• Op vakantie met de nieuwe vlam van je vader of moeder en hun aanhang, een vakantie om je stieffamilie te leren kennen, hoe zou je dat vinden? Twee nieuw gevormde families besluiten op vakantie te gaan naar Hawaii om daar hun banden te versterken. Ze overnachten in een prachtig tropisch park compleet met zon, zee, palmbomen en zand. Verder zijn er ook een aantal zwembaden en sportveldjes te vinden, haast onmogelijk om je te vervelen dus. Ook worden er groepsactiviteiten georganiseerd. Maar ja, klinkt het allemaal nog steeds zo goed als je er bent met mensen die je eigenlijk liever niet zou willen kennen?

    In deze MSV (ja, msv je leest het goed. Weetje nog, dat ene waarbij de lengte van de posts er niet toe deed.) gaat je personage samen met zijn nieuwe familie op vakantie naar het mooie hawaii. De families zien elkaar deze vakantie voor het eerst. Er zullen irritaties kunnen ontstaan tussen de broers en zussen, maar natuurlijk ook positieve relaties en genieten van de prachtige locatie kan natuurlijk ook altijd.


    verblijfplaats
    Er zijn twee grote huizen voor de families waarin een woonkamer, keuken, slaapkamers met bijbehorende badkamers zijn te vinden. Verder is er een gezamelijk buitenterras, zwembad, sportveld en strand. Ook zijn er vrije stoelen en sport materialen die zelfstandig gepakt kunnen worden. De ligging van de huizen is tropische natuur. Om naar een winkel, restaurant, wat dan ook te gaan moet er een kwartier gelopen worden.
    Ieder huis heeft één kamer met tweepersoonsbed en verder kamers met drie bedden, die natuurlijk ook bij elkaar te schuiven zijn.



    Uitleg MSV
    In deze topics staat uitgebreid beschreven wat een MSV is.
    Meespeelverhalen [MSV]

    Wetboek voor Meespeelverhalen


    De twee voornaamste regels:
    - Een MSV wordt in derde persoon en eenzelfde tijd geschreven.
    - Er is geen minimum- of maximum woordenaantal bij een MSV.
    Deze regels heb ik uit de huisregels van Q gehaald.


    Regels
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.


    Invullijstje
    Ik vind het prima als je je rol niet mega uitgebreid beschrijft, als er maar een duidelijk beeld is van je rol.

    Naam: (eerste die een achternaam bedenkt bepaalt)
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie: (beschrijf hier ook met wie je personage het beter kan vinden en met wie minder)
    Extra:


    Rollen

    familie 1
    gezin 1
    Eduard Mendez MonChevy

    Michael Caio Mendez(19) Valor
    Kelsey Stephanie Mendez(18) Ruelle
    Sophia Lauren Mendez(18) Littlepanda_
    Cayla Zara Mendez (17) Syoxisia
    gezin 3 - vol
    Robert Miller Duval

    Ruby Miller(16) MORTALKOMBAT
    Mack Miller(12) Duval
    Hannah Joann Miller(17) Sugar_Coated
    Ramon Rolf Miller(17) MonChevy
    Austyn Reginald Miller (18) DSprayberry

    familie 2
    gezin 2 - vol
    Christopher Ferron Sugar_Coated

    Kendall Isabella Palmer (18) Camhanaich
    Brendan Palmer (17) MORTALKOMBAT
    Maeve Andrea Palmer (15) Duval
    Keaton Isaac Palmer (18)naestivate
    Aiden Palmer (12) MonChevy
    gezin 4
    Meredith Polovina

    Vincent Lawrence Reynolds (16) Raccoon
    Stephen Reynolds (12) Syoxisia
    Charlie Georgina Reynolds(16) Valor
    Anthony Jacob Reynolds (17) Ruelle
    Nova Reynolds (17) Velaris

    Het is van te voren een beetje een lastig aan te geven, maar er zijn dus vier families waaruit je kunt kiezen. Deze families worden onderscheid met achternaam.

