• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    In het koninkrijk Lurai is een grote koninklijke familie aan de macht. Door hun acties in het verleden zijn ze zeker niet geliefd bij hun gevolg en hierdoor is een geheim genootschap ontstaan. Jonge kinderen met een bijzondere gave zijn beoefend in de kunst van het vechten zodat ze de koninklijke familie kunnen beschermen. Nu, achttien jaar later, is de familie te ver gegaan en loopt het bijna uit op een burgeroorlog die alleen maar zorgt voor vele doden. De groep die ondertussen bekend staat als de begaafden, moet nu vanuit hun kamp naar het kasteel gaan er daar hun opdracht uitvoeren. Iedereen krijgt een koninklijk lid die zij of hij moet beschermen met zijn leven. Met een oorlog zo dicht bij, lopen de spanningen hoog op en niemand weet wanneer alles uit de hand gaat lopen.





    Topics:
    Rollentopic

    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    "Rebellion's are build on hope"

    Het was waarschijnlijk enkel toeval omdat ik die gave al had bij mijn karakter. Zoals ik al zei, ik heb een oud karakter van mij gepakt en die iets aangepast voor deze RPG, daarin alleen dingetjes bij geschiedenis en een aantal dingetjes bij innerlijk en uiterlijk.
    Ik wil best van gave veranderen, maar dan zal ik zo goed als heel mijn personage overhoop moeten gooien / zo goed als opnieuw moeten schrijven omdat daardoor alles veranderd. (':

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 20:15 ]


    Credendo Vides

    Kenopis. Je hoeft je niet te verantwoorden ^^
    Is wel tof dat je dat doet, maar het hoeft van mij echt niet. Ik vond je trouwens ook niet bazig of iets in die richting c:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 20:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kenopsia schreef:
    (...)

    Jaa tuurlijk kan dat (:
    Ik probeer echt zo min mogelijk "bazig" te klinken hahaha! Want ik weet dat het zo soms kan overkomen via het internet. Ik wil dat iedereen echt zo veel mogelijk de vrijheid krijgt in het maken van zijn of haar personage!
    Het is al een tijdje geleden sinds ik zelf op Q heb gezeten ivm ziek zijn en twee ongelukken waardoor ik in de trauma kamers lag in het ziekenhuis. Dus ook mijn excuses als ik soms even niet goed doorheb wat er aan de hand is of als ik over iets heen lees!! Dat doe ik niet omdat ik het wil negeren, dat gebeurd omdat ik een beetje soms al het overzicht verlies. Zo, nu ik dat er even uit heb, nog vragen over de RPG?? (:


    Well, I hope you're okay now (:


    how dare you speak of grace

    Necessity schreef:
    Zo, mijn personage is klaar ^^
    Als er een oudere prins bij komt, verwijder ik het kroonprins-gedeelte wel weer (ik had zelf gezegd liever nummer twee te willen haha), maar aangezien hij de oudste zoon momenteel is, is hij dat wel :')

    Anders wil ik de mijne wel de oudste maken? Lijkt me wel leuk :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    (...)
    Anders wil ik de mijne wel de oudste maken? Lijkt me wel leuk :')

    Dan krijg je wel een heeeel jaloerse broer :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    IJsvogel schreef:
    (...)
    Anders wil ik de mijne wel de oudste maken? Lijkt me wel leuk :')


    En een oudere, afgunstige zus :')
    Hoe oud zou je je character dan maken want dan pas ik het bij mij aan :Y) (het idee was namelijk dat ze oudste kind, maar dochter is, hehe)


    how dare you speak of grace

    Haha dat beloofd wat. Dan maak ik hem iets jonger dan Agnes. Of we kunnen ze misschien een tweeling maken? Want anders kom ik met al die leeftijden in de knoop aangezien Atlas 19 is, Tristán 20 en Agnes 21 is. Tenzij de mijne inderdaad ouder zou zijn, of je Agnes iets ouder zou willen maken.


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Haha dat beloofd wat. Dan maak ik hem iets jonger dan Agnes. Of we kunnen ze misschien een tweeling maken? Want anders kom ik met al die leeftijden in de knoop aangezien Atlas 19 is, Tristán 20 en Agnes 21 is. Tenzij de mijne inderdaad ouder zou zijn, of je Agnes iets ouder zou willen maken.


    Ik maak Agnes dan wel wat ouder hoor c:


    how dare you speak of grace

    Die moeder heeft echt een fokkerij gehad zeg. Die leeftijden ;'D

    Ik maak Atlas anders wel 18 of zo, als er nog niemand anders die leeftijd heeft van het gezin ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is goed! :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Trikru schreef:
    Die moeder heeft echt een fokkerij gehad zeg. Die leeftijden ;'D

    Ik maak Atlas anders wel 18 of zo, als er nog niemand anders die leeftijd heeft van het gezin ^^

    Haha x'D


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Trikru schreef:
    Die moeder heeft echt een fokkerij gehad zeg. Die leeftijden ;'D

    Ik maak Atlas anders wel 18 of zo, als er nog niemand anders die leeftijd heeft van het gezin ^^


    Agnes is nu 23 heheh :')


    how dare you speak of grace

    IJsvogel schreef:
    (...)
    Anders wil ik de mijne wel de oudste maken? Lijkt me wel leuk :')


    Prima (: dan verander ik mijn rol morgen van kroonprins naar prins.


    Hoe zijn alle onderlinge verhoudingen tussen de broers/zussen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Prima (: dan verander ik mijn rol morgen van kroonprins naar prins.


    Hoe zijn alle onderlinge verhoudingen tussen de broers/zussen?


    Hoe Agnes over andere broers denkt hangt ervan af hoe zij over haar denken, ze is niet een heel veroordelend persoon.
    De kroonprins, echter, kan van Agnes niet veel liefde verwachten :'D


    how dare you speak of grace

    Zal ik Atlas 18 maken?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.