• Op vakantie met de nieuwe vlam van je vader of moeder en hun aanhang, een vakantie om je stieffamilie te leren kennen, hoe zou je dat vinden? Twee nieuw gevormde families besluiten op vakantie te gaan naar Hawaii om daar hun banden te versterken. Ze overnachten in een prachtig tropisch park compleet met zon, zee, palmbomen en zand. Verder zijn er ook een aantal zwembaden en sportveldjes te vinden, haast onmogelijk om je te vervelen dus. Ook worden er groepsactiviteiten georganiseerd. Maar ja, klinkt het allemaal nog steeds zo goed als je er bent met mensen die je eigenlijk liever niet zou willen kennen?

    In deze MSV (ja, msv je leest het goed. Weetje nog, dat ene waarbij de lengte van de posts er niet toe deed.) gaat je personage samen met zijn nieuwe familie op vakantie naar het mooie hawaii. De families zien elkaar deze vakantie voor het eerst. Er zullen irritaties kunnen ontstaan tussen de broers en zussen, maar natuurlijk ook positieve relaties en genieten van de prachtige locatie kan natuurlijk ook altijd.


    verblijfplaats
    Er zijn twee grote huizen voor de families waarin een woonkamer, keuken, slaapkamers met bijbehorende badkamers zijn te vinden. Verder is er een gezamelijk buitenterras, zwembad, sportveld en strand. Ook zijn er vrije stoelen en sport materialen die zelfstandig gepakt kunnen worden. De ligging van de huizen is tropische natuur. Om naar een winkel, restaurant, wat dan ook te gaan moet er een kwartier gelopen worden.
    Ieder huis heeft één kamer met tweepersoonsbed en verder kamers met drie bedden, die natuurlijk ook bij elkaar te schuiven zijn.



    Uitleg MSV
    In deze topics staat uitgebreid beschreven wat een MSV is.
    Meespeelverhalen [MSV]

    Wetboek voor Meespeelverhalen


    De twee voornaamste regels:
    - Een MSV wordt in derde persoon en eenzelfde tijd geschreven.
    - Er is geen minimum- of maximum woordenaantal bij een MSV.
    Deze regels heb ik uit de huisregels van Q gehaald.


    Regels
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.


    Invullijstje
    Ik vind het prima als je je rol niet mega uitgebreid beschrijft, als er maar een duidelijk beeld is van je rol.

    Naam: (eerste die een achternaam bedenkt bepaalt)
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie: (beschrijf hier ook met wie je personage het beter kan vinden en met wie minder)
    Extra:


    Rollen

    familie 1
    gezin 1
    Eduard Mendez MonChevy

    Michael Caio Mendez(19) Valor
    Kelsey Stephanie Mendez(18) Ruelle
    Sophia Lauren Mendez(18) Littlepanda_
    Cayla Zara Mendez (17) Syoxisia
    gezin 3 - vol
    Robert Miller Duval

    Ruby Miller(16) MORTALKOMBAT
    Mack Miller(12) Duval
    Hannah Joann Miller(17) Sugar_Coated
    Ramon Rolf Miller(17) MonChevy
    Austyn Reginald Miller (18) DSprayberry

    familie 2
    gezin 2 - vol
    Christopher Ferron Sugar_Coated

    Kendall Isabella Palmer (18) Camhanaich
    Brendan Palmer (17) MORTALKOMBAT
    Maeve Andrea Palmer (15) Duval
    Keaton Isaac Palmer (18)naestivate
    Aiden Palmer (12) MonChevy
    gezin 4
    Meredith Polovina

    Vincent Lawrence Reynolds (16) Raccoon
    Stephen Reynolds (12) Syoxisia
    Charlie Georgina Reynolds(16) Valor
    Anthony Jacob Reynolds (17) Ruelle
    Nova Reynolds (17) Velaris

    Het is van te voren een beetje een lastig aan te geven, maar er zijn dus vier families waaruit je kunt kiezen. Deze families worden onderscheid met achternaam.

