep die ondertussen bekend staat als de begaafden, moet nu vanuit hun kamp naar het kasteel gaan er daar hun opdracht uitvoeren. Iedereen krijgt een koninklijk lid die zij of hij moet beschermen met zijn leven. Met een oorlog zo dicht bij, lopen de spanningen hoog op en niemand weet wanneer alles uit de hand gaat lopen.





    Topics:
    Rollentopic

    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    "Rebellion's are build on hope"

    MoonEyes schreef:
    Welke naam is nou gewoon beter

    Amber ~ Annastatia ~ Alicea ~ Anna ~ Amelie ~ Astrid


    Over je personage gesproken. Het is in de Barok tijden, een rokje is dus niet van toepassing. De kledingstijl was in die tijd verplicht om over de enkels te gaan etc. Tatoeages zijn ook niet echt iets uit die tijd. Het kon wel, maar is net zoals de korte rokken, ongepast. Graag zou ik willen dat je dit natuurlijk aanpast, anders is het wel een beetje te erg onrealistisch (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    (...)

    Over je personage gesproken. Het is in de Barok tijden, een rokje is dus niet van toepassing. De kledingstijl was in die tijd verplicht om over de enkels te gaan etc. Tatoeages zijn ook niet echt iets uit die tijd. Het kon wel, maar is net zoals de korte rokken, ongepast. Graag zou ik willen dat je dit natuurlijk aanpast, anders is het wel een beetje te erg onrealistisch (:


    Gedaan (Y)


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    LearnToPlay schreef:
    Aodhfin
    • Aodhfin'Svarazic' Nightingale •

    'I will rise with the sun'




    •Naam
    Aodhfin | Ierse jongens naam | Wit vuur, witte vlam
    Svarazic | Keltische god | God van het vuur
    Nightingale | Engelse naam | familienaam, nachtegaal


    •Leeftijd
    •20 jaar
    •geboren op 1 november
    •sterrenbeeld is schorpioen


    •Innerlijk

    Positieve eigenschappen
    •Betrouwbaar
    • Sociaal
    •Eerlijk
    •Dapper
    •Behulpzaam


    Negatieve eigenschappen
    • Sarcastisch
    •toont emoties niet zo snel
    • chaotisch
    • Impulsief
    • gesloten



    •Uiterlijk:

    — Lengte • 1,85 m
    — Gezichtsvorm • Ovaal
    — Wenkbrauwen. • Smalle, lange, donkerbruine wenkbrauwen
    — Oogkleur • Felgroene ogen, die van tint veranderen, afhankelijk van zijn emotie
    — Bril of lenzen • geen
    — Neus • Rechte neus
    — Lippen • Normale lippen, zachtroze tint
    — Huidskleur • blank
    — Kenmerken • Zijn oogkleur, en de littekens op zijn handen en polsen
    — Haarkleur • bruin
    — Haartype • zijkanten kort, bovenop wat langer
    — Haarstijl • meestal een sexy 'net-uit-bed' look
    — Stem • Licht schots accent, Zwaar, met een rustgevende ondertoon. Als hij boos is word die rustgevende ondertoon een dreigende ondertoon
    — Handicaps • geen
    — Kledingstijl • Hij draagt hetzelfde soort armor als zijn zus Op formele gelegenheden zou hij niet teveel moeite doen, maar er wel gepast bijlopen
    — Favoriete kledingstuk • heeft hij niet
    — Accessoires • Deze ring
    — Tatoeages • geen
    — Piercings • geen




    •Geschiedenis:
    Komt nog

    •Gave
    Vuur sturen


    •Relaties
    Roept u maar
    • Arrowin | Tweelingzus
    •
    •




    •Extra
    -Seksualiteit: Aodhfin is hetero
    -Angsten: Verantwoordelijk zijn voor een dierbare zijn/haar dood, Donker
    -likes: Vrienden & familie, eten, muziek maken, vuur
    -dislikes: Zeurende mensen, donker, opgesloten zitten
    -talenten: Aodhfin kan vuursturen, hij kan ook omgaan met (werp)messen en pijl en boog, net als zijn tweelingzus


    Hahahhaa no hard feelings het is een prima naar maar ik dacht letterlijk eerst dat het random letters op je toetsenbord waren door een typo :'D


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Hahahhaa no hard feelings het is een prima naar maar ik dacht letterlijk eerst dat het random letters op je toetsenbord waren door een typo :'D


    Ik snap je :') tis de naam van mn tweelingbroer :Y) mijn familie is iers/Australisch dus ik gebruik vaak Ierse Namen , maar die zien er vaak uit alsof het random letters zijn :') mijn eigen naam is ook behoorlijk lastig


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    (...)

    Ik snap je :') tis de naam van mn tweelingbroer :Y) mijn familie is iers/Australisch dus ik gebruik vaak Ierse Namen , maar die zien er vaak uit alsof het random letters zijn :') mijn eigen naam is ook behoorlijk lastig


    Ik ken ook een Iers meisje en ik dacht altijd dat ze 'Iva' heette maar blijkbaar spel je het Aoife :')


    how dare you speak of grace

    Ik ga dus binnenkort paren maken voor wie bij wie hoort. Dus welke begaafde bij welk koninklijk lid gaat komen etc. Ik ga het heel interessant vinden hoe de prinses gaan reageren als ze bijvoorbeeld een vrouw krijgen om hun te beschermen hahaha.