    Ik zou het heel fijn vinden dat als je je inschrijft, je weet hoe een MSV werkt. Natuurlijk kun je vragen stellen, maar wees je ervan bewust dat het wel eventjes anders is dan een RPG.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 22:32 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman



    Eduard Mendez
    Naam
    Eduard William Mendez
    Eduard: Rijk, beschermer
    William: Bescherming
    Leeftijd
    Eenenveertig. geboren op 5 januari
    Innerlijk:
    • Kinderen gaan voor
    • Vriendelijk
    • Levensgenieter
    • Kan streng zijn
    • Rommelig
    • Onhandig
    Uiterlijk

    Familie
    Extra


    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 23:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een zoon voor gezin 3? :Y) en ik shotgun justus eisfield als fc :Y)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 18:25 ]


    take risks

    AUSTYN REGINALD MILLER
    ' quote quote quote quote quote '

    Naam
    Austyn • uitleg
    Austyn • uitleg
    Miller • uitleg

    Bijnamen • Austyn heeft geen bijzonder lange voornaam, en wordt daarom meestal gewoon bij zijn voornaam aangesproken. Wanneer iemand hem bijvoorbeeld snel nodig heeft wordt het wel eens afgekort naar Aus. Austyn heeft er alleen een hekel aan wanneer mensen zijn naam met een i schrijven, als Austin.

    Leeftijd
    Austyn is geboren op een heldere, maar niet snikhete dag in de maand juli. Er was bijna geen wolkje aan de lucht en het weerstation melde dat het 22 graden Celsius was. Austyn is geboren op 7 juli 1998 om 11:34 uur en is momenteel18 jaar.

    Afkomst
    text
    ___________________________________________________________________________

    ' QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE '
    ___________________________________________________________________________


    Innerlijk
    • Slim
    • Energiek
    • Onzeker
    • Vriendelijk
    • Duidelijk
    • Sportief
    • Brutaal
    • Avontuurlijk
    • Sociaal
    • Eerlijk
    • Kritisch
    • Zelfstandig

    Austyn is een redelijk slimme jongen die vanaf jonge leeftijd boordevol energie zit, maar ook heel zelfstandig is. Austyn heeft geen ADHD, maar kan soms toch echt bijzonder druk overkomen.
    Austyn vergeleek en vergelijkt zich altijd met de mensen die 'alles konden'. Zo wilde hij ook kunnen wat volwassenen konden, dezelfde cijfers halen als de slimste mensen uit zijn klas en net zo goed kunnen voetballen als de topsporters. Austyn was erg kritisch, vooral tegen zichzelf en kon zich er flink aan irriteren als iets niet ging zoals het zou moeten gaan. Dit wordt ook wel 'perfectionisme' genoemd.
    Austyn is altijd erg vriendelijk en probeerd mensen ook altijd vriendelijk te begroetten. Wel is hij erg duidelijk en kan hij daardoor brutaal overkomen. Austyn zegt wat hij denkt, ook al heeft hij er daarna spijt van, en kan zich niet altijd goed bedwingen zijn mond dicht te houden. Hier heeft hij op school de nodige problemen mee gekregen.
    Voetbal is Austyns leven en hij zal er alles voor doen om de top te bereiken, maar wel op een eerlijke en sportieve manier. Austyn wil graag de beste zijn, maar als iemand duidelijk beter is dan hem, dan legt hij zich erbij neer en gunt hij anderen ook kansen. Daarnaast is Austyn ook avontuurlijk en vind hij het leuk om erop uit te gaan.
    Austyns grote minpunt is zijn onzekerheid. Als iets niet helemaal lukt voelt hij zich meteen onzeker en bang dat hij alles verkeerd doet. Austyn wil zich hier graag bij neerleggen, maar vindt dat moeilijker dan hij dacht.

    Uiterlijk
    text

    Geschiedenis en Familie
    text

    Studie en Werk
    text text text

    Relaties
    Who volunteers?

    Favourites
    eten • Corden bleu met salade
    Drinken • Bier
    Snoep • Austyn eet niet veel snoep, wel paprika chips en krakelingen
    Fruit • Druiven
    Film • Narnia
    Serie • The Walking Dead
    Dier • Hond
    Kleur Nachtblauw

    Extra
    • extra text text
    • Sexualiteit - text
    • Likes - text text
    • Dislikes - text text
    • Angsten - text text
    • Talen - text text
    • Dromen - text text





    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 9:41 ]


    take risks




    Naam:
    Christopher Ferron Palmer
    Christopher || Christopher is een Engelse jongensnaam. De betekenis van de naam is `aangewezene.`
    Ferron || Ferron is een Engelse jongensnaam. De betekenis van de naam is "ijzerwerker.'

    Bijnaam:
    Christopher word door zijn vrouw en bekende ook wel aangesproken met "Chris."

    Leeftijd:
    Hij is vijftig jaar oud, en is geboren op 20 maart.

    Uiterlijk:
    Huidskleur ~
    Haarkleur ~ .
    Haarstijl ~ .
    Ogen ~ .
    Lippen ~ .
    Lengte ~ .
    Figuur ~ .
    Lichaam ~ .
    Kledingstijl ~
    Piercings ~ .
    Tattoos ~ .