    Ik zou het heel fijn vinden dat als je je inschrijft, je weet hoe een MSV werkt. Natuurlijk kun je vragen stellen, maar wees je ervan bewust dat het wel eventjes anders is dan een RPG.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 22:32 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik wil wel een moeder uit een van de families, ik heb geen voorkeur


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina




    Naam: Branden
    usage: English
    pronounced: Bran-den
    Leeftijd:
    Zeventien jaar oud.
    Innerlijk:
    - Zoekt graag de grenzen op en heeft lak aan gezag.
    - Koppig.
    - Ambitieus.
    - Humoristisch.
    - Gesloten.
    - Slim.
    - Rebels en avontuurlijk.
    - Kent weinig schaamte, durfal.
    - Spontaan
    - Luidruchtig en heftig.
    - Lui.
    Familie: Komt nog.
    Extra:
    Likes; Girls who likes cars, cars, smoking when it's early in the morning or very late in the evening, movies, crazy cat videos on youtube, girls in general, tattoos, Madonna.
    Dislikes;Rules, working, school, nature, reading, first dates, shopping, singing or dancing, homework, people who drive slow.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 15:08 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik faceclaim Laurel Thoma voor mijn vrouwelijke rol. Voor mijn mannelijke rol doe ik waarschijnlijk Manu Rios.
    Ik ben ook op vakantie, dus ik moet eventjes kijken wanneer ik begin aan mijn rol en zo.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick




    Naam: Ruby
    Leeftijd:
    Zestien jaar.
    Innerlijk:
    • Gedraagt zich volwassener dan dat ze werkelijk is.
    • Eigenwijs.
    • Brutaal.
    • Creatief.
    • Asociaal.
    • Leergierig in de dingen die zij interessant vindt.
    • Oneerlijk.
    • Slordig/rommelig.
    • Kwetsbaar.
    • Geen eigen mening.
    • Muzikaal.
    Familie: Komt nog.
    Extra:
    Likes; Rockbands, hair dying, band tees, piercings and tattoos, singing, long car rides, hanging with friends, gaming, concerts, boys, sex, her boyfriend, late night texting.
    Dislikes; Fighting, rain, dresses, make-up, long walks on the beach, calling, people who are very quiet, school, immature people.


    Everything is illuminated by the light of our past.




    Naam:
    Charlie Georgina Reynolds
    Charlie ~ free man
    Georgina ~ a feminine form of the Greek George, meaning tiller of the soil, or farmer


    Leeftijd:
    Charlie is 16 jaar en geboren op 21 augustus. Dit maakt haar een leeuw.

    Innerlijk:
    • Aardig zolang jij dat bent
    • Speels
    • Charmant
    • Trouw
    • Spontaan
    • Komt op voor de mensen/dingen waarin ze gelooft
    • Leergierig
    • Erg koppig
    • Tikkeltje ijdel (vooral door de onzekerheid die ze ooit had)
    • Kan behoorlijk gemeen zijn als het moet
    • Impulsief
    • Soms een beetje te nonchalant
    • Sarcastisch
    • Brutaal

    Uiterlijk:
    ~ Huid
    Huidskleur - Ze heeft een blanke huidskleur die snel bruin word in de zon.
    Moedervlekken - Een paar kleine hier en daar.
    Littekens - Hier en daar een kleine. Vallen pas echt op met een tintje.
    Piercings - Meerdere gaatjes in haar oren en tepelpiercings.
    Tattoos -

    ~ Gezicht
    Wenkbrauwen - Ze heeft vrij rechte, donkere wenkbrauwen.
    Ogen - Ze heeft groene ogen met kleine bruine stippen, omringt met lange wimpers.
    Neus - Ze heeft een smalle wipneus.
    Lippen - Haar lippen zijn erg vol en hebben een roze kleur.
    Overig - Ze heeft hoge jukbeenderen en een vrij ovaal gezicht.

    ~ Haar
    Kleur - Ze heeft donkerbruin haar.
    Stijl - Haar haar is soepel en zacht. Meestal hangt het golvend over haar rug.

