• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Trikru schreef:
    Ben nu al verliefd op mijn nieuwe mobiel, al heb ik hem nog niet eens, ahahah


    Heb je ook echt de groene? (baby)

    Audino schreef:
    (...)
    Heb je ook echt de groene? (baby)


    Jaaa <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lekker veel verdiend de afgelopen twee dagen^^ nu wel heel moe van het werken:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Trikru schreef:
    (...)

    Jaaa <3

    Wot, omg. Dat is zo freaking gaaf. ^^
    Ik wilde ook heel graag de groene of blauwgroene, maar ik heb alleen de S6. Die was alleen in het goud, zwart en wit dacht ik. In ieder geval de eerste paar maanden en ik had hem direct nieuw. De gouden is ook mega mooi.

    Audino schreef:
    (...)
    Wot, omg. Dat is zo freaking gaaf. ^^
    Ik wilde ook heel graag de groene of blauwgroene, maar ik heb alleen de S6. Die was alleen in het goud, zwart en wit dacht ik. In ieder geval de eerste paar maanden en ik had hem direct nieuw. De gouden is ook mega mooi.


    S6 normaal is nu ook in het groen c:

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 21:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Why. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat geweldig zijn kittens toch ook. Castor zat met zijn staart te spelen, hahahahahaha, gek beestje :'D


    Stenenlikker

    Trikru schreef:
    (...)

    S6 is nu ook in het groen c:

    Daarom, ik had moeten wachten met een nieuwe uitzoeken :(
    Volgende keer neem ik een S8 (als die uitkomt) en dan een Edge.

    Audino schreef:
    (...)
    Daarom, ik had moeten wachten met een nieuwe uitzoeken :(
    Volgende keer neem ik een S8 (als die uitkomt) en dan een Edge.


    Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Today's not gonna be the day. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    And how am I supposed to feel about this?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb nog steeds The Witcher niet gespeeld, maar ik ben zo lekker aan het schrijven. Ik schrijf misschien nog een korte spin-off van de beste vriendin van mijn hoofdpersonage.

    It sucks to watch your friends forget about you.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I want my old team back :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cariani schreef:
    It sucks to watch your friends forget about you.

    Ken natuurlijk het verhaal hier achter niet, maar; vrienden die je vergeten of verwaarlozen, zijn geen echte vrienden.