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    Ik ga dus binnenkort paren maken voor wie bij wie hoort. Dus welke begaafde bij welk koninklijk lid gaat komen etc. Ik ga het heel interessant vinden hoe de prinses gaan reageren als ze bijvoorbeeld een vrouw krijgen om hun te beschermen hahaha.


    Als iemand iets over Emma gaat zeggen, dan is Emma niet lief meer xD


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    MoonEyes schreef:
    (...)

    Als iemand iets over Emma gaat zeggen, dan is Emma niet lief meer xD

    Ik zie dat Emma ook nog steeds 17 jaar is, terwijl er duidelijk staat 'Begaafden 18+' (;
    Daarnaast staat er bij FC nog steeds Kelsey Calemine, in plaats van Nina.

    Ik zie ook dat we dezelfde gave hebben voor onze rollen... xD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Ik zie dat Emma ook nog steeds 17 jaar is, terwijl er duidelijk staat 'Begaafden 18+' (;
    Daarnaast staat er bij FC nog steeds Kelsey Calemine, in plaats van Nina.

    Ik zie ook dat we dezelfde gave hebben voor onze rollen... xD


    Ik heb nog niet alle rollen goed overgekeken, dus dit is mij ook even ontgaan. Een gave is iets speciaals. Dus niemand kan dezelfde gave hebben. Misschien dat jullie hier samen uit kunnen komen? Zo niet, dan grijp ik in.

    @MoonEyes
    Er staat duidelijk dat een begaafde boven de 18 moet zijn. Het staat op meerdere plekken vermeld en ik vind het dan ook een beetje vervelend dat je dat niet opmerkt. Graag dat je dit aanpast! (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    (...)

    Ik heb nog niet alle rollen goed overgekeken, dus dit is mij ook even ontgaan. Een gave is iets speciaals. Dus niemand kan dezelfde gave hebben. Misschien dat jullie hier samen uit kunnen komen? Zo niet, dan grijp ik in.

    @MoonEyes
    Er staat duidelijk dat een begaafde boven de 18 moet zijn. Het staat op meerdere plekken vermeld en ik vind het dan ook een beetje vervelend dat je dat niet opmerkt. Graag dat je dit aanpast! (:


    Ik wil me niet te veel met de gaven bemoeien hoor :3
    Maar MoonEyes had haar rol wel eerder ingevuld, dus zou het dan niet zo eerlijk zijn dat haar rol een shapeshifter is en dat DreamerN het verandert?
    Just a thought c:


    how dare you speak of grace

    Daarnaast! Als begaafde ga je niet zo maar tegen een koninklijk lid in. Zo maar tegen iemand van de koninklijke familie in gaan kan al gauw de doodstraf verwachten! Dit zal ik ook in het rollentopic zeggen. Ze zijn alsnog je meester/meesteres. Als begaafde zit je dus niet op hetzelfde niveau als een koninklijk lid, je bent niet zo maar even gezellig vriendjes!! (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    Daarnaast! Als begaafde ga je niet zo maar tegen een koninklijk lid in. Zo maar tegen iemand van de koninklijke familie in gaan kan al gauw de doodstraf verwachten! Dit zal ik ook in het rollentopic zeggen. Ze zijn alsnog je meester/meesteres. Als begaafde zit je dus niet op hetzelfde niveau als een koninklijk lid, je bent niet zo maar even gezellig vriendjes!! (:

    Tenzij het koninklijk lid je als vriend behandeld, maar dan nog moet je oppassen? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shireen schreef:
    (...)

    Ik wil me niet te veel met de gaven bemoeien hoor :3
    Maar MoonEyes had haar rol wel eerder ingevuld, dus zou het dan niet zo eerlijk zijn dat haar rol een shapeshifter is en dat DreamerN het verandert?
    Just a thought c:


    Dat weet ik :') Daarom wilde ik het eerst even bij hun houden, niet dat ik dan opeens ging commanderen hoe en wat. Mocht het echt niet lukken, dan heeft MoonEyes natuurlijk recht op de gave, omdat ze hem als eerst had.


    Trikru schreef:
    Tenzij het koninklijk lid je als vriend behandeld, maar dan nog moet je oppassen? (:

    Koninklijke leden en begaafden hebben elkaar nog nooit ontmoet tot dit moment. Tuurlijk kunnen ze gelijk vrienden worden, maar er zal altijd wel een machtsverschil zijn (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    (...)
    Koninklijke leden en begaafden hebben elkaar nog nooit ontmoet tot dit moment. Tuurlijk kunnen ze gelijk vrienden worden, maar er zal altijd wel een machtsverschil zijn (:

    Ja true, maar er kan altijd wel een band ontstaan ofcourse. Dat gebeurde in real ook ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Ja true, maar er kan altijd wel een band ontstaan ofcourse. Dat gebeurde in real ook ^^


    Jaa tuurlijk kan dat (:
    Ik probeer echt zo min mogelijk "bazig" te klinken hahaha! Want ik weet dat het zo soms kan overkomen via het internet. Ik wil dat iedereen echt zo veel mogelijk de vrijheid krijgt in het maken van zijn of haar personage!
    Het is al een tijdje geleden sinds ik zelf op Q heb gezeten ivm ziek zijn en twee ongelukken waardoor ik in de trauma kamers lag in het ziekenhuis. Dus ook mijn excuses als ik soms even niet goed doorheb wat er aan de hand is of als ik over iets heen lees!! Dat doe ik niet omdat ik het wil negeren, dat gebeurd omdat ik een beetje soms al het overzicht verlies. Zo, nu ik dat er even uit heb, nog vragen over de RPG?? (:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 20:13 ]


    "Rebellion's are build on hope"