    ~ Lichaam
    Lengte - Ze is met haar 1,57 zeker niet de grootste.
    Gewicht - 58 kg.
    Figuur - Ze is een slanke dame met duidelijke rondingen.

    Familie:


    Extra:
    • Charlie is biseksueel en kwam hier voor uit op haar 15e. Haar eerste kus was echter met een meisje toen ze net 14 was.
    • Likes ~ Koffie, pizza, voetbal, energy drankjes, uitgaan, make up, shoppen, basketbal, muziek, tattoos, piercings, reizen, Mc Donalds, kipnuggets, making out, zwemmen, concerten, gamen, pretty lights, onweer en rondhangen met haar vrienden.
    • Dislikes ~ School, insecten, awkward silent moments, bad texters, betweters, vis, het geluid van eten (smakken etc.), diep water, de kleuren groen en oranje, sinas, koeien, teveel drama, klef gedoe en alleen zijn.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 23:19 ]


    El Diablo.

    Polovina schreef:
    Ik wil wel een moeder uit een van de families, ik heb geen voorkeur


    yes nice, ik wacht dan wel even met je in het topic zetten als je het niet erg vindt.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    sIoane schreef:
    (...)

    yes nice, ik wacht dan wel even met je in het topic zetten als je het niet erg vindt.


    Dat maakt niks uit. Mijn rol komt morgen/overmorgen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Sugar_Coated en mijn personage zijn tweeling, broer en zus c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een dochter bij familie 1?


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Littlepanda_ schreef:
    Mag ik een dochter bij familie 1?


    Natuurlijk!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Met de FC Britt Robertson?


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Oml ik was iets te excited tijdens het rol maken oops.

    Maeve Andrea Palmer


    Naam
    Maeve —
    [MAYV] Anglicized form of the Gaelic name Medb meaning "intoxicating". In Irish legend this was the name of a warrior queen of Connacht. Her fight against Ulster and the hero Cúchulainn is told in the Irish epic 'The Cattle Raid of Cooley'.


    Andrea —
    [AN dree ah] Feminine form of Andrew meaning "manly, masculine". As an English name, it has been used since the 17th century, though it was not common until the 20th century.


    Palmer —
    [PAHL-mer] Means "pilgrim", ultimately from Latin palma "palm tree", since pilgrims to the Holy Land often brought back palm fronds as proof of their journey.


    Maeve is prima tevreden met haar naam, vooral haar voornaam. Alhoewel ze de naam ergens wel excentriek vindt, vindt ze het ook wel mooi staan en klinken. Of het bij haar past weet ze niet echt. Omdat het best een aparte naam is, vindt ze het meer een naam voor een artsy persoon en alhoewel ze wel van mooie dingen houdt, is ze niet echt heel erg ervaren met kunst.


    Leeftijd
    Maeve is vijftien jaar oud en geboren in een lenteachtige mei maand. Haar sterrenbeeld is tweelingen. Ze is geboren in het ziekenhuis, maar is een aantal weken te vroeg geboren dan ze eigenlijk verwacht was.
    Ze is net als haar broer en zus 1/4 Portugees. Hun opa komt uit Portugal en ontmoette hun oma toen ze op vakantie was in Portugal. De twee werden verliefd op elkaar en uiteindelijk verhuisde hun opa naar Amerika om daar zijn leven verder te leven met hun oma. Zij kregen samen een kind dat dus half Portugees was.


    Innerlijk
    gemini traits
    fun, flirty, funny, exciting, talkative, warm, charming, easy going, easily bored and distracted, anxious, nervous, hyper, child like, blunt, honest, bright, falky, fickle, loud (depends), don’t care about others opinion, independent, open, extroverted AND introverted, loves attention and easy to talk to.

