• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    In het koninkrijk Lurai is een grote koninklijke familie aan de macht. Door hun acties in het verleden zijn ze zeker niet geliefd bij hun gevolg en hierdoor is een geheim genootschap ontstaan. Jonge kinderen met een bijzondere gave zijn beoefend in de kunst van het vechten zodat ze de koninklijke familie kunnen beschermen. Nu, achttien jaar later, is de familie te ver gegaan en loopt het bijna uit op een burgeroorlog die alleen maar zorgt voor vele doden. De groep die ondertussen bekend staat als de begaafden, moet nu vanuit hun kamp naar het kasteel gaan er daar hun opdracht uitvoeren. Iedereen krijgt een koninklijk lid die zij of hij moet beschermen met zijn leven. Met een oorlog zo dicht bij, lopen de spanningen hoog op en niemand weet wanneer alles uit de hand gaat lopen.





    Topics:
    Rollentopic

    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    "Rebellion's are build on hope"

    Necessity schreef:
    (...)

    Prima (: dan verander ik mijn rol morgen van kroonprins naar prins.


    Hoe zijn alle onderlinge verhoudingen tussen de broers/zussen?

    Dat is een goede vraag! Ik heb mijn personage nog niet zo goed uitgewerkt dus ik weet het nog niet.
    Bij Atlas en Agnes (perfecte namen combinatie tbh) ligt het eraan hoeveel ze laten merken dat ze het niet zo op de kroonprins hebben ;p


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ik heb even een vraagje.
    Worden ze in het kamp er ook al wel eens op uitgestuurd voor missies / opdrachten? Of zitten ze echt zo goed als 'gevangen' met af en toe wat bewegingsvrijheid?


    Credendo Vides

    IJsvogel schreef:
    (...)
    Dat is een goede vraag! Ik heb mijn personage nog niet zo goed uitgewerkt dus ik weet het nog niet.
    Bij Atlas en Agnes (perfecte namen combinatie tbh) ligt het eraan hoeveel ze laten merken dat ze het niet zo op de kroonprins hebben ;p


    Haha.
    Tristàn is niet zo'n liefdevol persoon (understatement) maar de kroonprins kan in elk geval op zijn loyaliteit rekenen.
    Ik zou hem zijn tweede naam moeten geven. Dan past hij ook in het rijtje :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    DreamerN schreef:
    Ik heb even een vraagje.
    Worden ze in het kamp er ook al wel eens op uitgestuurd voor missies / opdrachten? Of zitten ze echt zo goed als 'gevangen' met af en toe wat bewegingsvrijheid?


    Er zijn inderdaad vaak missies geweest zodat ze ook goed konden werken met teamwork.


    "Rebellion's are build on hope"

    Dat was de langste bio die ik ooit geschreven heb :')
    Hoe dan ook, Corrin is af!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    En toen kwam ik erachter dat ik mijn persoon Tristán heb genoemd, ipv Tristàn, wat ik eigenlijk had bedacht :')
    Oepss.
    Dat heb ik dus maar even veranderd haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    En toen kwam ik erachter dat ik mijn persoon Tristán heb genoemd, ipv Tristàn, wat ik eigenlijk had bedacht :')
    Oepss.
    Dat heb ik dus maar even veranderd haha.


    Klopt toch gewoon? :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Klopt toch gewoon? :')


    Ik heb het aangepast voor je hahaha


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia, dankje ^^

    Trikru, nee, het streepje stond verkeerd om :') Het was het verschil tussen Tristaaaaan (even overdreven haha) en Tris-tàn (met de klemtoon op de a en niet op de i)
    Ik weet het, een klein verschil, maar ik vind mezelf gewoon heel dom dat ik het ene in mijn hoofd had en het andere heb ingetypt haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wanneer gaat dit ongeveer van start?

    Heb er zin in :Y)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Necessity schreef:
    Kenopsia, dankje ^^

    Trikru, nee, het streepje stond verkeerd om :') Het was het verschil tussen Tristaaaaan (even overdreven haha) en Tris-tàn (met de klemtoon op de a en niet op de i)
    Ik weet het, een klein verschil, maar ik vind mezelf gewoon heel dom dat ik het ene in mijn hoofd had en het andere heb ingetypt haha.


    Nu zie ik het pas :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is ook niet echt heel zichtbaar in dit lettertype :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ga even een datum verzinnen wanneer het gaat beginnen, zodat iedereen de rustig zijn rol kan afmaken (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Relaties die ik nog zoek voor Arrowin:
    Beste vriend/vriendin
    iemand waar ze een oogje op heeft (En misschien degene ook op haar? Onbeantwoorde liefde/liefde zonder het te weten zeg maar?)
    iemand die ze niet uit kan staan


    Relaties voor Aodhfin:
    Iemand waar hij verliefd op kan zijn (zelfde concept als Arrowin?)
    Iemand die hij niet uit kan staan


    Iemand interesse?


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    Relaties die ik nog zoek voor Arrowin:
    Beste vriend/vriendin
    iemand waar ze een oogje op heeft (En misschien degene ook op haar? Onbeantwoorde liefde/liefde zonder het te weten zeg maar?)
    iemand die ze niet uit kan staan


    Relaties voor Aodhfin:
    Iemand waar hij verliefd op kan zijn (zelfde concept als Arrowin?)
    Iemand die hij niet uit kan staan


    Iemand interesse?


    Ik heb Tristàn?
    Tenzij je echt een zwaar onbeantwoorde liefde wil, zou 'niet kunnen uitstaan' het beste passen denk ik :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.