• Ik ben weer terug van weggeweest! Ik was op Chirokamp, echt geweldig! We hebben enorm veel speciale dingen gedaan, maar een van de speciaalste dingen was toch wel de WipeOut. Het was de WipeOut van Zoelen, ik heb enorm hard gelachen, al was het best wel eng om het zelf te doen.

    Nu wilde ik eens vragen, hebben jullie ooit zo'n WipeOut gedaan? Of misschien die in Zoelen?


    I wanna be a wizard!

    Ik niet, mijn man deed het bij zijn vrijgezellenfeest.
    Het lijkt me een geweldige ervaring, maar ik ben echt een watje met zulke dingen. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het lijkt mij erg leuk om te doen, en pijnlijk.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    Het lijkt mij erg leuk om te doen, en pijnlijk.


    Ja, pijnlijk kan het soms inderdaad zijn! Maar gelukkig is het maar korte pijn (;
    Bij ons was het weer ook niet super waardoor het erg koud water was, dat maakte het wat minder leuk.


    I wanna be a wizard!

    Ik ben moeten gaan opzoeken was het is, maar omg, dit wil ik ook doen. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    M'n nichtje vroeg of ik meewilde maar ik kon niet meh. Lijkt me echt supertof


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ledecky schreef:
    Ik ben moeten gaan opzoeken was het is, maar omg, dit wil ik ook doen. :'D


    wat was dit ookalweer

    Wat is dat in hemelsnaam? Het komt me bekend voor, maar ik kan het niet helemaal plaatsen. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    OOOH, wat tof! Lijkt mij ook heel gaaf, maar ik heb daar de conditie en ballen niet voor.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het was bij ons het thema wipe out bij de zeskamp. Was echt super leuk en blijkbaar had ik talent voor de sweeper. Hahah


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Het was bij ons het thema wipe out bij de zeskamp. Was echt super leuk en blijkbaar had ik talent voor de sweeper. Hahah


    Ohnee, de sweeper, daar was ik echt vreselijk in. Ik snapte echt niet hoe je zelfs zou kunnen springen en weer juist met je voeten zou landen. :')


    I wanna be a wizard!

    Ooooke. Ik wist het wel van het programma dat zo heette, maar wist niet dat het echt daadwerkelijk zo was. Ik zou het zelf eigenlijk niks vinden, maar het is inderdaad een interessant iets om samen ergens te doen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iwan schreef:
    OOOH, wat tof! Lijkt mij ook heel gaaf, maar ik heb daar de conditie en ballen niet voor.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.