          Maeves persoonlijkheid komt voor een groot deel overeens met de innerlijke eigenschappen waarmee een weegschaal beschreven wordt. Zo is het meisje vaak te zien als een zeer vrolijk, energiek en actief meisje dat zich niet snel lijkt te schamen. Ook is ze open over veel dingen en houdt ze van aandacht, maar wees eerlijk; wie houdt er nou niet van als er iemand naar je omkijkt en even om je lacht? Maeve vindt het dan ook leuk om mensen aan het lachen te maken en grappig te zijn al weet ze zelf ook dat haar humor niet geweldig is en het irritant gevonden kan worden door mensen. Echter is dat iets waar ze zich niet zoveel zorgen om maakt.
          Toch is het niet zo dat ze zich nooit zorgen maakt om de mening van anderen. Het is dan wel iets waar ze naar wil streven, iets wat ze zou willen dat zo zou zijn, maar niet is. Ze kan zich wel degelijk zorgen maken over wat mensen van haar vinden, maar dit zijn dan vooral mensen waar ze indruk op wil maken, mensen waarvan ze weet dat ze ze vaker zal gaan zien, maar die niet haar vrienden zijn. Bij haar vrienden voelt ze zich namelijk vaak volledig op haar gemak en zal ze helemaal los kunnen gaan en zich nergens om schamen. Ook bij vreemden kan ze veel doen zonder zich te schamen. Ze weet dat ze de mensen nooit meer zal zien of ze in ieder geval niet gemakkelijk zal gaan herkennen en zich dan ook geen zorgen hoeft te maken dat ze haar op de één of andere manier voorschut zullen zetten.
          Een belangrijke eigenschap die overeenkomt met Maeves persoonlijkheid is dat ze én extrovert én introvert is. Ze kan dus heel energiek en sociaal zijn, maar op andere momenten is ze rustig en liever alleen. Het meisje kan zich prima alleen vermaken. Ze houdt van verhalen als in series, boeken of schrijven. Films vindt ze ook leuk, maar als ze alleen is vindt ze deze nogal lang. Ze kan haar aandacht lang genoeg opbrengen om in haar eentje een film te kijken die langer dan een uur duurt. Dit is overigens ook een weegschaal eigenschap die overeenkomt; ze is snel verveeld en afgeleid. Dat snel verveeld raken is eigenlijk een soort angst voor haar. Op vrije momenten wil ze zich absoluut niet vervelen. Dit komt doordat wanneer ze te lang nergens mee bezig is, ze zich eenzaam kan gaan voelen of slechte negatieve gevoelens over zichzelf naar boven zullen komen. Vervelen is voor haar dus een no go en daarom probeert ze van te voren al veel met vrienden of andere mensen af te spreken. Ook vindt ze het fijn bezig te worden gehouden met wat dan ook.
    Door al het geprobeer om afspraken te maken kan ze zich nogal needy opstellen bij haar vrienden, wat dan weer nadeel voor haar brengt. Ze zullen haar niet snel aanspreken om af te spreken omdat ze weten dat zij wel naar hun toe zal komen. Verder is ze ook een trouwe vriendin, wat inhoudt dat ze zich altijd aan haar afspraak zou houden. Ze verwacht dan ook dat andere mensen dit ook doen, maar jammer genoeg is dat niet altijd zo. In dit soort situaties kan ze zich erg slecht gaan voelen, wat ook voor negatieve gevoelens en gedachtes kan zorgen.
          Maeve is een persoon dat meer van kleine groepen dan grote groepen houdt. In een groep waarin ze iedereen kent of makkelijk kan leren kennen, voelt ze zich meer op een gemak en zal ze zich dan ook meer open openstellen. Ze zal alles wat in haar hoofd opkomt durven zeggen, wanneer ze eenmaal een aantal personen van de groep vertrouwt. In een grote groep kan ze zich echter wat verlegener opstellen, behalve als er een aantal mensen zijn waarmee ze close is. In dat soort gevallen kan ze de andere mensen negeren en gewoon zichzelf zijn bij de mensen die ze kent.
    Maeve is een slim meisje, maar ze is absoluut geen einstein. Alhoewel ze op school wel aardig goede cijfers haalt zonder er dagen voor te studeren, kan ze nogal domme opmerkingen maken. Deze opmerkingen zijn dan ook vaak gemaakt zonder er echt veel over na te denken.
    Maeve houdt, zoals eerder gezegd, van verhalen. Ze kan in zichzelf dan ook allerlei verhalen bedenken als in dat ze verwachtingen schetst van de wereld en situaties waarin zij zich zal gaan kunnen bevinden. Echter pakken deze gebeurtenissen vaak erg anders uit dan verwacht en vaak in negatieve zin. Dit kan haar veel teleurstelling opleveren.
          Ook zou ze graag willen dat ze, alhoewel ze al aardig spontaan en careless is, ook in grotere groepen en bij mensen die ze vaker zal gaan zien, zich minder zorgen zou maken en gewoon zichzelf zou kunnen zijn.

