• Op vakantie met de nieuwe vlam van je vader of moeder en hun aanhang, een vakantie om je stieffamilie te leren kennen, hoe zou je dat vinden? Twee nieuw gevormde families besluiten op vakantie te gaan naar Hawaii om daar hun banden te versterken. Ze overnachten in een prachtig tropisch park compleet met zon, zee, palmbomen en zand. Verder zijn er ook een aantal zwembaden en sportveldjes te vinden, haast onmogelijk om je te vervelen dus. Ook worden er groepsactiviteiten georganiseerd. Maar ja, klinkt het allemaal nog steeds zo goed als je er bent met mensen die je eigenlijk liever niet zou willen kennen?

    In deze MSV (ja, msv je leest het goed. Weetje nog, dat ene waarbij de lengte van de posts er niet toe deed.) gaat je personage samen met zijn nieuwe familie op vakantie naar het mooie hawaii. De families zien elkaar deze vakantie voor het eerst. Er zullen irritaties kunnen ontstaan tussen de broers en zussen, maar natuurlijk ook positieve relaties en genieten van de prachtige locatie kan natuurlijk ook altijd.


    verblijfplaats
    Er zijn twee grote huizen voor de families waarin een woonkamer, keuken, slaapkamers met bijbehorende badkamers zijn te vinden. Verder is er een gezamelijk buitenterras, zwembad, sportveld en strand. Ook zijn er vrije stoelen en sport materialen die zelfstandig gepakt kunnen worden. De ligging van de huizen is tropische natuur. Om naar een winkel, restaurant, wat dan ook te gaan moet er een kwartier gelopen worden.
    Ieder huis heeft één kamer met tweepersoonsbed en verder kamers met drie bedden, die natuurlijk ook bij elkaar te schuiven zijn.



    Uitleg MSV
    In deze topics staat uitgebreid beschreven wat een MSV is.
    Meespeelverhalen [MSV]

    Wetboek voor Meespeelverhalen


    De twee voornaamste regels:
    - Een MSV wordt in derde persoon en eenzelfde tijd geschreven.
    - Er is geen minimum- of maximum woordenaantal bij een MSV.
    Deze regels heb ik uit de huisregels van Q gehaald.


    Regels
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.


    Invullijstje
    Ik vind het prima als je je rol niet mega uitgebreid beschrijft, als er maar een duidelijk beeld is van je rol.

    Naam: (eerste die een achternaam bedenkt bepaalt)
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie: (beschrijf hier ook met wie je personage het beter kan vinden en met wie minder)
    Extra:


    Rollen

    familie 1
    gezin 1
    Eduard Mendez MonChevy

    Michael Caio Mendez(19) Valor
    Kelsey Stephanie Mendez(18) Ruelle
    Sophia Lauren Mendez(18) Littlepanda_
    Cayla Zara Mendez (17) Syoxisia
    gezin 3 - vol
    Robert Miller Duval

    Ruby Miller(16) MORTALKOMBAT
    Mack Miller(12) Duval
    Hannah Joann Miller(17) Sugar_Coated
    Ramon Rolf Miller(17) MonChevy
    Austyn Reginald Miller (18) DSprayberry

    familie 2
    gezin 2 - vol
    Christopher Ferron Sugar_Coated

    Kendall Isabella Palmer (18) Camhanaich
    Brendan Palmer (17) MORTALKOMBAT
    Maeve Andrea Palmer (15) Duval
    Keaton Isaac Palmer (18)naestivate
    Aiden Palmer (12) MonChevy
    gezin 4
    Meredith Polovina

    Vincent Lawrence Reynolds (16) Raccoon
    Stephen Reynolds (12) Syoxisia
    Charlie Georgina Reynolds(16) Valor
    Anthony Jacob Reynolds (17) Ruelle
    Nova Reynolds (17) Velaris

    Het is van te voren een beetje een lastig aan te geven, maar er zijn dus vier families waaruit je kunt kiezen. Deze families worden onderscheid met achternaam.

    Ik zou het heel fijn vinden dat als je je inschrijft, je weet hoe een MSV werkt. Natuurlijk kun je vragen stellen, maar wees je ervan bewust dat het wel eventjes anders is dan een RPG.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 22:32 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    MT. :Y)

    [gezin 2, dochter please hehe]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Mag ik een dochter in 1 en een zoon in 4 :Y)


    El Diablo.

    Zoon in familie 2


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dochter in gezin 3 graag :3
    En een zoon in 1.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 23:30 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    yess, leuk dat jullie meedoen! Ik zal jullie morgen in de beginpost zetten. Via de computer gaat net eventjes wat makkelijker dan via mijn telefoon.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mag ik een dochter uit gezin drie?

    Mag ik een dochter uit gezin 4 c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoon gezin 3 ^^

    En nog een zoon uit gezin 4 c:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 23:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 13:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ooh, en ik fc Courtney Eaton even c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    Ramon achternaam
    Naam
    Ramon Rolf achternaam
    Ramon: wijs, beschermer
    Rolf: roem, wolf

    Leeftijd
    Zeventien, geboren op 1 augustus
    Innerlijk:
    • Vriendelijk: Ramon is vriendelijk naar iedereen die hij de eerste keer ontmoet, echter is het zo wanneer hij je niet mag, het ook niet snel zal veranderen.
    • Open-minded:
    • Eerlijk: Ramon zegt eerlijk wanneer hij iets niet wilt, niet leuk vindt, maar ook wanneer hij iets niet vindt staan bij iemand. Hij kan soms iets té eerlijk zijn.
    • Creatief: Ramon vindt tekenen erg leuk om te doen en hij heeft de fantasie er ook voor. Hij is zo'n drie uur per dag bezig met deze hobby.
    • Ongeduldig: Ramon houd niet van wachten en maakt dit ook wel duidelijk. Als er een tijd is afgesproken moet men zich daar ook aan houden bij Ramon.
    • Snel afgeleid: Ramon is snel afgeleid door geluiden om hem heen, hierdoor is zijn concentratie niet altijd even goed.
    • Snel geïrriteerd: Ramon is snel geïrriteerd wanneer hij zich probeert te concentreren op iets en mensen hem telkens afleiden. Hij kan dan een flinke grote mond geven.
    Uiterlijk
    • Bruine haarkleur
    • Groene ogen, gemengd met wat blauw en bruin
    • Ongeveer 1.72 lang
    • Slanke bouw, licht getrainde armen
    • Ramon heeft twee tattoos. Eentje op zijn onderarm en eentje tussen zijn schouderbladen in.
    Familie
    Drie
    • Tweelingzus Hannah: Goede relatie
    • Jongere zus Ruby: Kunnen met elkaar overweg, maar hebben zo hun ruzies
    • Jongere broertje Mack:
    Extra
    Fave nummer
    • Zoals in zijn karakter ook al staat is Ramon open-minded. Daarbij denkt hij ook dat liefde, liefde is en dat je verliefd wordt op wie je wilt, zonder dat iemand er iets over te zeggen heeft.
    • Favoriete eten: Taart, taart en nog eens taart

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 13:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik nog dochter familie 3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Iedereen staat erbij!
    Ik weet overigens niet of jullie qua etniciteit willen op letten wie er in welk gezin zit, want dan moeten we dat natuurlijk even afspreken. Van mij hoeft dit niet persé hoor, maar het is ergens wel mooier ofzo.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    sIoane schreef:
    Iedereen staat erbij!
    Ik weet overigens niet of jullie qua etniciteit willen op letten wie er in welk gezin zit, want dan moeten we dat natuurlijk even afspreken. Van mij hoeft dit niet persé hoor, maar het is ergens wel mooier ofzo.


    Ik wilde mijn personage geadopteerd laten zijn :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered




    Naam:
    Hannah Joann Achternaam
    Hannah || Hannah is een Engelse meisjesnaam. De betekenis van de naam is `verdienstelijkheid.`
    Joann || Joann is een Engelse meisjesnaam. De betekenis van de naam is 'God is verzoenend.'

    Bijnaam:
    Hannah heeft geen bijnaam.

    Leeftijd:
    Ze is 17 jaar oud, en is geboren op 1 augustus.

    Uiterlijk:
    Huidskleur ~ Licht tintje met meestal een gezonde gloed. Aantal littekens op armen en benen.
    Haarkleur ~ Bruin.
    Haarstijl ~ Dik en met een lichte slag.
    Ogen ~ Groen met een speelse twinkeling, omringt met volle wimpers.
    Lippen ~ Vol en roze. Vaak gepaard met een speelse grijns.
    Lengte ~ 168 cm.
    Figuur ~ Zandloper figuur.
    Lichaam ~ Slank en lichtelijk getraind, volle boezem en een duidelijke backside.
    Kledingstijl ~ Casual, Sportief, Bad ass
    Piercings ~ Meerdere gaatjes in haar oren, navelpiercing.
    Tattoos ~ Geen.

    Innerlijk:
    ° Sociaal maar kan ook socially akward zijn
    ° Charmant
    ° Houd enorm veel van lachen
    ° Avontuurlijk
    ° vriendelijk
    ° Bang om 'nee' te zeggen
    ° Naïef
    ° behulpzaam
    ° Muzikaal
    ° twijfelachtig
    ° Goede leugenaar
    ° Lomp
    ° Pizza verslaafd
    ° Dromerig


    Familie:
    Familie drie.
    Hannah heeft een tweelingbroer Ramon en een jonger zusje Ruby.

    Extra:
    Angsten: Vliegangst en claustrofobisch.
    Verslavingen: Roken.
    Valt op: zowel jongens als meisjes, biseksueel.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 12:33 ]