    Innerlijk:
    °
    °
    °
    °
    °

    Familie:
    Familie twee

    Extra:
    — Angsten: dierbare verliezen, alleen overblijven.
    — Verslavingen: roken.
    — Valt op: vrouwen, hetroseksueel.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 19:44 ]

    Robert Miller


    Naam
    Robert —
    [RAH burt] From the Germanic name Hrodebert meaning "bright fame", derived from the Germanic elements hrod "fame" and beraht "bright". The Normans introduced this name to Britain, where it replaced the Old English cognate Hreodbeorht. It has been a very common English name since that time.

    Leeftijd
    Robert is negenenveertig jaar.

    Innerlijk
    lui
    ongecompliceerd
    eerlijk
    tactloos
    kinderachtig
    beschermend
    flexibel
    humeuristisch
    ochtendhumeur
    sociaal

    Familie
    Robert is vader van gezin 3.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 22:35 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Littlepanda_ schreef:
    SOPHIA LAUREN      Mendez






    INNERLIJK


    - Grappig
    - Intelligent
    - Sociaal
    - Lui
    - Liefdevol
    - Onzeker
    - Bescheiden
    - Behulpzaam
    - Chaotisch
    - Zorgzaam



    UITERLIJK


    - Lichaam: Lang slank lichaam met zachte rondingen. Haar huid heeft een mooie lichtbruine kleur. Ze is 1,69 m.
    - Gezicht: Mooi ovaal gezicht. Volle lippen en grote bruine ogen. Ze heeft een rechte neus.
    - Haar: Ze heeft lang golvend bruin haar. Dit draagt ze het liefste los, maar soms ook wel in een knot of in een staart.



    FAMILIE


    familie 1, Mendez.
    - Michael Cairo (19)
    - Kelsey Stephanie (18)



    EXTRA


    Hobby's: Series en films kijken. Sophia houd ook van lezen. Ze kan helemaal opgaan in een boek.
    Likes: Jongens, series, films, zwemmen, mensen met humor, honden, vlogs, muziek, dansen, uitgaan, vriendinnen en naar de sterren kijken.
    Dislikes: Mensen die vol van zichzelf zijn en denken dat ze beter zijn dan anderen. Spinnen, vuur en mensen die gemeen zijn over anderen en die snel een oordeel klaar hebben over anderen.





    NAAM




    — Bijnaam: Soof



    LEEFTIJD




    — born: 15 September 1997, 18 jaar. Ze heeft het sterrenbeeld maagd.














    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Sorry ik wou hem eigenlijk aanpassen maar heb hem dus perongeluk gerepost 😓


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Anthony Jacob Reynolds

    Girls will get together just to get together. Guys need an activity as an excuse. Otherwise it’s too homo for us to handle

    Naam
    Anthony —
    [AN the nee] English form of the Roman family name Antonius, which is of unknown Etruscan origin. The most notable member of the Roman family was the general Marcus Antonius (called Mark Antony in English), who for a period in the 1st century BC ruled the Roman Empire jointly with Augustus.


    Jacob —
    [JAY keb] From the Latin Iacobus, which was from the Greek Iakobos, which was from the Hebrew name Ya'aqov.


    Reynolds —
    [RAY nol ts ] Irish origin. Meaning: ''Ruler's advisor''


    Bijnaam
    Er zullen mensen zijn die hem Anton of An noemen, hij vindt dit helemaal prima. Het maakt hem echt helemaal niets uit.

    Leeftijd
    Op het moment is Anthony zeventien jaar oud en hij zal verjaren op de zesde van mei, dit maakt zijn sterrenbeeld een
    Element: Earth
    Quality: Fixed
    Color: Blue, Pink, Green
    Day: Friday, Monday
    Ruler: Venus
    Greatest Overall Compatibility: Virgo, Capricorn
    Best for Marriage and Partnerships: Scorpio
    Lucky Numbers: 2, 4, 6, 11, 20, 29, 37, 47, 56
    Date range: April 20 - May 20

    Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

    Innerlijk
    -Levendig
    -Ongeduldig
    -Positief ingesteld
    -Sarcastisch
    -Intelligent
    -Arrogant
    -Sportief
    -Jaloers
    -Sociaal
    -Te eerlijk
    -Beschermend
    -Ijdel

    Uiterlijk
    tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst
    Don’t walk in front of me… I may not follow
    Don’t walk behind me… I may not lead
    Walk beside me… just be my friend
    Familie
    tekst familie


    tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst

    Extra
    —Anthony is biseksueel en ook bi-romantisch.
    —Hij spreekt Engels en Duits

    Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Kan ik nog meedoen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Kan ik nog meedoen?