          Maeve's hobbylijstje bestaat uit een aantal sporten als hardlopen, skaten, dansen, veldhockey, zwemmen, schaatsen en extreme sporten als snowboarden, skiën en waterskiën. Ook surfen lijkt haar erg leuk al heeft ze dit nog nooit gedaan. Natuurlijk doet ze niet al deze sporten regelmatig. Enkel veldhockey doet ze op een club. Zwemmen doet ze soms in het zwembad dat haar gezin in de tuin heeft, maar doordat dit geen twintig meter bad is, zijn de baantjes niet geweldig lang.
    Ook lezen is een hobby van haar. Ze vindt het geweldig zich te verliezen in de personages en het verhaal. Ze is dan weer niet zo'n meisje dat verliefd wordt op boekkarakters of enorm veel fangirlt over boeken al doet ze dit soms wel als haar broer in de buurt is, maar dan simpelweg genoeg om haar broer te irriteren. Dit kan dan overigens ook over acteurs of modellen gaan.
    Ook houdt ze veel van muziek, alhoewel ze niet mega muzikaal is. Ze bespeelt geen instrument en kan ook absoluut niet zingen, al vind ze dit laatste wel leuk. Ze luistert vooral naar pop- en poprockmuziek.
          Maeve vindt het overigens erg jammer dat haar ook geen creatief gen is gegund. Met creatief wordt bedoeld dat ze niet goed is in schilderen, tekenen of wat je dan ook bij vakken als beeldende vorming doet. Overigens is ze wel goed in het bedenken van de leukste en gekste ideeën.
    Op velen manieren is Maeve in haar stijl en keuze simplicity. Alhoewel ze wel van luxe houdt, kiest ze liever makkelijke gerechten dan ingewikkelde liflafjes en ook haar kledingstijl is simpel. Je zult haar niet snel met enorm opvallende kledingstukken of grote sieraden zien lopen.
    Misschien komt dit ook wel doordat Maeve uberhaupt wel van simpel houdt. Waarom zou je moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Natuurlijk wil ze zichzelf wel zo mogelijk uitdagen, maar wanneer iets af is is het af. Ze is absoluut geen perfectionist.
    Voor zover ze weet valt Maeve op jongens al zal het haar waarschijnlijk ook niet echt verbazen als ze ook op vrouwen zou vallen. Een hoop heeft ze nog niet beleefd in de liefde. Ze heeft één vriendje gehad, maar dit was meer om alles te proberen dan dat er echt enorm veel liefde in het spel was. Maeve heeft niet perse behoefte aan een vriendje (of vriendinnetje) en is er dan ook niet desperate naar op zoek. Echter zou ze het ook niet erg vinden als er plots iemand in haar leven komt.

    Uiterlijk
    De indruk die mensen meestal het eerst van Maeve krijgen, is dat ze een jonge vrolijke tiener is. Eigenlijk is dit over het algemeen ook niet fout. Ze zit vaak vol energie en dit is dan ook wat naar buiten zal komen.
    Verder wordt haar leeftijd meestal ook wel goed geraden. Misschien dat dit door haar lengte komt. Met haar 1.71 is ze niet bepaald klein voor een vijftienjarige, maar ook niet opvallend lang. Bij deze lengte heeft ze een slank tot mager postuur. Ook is ze wel een beetje gespierd door de sporten die ze doet, maar mega gespierd is ze niet. Waarschijnlijk zal ze niet bepaald aan de bovenkant van de ranglijst staan bij een potje handjedrukken. Verder heeft ze niet al te grote borsten en ook niet bepaald brede heupen.
    Haar huidskleur is lichtelijk getint, maar lijkt bleker dan dat hij is door haar donkere haren.



    Familie
    paps palmer — father
    mama palmer — mother
    Kendall Isabella Palmer (17) — sister
    Brendan Palmer (17) - brother


    tekst tekst tekst tekst


    Extra

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 21:14 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    KENDALL ISABELLA PALMER

    soundtrack
    I feel —


    NAAM
    Kendall —
          [KEN dahl] From a surname which comes from the name of the city of Kendale in northwest England meaning "valley on the river Kent".


    Isabella —
          [iz a BEL a] Latinate form of Isabel. This name was borne by many medieval royals, including queen consorts of England, France, Portugal, the Holy Roman Empire and Hungary, as well as the powerful ruling queen Isabella of Castile (properly called Isabel).


    Palmer —
          [PAHL mer] Means "pilgrim", ultimately from Latin palma "palm tree", since pilgrims to the Holy Land often brought back palm fronds as proof of their journey.


    BIJNAAM
    tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst

    LEEFTIJD
    18 | July 5 | Cancer
    Tekst tekst tekst tekst tekst tekst

    WHAT'S IT LIKE TO BE IN LOVE?

    INNERLIJK
    caring clingy compassionate complicated deep thinker emotional jealous loving loyal moody pessimistic practical protective reflecting sensitive strong




    YOUTUBE

    Regular channel — It's Kendall • 850.000+ subcribers
    Actief sinds • 3 December 2014
    Vlogging channel — Kendalls Camera Roll • 175.000+ subcribers
    Actief sinds • 14 Juli 2015


    tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst


    SHE LOOKS DOWN TO HER HANDS AND REMEMBERS HOW THEY WERE ONCE STAINED POMEGRANATE RED

    UITERLIJK
    Lengte — 171 centimeter dus zo'n 5'7"
    Lichaamstype
          — Figuur • Slank
          — Tatoeages • Nog geen, ze wilt er wel een laten zetten, het liefst een semicolon
          — Piercings • Geen, behalve oorbellen
          — Moedervlekken • Geen prominente
          — Littekens • Ze heeft geen prominente littekens op haar lichaam
          — Kenmerken •
    Huid
          — Huidskleur • Zongebruind
          — Etniciteit • Europees-Blank met Portugees bloed
    Gezicht
          — Expressief gezicht •
          — Wenkbrauwen •
          — Wimpers •
          — Ogen • Blauw met groene tinten
          — Neus •
          — Lippen •
          — Wangen •
    Haren
          — Haarkleur • Bruin
          — Haarlengte • Lang
          — Haarstijl • Stijl, vaak opgestoken of in een paardenstaart
    Handen
          — Gebruikte hand • Links voor alles, dit maakt haar linkshandig.
          — Nagels • Goed verzorgd en vaak gevijld.
    Stem
          — Accent • South Midland, dit komt omdat ze zo dicht bij Illinois woont (maar niet in de staat). Om haar heen hoort ze soms Upper Midwestern English, dus ze praat nu een mix van beide
          — Volume • Gematigd, kan enthousiast reageren
          — Manier van spreken • Meestal op een kalme manier

    A THIN SMILES STRETCHES HER LIPS. "WHAT'S IT LIKE TO FALL IN LOVE?"

    FAMILIE
    Familie 2
    Mr. Palmer — Vader (age)
    Mevr. Palmer — Moeder (age)
    Branden Palmer — Broer (17)
    Maeve Andrea Palmer — Zus (15)


    Branden • beschrijving relatie
    Maeve • beschrijving relatie


    EXTRA


    "LIKE YOU ARE GLAD YOU MADE THE TRIP DOWN TO HELL"

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 15:11 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Zouden jullie het fijn vinden als het praattopic al geopend wordt?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    sIoane schreef:
    Zouden jullie het fijn vinden als het praattopic al geopend wordt?


    Yessss.


    Everything is illuminated by the light of our past.