    Yess Saar, tuurlijk. Je kan kiezen uit gezin 1 of 4.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Duval schreef:
    (...)

    Yess Saar, tuurlijk. Je kan kiezen uit gezin 1 of 4.


    Gezin 1 pls c: het is lang geleden dat ik nog een msv heb gedaan, but i'm trying my best c: hehe


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Gezin 1 pls c: het is lang geleden dat ik nog een msv heb gedaan, but i'm trying my best c: hehe


    Weetje al of je een jongen of meisje wil? Het speeltopic is overigens twee uur geleden geopend. Ik hoop dat je dat niet erg vindt?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Duval schreef:
    (...)

    Weetje al of je een jongen of meisje wil? Het speeltopic is overigens twee uur geleden geopend. Ik hoop dat je dat niet erg vindt?


    Een jongen en nee I don't mind c: Misschien doe ik wel dat hij later af komt dan de anderen c: Zal zo meteen alles doorlezen hehe


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    VINCENT LAWRENCE Name
    GEZIN 4 , ZOON , ZESTIEN



    Vincent || English/other || to conquer
    Lawrence || English || from Laurentum


    " I'm not a weak kid! "



    ]

    Fc: Cody Christian




    Family and Background:


    Others


    Dreams

    Fears


    P
    O






    s 17/02 s 16 Jaar s h


    Character

    -Onzeker
    -Sportief
    -Sarcastisch
    - liever lui dan moe
    - Kan geen nee zeggen
    - Naïeve
    - koppig
    - kattenmens
    - slaapkop
    - altijd te laat voor dingen
    - geen fan van school
    - stiekem een teddybeer


    Looks

    Vincent is een onzekere jongen die dus erg veel belang heeft aan zijn uiterlijk. Hij zal altijd zijn best doen om mee te zijn met de fashion trends, maar niet té. Zijn lichtbruine lokken zitten met wat gel in een nette kuif en de zijkanten zijn kort geschoren. Zijn volle wenkbrauwen zijn van nature altijd al donkerder gekleurd geweest dan zijn haar en ook het lichte stoppelbaartje die hij heeft is net een tint donkerder dan zijn normale haarkleur. Hij heeft donkere groene ogen met een lichte hint bruin in en vaak is er ook een mysterieuze schijn in zijn poelen te zien. Hij heeft een hoekig gezicht met weinig oneffenheden en volle lippen. Meeste mensen bestempelen Vincent als schattig maar liever word hij gezien als het tegenover gestelde, stoer. Hij haat hoe hij eruit ziet en al zeker zijn lengte is een grote afknapper vind hij. Met zijn 1m69 is hij namelijk een ukkie en werd als kind vaak gepest met zijn groei probleem. Well heeft Vinci een gespierd lijf en doet zijn best om dit te verzorgen, in een korte tijd is hij dan ook zo gespierd geworden. Erg veel Latina trekjes heeft hij niet echt in vergelijking met zijn familie, maar bij Vince kan je dit beter zien in zijn karakter.


         


    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 9:42 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nova Reynolds

    The most dangerous woman of all
    is the one who refuses to rely on your sword to save her
    because she carries her own

    NAAM
    Nova Reynolds

    LEEFTIJD
    Zeventien

    INNERLIJK
    Devil may care attitude, wat betekent "cheerfully irresponsible -- carefree, happy-go-lucky; a carefree don't-give -a-damn attitude. To do or say things without a consideration of possible consequences. "

    sassy
    kind of rude
    fiery
    playful
    independent
    rebel
    courageous
    loyal
    jealous
    protective
    easygoing but sometimes stubborn
    daring
    mischievous
    observant
    impulsive
    crafty

    UITERLIJK
    Lengte || 173 centimeter
    Figuur || lichte zandloper, goed in vorm door sporten
    Haar || zwart met een lichte slag
    Ogen || bruin
    Huid || getint
    Kleding || ze draagt wat ze wilt, maar ze wilt nog niet dood gevonden worden in bloemenprintjes

    FAMILIE
    Reynolds
    - geadopteerd

    EXTRA
    Likes
    playing the guitar || using cheesy pick-up lines on everyone || tattoos || motors || midnight conversations || spicy chicken wings
    Dislikes
    people who never do anything || slow drivers || peanutbutter || half broken headphones


    Nova heeft onlangs geprobeerd haar biologische moeder te vinden, wat ze aan bijna niemand verteld heeft. Ze heeft haar gevonden, maar de vrouw wilt helemaal niks met haar te maken hebben. Dit heeft een behoorlijke deuk in Nova geslagen, al laat ze dit niet merken.


    It's okay if you don't like me
    not everyone has good taste

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 1:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered