• Curfew

    Welcome to hell, darling.

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, gemarteld... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 20u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. Elk meisjes heeft de avondklok een keertje niet gerespecteerd, en dit heeft hun leven volledig verandert.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken. Maar wanneer één van de leden bijna vergiftigd wordt, begint het leven nog moeilijker te worden voor de meisjes die als slaaf dienen. De leden zijn tot alles in staat om te weten te komen welke slaaf één van hun heeft proberen te vergiftigen.


    Info
    — In de nacht lopen er enkele criminelen in de stad rond, in de hoop om geld te winnen (wanneer mensen hun geld niet willen afgeven worden ze vermoord). En af en toe, wanneer ze er zin in hebben, nemen ze ook een of meerdere meisjes mee naar hun huis. Deze worden als slaaf gebruikt, of verkocht om geld te verdienen.

    Meer komt.


    List
    Rol
    Voornaam [en eventueel bijnaam]
    Leeftijd [+16]
    Geschiedenis en familie
    Waarom/hoe in de bende geraakt (of ontvoerd)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relatie's
    Extra


    Roles Stop op vrouwen
    Kidnapped Girls
    — Lucia Rosie Cleyton ~ Surrexit 1.5
    — Anna Rosalie Littleton ~ Metamorphoses 1.4
    — Cathaleya Amorella Kinsley ~ Harleenquinzel 1.3
    — Kyra Delaney Montoya ~ Valor 1.4
    — Piper Cecilia Shuppert ~ Puckwudgie 1.4
    — Isabelle "Isa" Adams ~ Feniks 1.3
    — Emilia Peterson ~ Littlepanda_ 1.5
    — Male ~ naestivate
    — Lexa Mele Hoarau ~ Syoxisia 1.5

    Criminals

    — Matthew James Blake ~ Surrexit 1.5
    — Tyler Jay Lopez ~ Valor 1.2
    — Caleb Dean Warner ~ Sugar_Coated 1.3
    — Billy Palmer ~ FORMALKOMBAT 1.1
    — Sebastian "Bas" Ryther ~ Frisk 1.5
    — Caitlyn Safiya Lakia ~ Sunrises 1.5
    — Allen Royce ~ Syoxisia 1.5
    — Catherine Rose Blake ~ MoonEyes 1.5
    — Jazmína Valeria Fuensanta ~ Canagan 1.6
    — Francis Benoit Williams ~ Phenelope 1.6

    Other
    —



    The house


    De leden komen langs hier binnen.
    Alleen de leden kunnen binnen en buiten geraken. Dit kan dankzij een sleutel.


    Dit is de keuken.
    Hier moeten de meisjes elke ochtend, middag en avond eten maken voor het hele huis. Elke maaltijd wordt met twee gemaakt en dat wisselt elke keer af.


    Hier is de woonkamer van de leden. Hier brengen ze veel tijd door. Iedereen mag hier komen.


    Dit is de plaats waar iedereen zich 's nachts bevind.
    De meiden zijn verplicht om hier in de nacht te werken.
    Ze moeten aan de bar staan, de leden dienen, en ze gezelschappen.


    Dit is de eerste verdieping, hier verblijven al de leden.
    Alleen de criminelen hebben het recht om hier te komen.


    Zo zien de badkamers eruit.
    Er zijn drie badkamers voor de leden. Ze moeten hen delen.


    Iedereen kan van dit zwembad genieten.

    Meisjes die ontvoerd zijn verblijven in een klein huisje naast die van de leden waar ze opgesloten worden in de nacht. 's Ochtends moeten ze om zeven uur wakker zijn, zich klaarmaken en dan naar de woonkamer van de leden gaan om hun te dienen. Dit horen ze ook te doen overdag.



    Rules
    —Dit is een MSV, dus schrijf in de derde persoon verleden tijd
    —Er mogen ook meisjes zijn in de criminele bende, maar wel het liefst minder dan jongens
    —Sluit niemand buiten
    —Wees aardig met elkaar, geen ruzie buiten de MSV
    — Max 3 personnages bespelen
    —Have fun!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 21:33 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Mag ik een crimineel?

    (Is er een soort leider of niet? Just to know)


    Mhm?

    Mag ik een meisje reserveren?


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Misschien een domme vraag, maar zijn er alleen meisjes gekidnapped of mag er ook een jongen bij zijn?

    @Feniks Dat is wel laat :/ Kan het echt niet vroeger ?
    @Frisk Van mij mag het wel maar dat hij dan meer een stichter van de bende is, en dat hij hierdoor wel meer mag beslissen ^^ ?


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    @naestivate Misschien kan er een uitzondering zijn ? Want normaal gezien zijn er alleen maar meisjes (;


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Surrexit schreef:
    @naestivate Misschien kan er een uitzondering zijn ? Want normaal gezien zijn er alleen maar meisjes (;

    Als het mag zou ik wel graag een kidnapped boy willen reserveren als dat mogelijk is ;)

    naestivate schreef:
    (...)
    Als het mag zou ik wel graag een kidnapped boy willen reserveren als dat mogelijk is ;)


    Ja, maar dan ben jij wel de enige (:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Surrexit schreef:
    (...)

    Ja, maar dan ben jij wel de enige (:

    Oke, dankjewel!

    Surrexit schreef:
    @Feniks Dat is wel laat :/ Kan het echt niet vroeger ?
    @Frisk Van mij mag het wel maar dat hij dan meer een stichter van de bende is, en dat hij hierdoor wel meer mag beslissen ^^ ?


    Wel, het is omdat ik al twee keer heb meegedaan met een ontvoeringsrpg en die zijn nooit deftig van start gegaan, waardoor ik die rol nooit echt heb kunnen gebruiken. Maar ik weet niet of ik het nu eigenlijk wel wil gebruiken.


    Mhm?

    Mag ik een vrouwelijke crimineel ? ^^



    Rol;
    Criminal.

    Naam;
    Tyler Jay Lopez.

    Leeftijd;
    Hij is 23 jaar en geboren op 17 augustus.

    Geschiedenis en familie;
    Tyler is de zoon van een beruchte bendeleider en zijn toenmalige vriendin. Het zou niet lang duren voor er nog twee zusjes zouden volgen. Zijn moeder vertrok echter voor hij 5 jaar oud was. Hierdoor groeide hij eigenlijk op in het wereldje en leerde al vroeg hoe het eraan toe ging. Hoewel er wel eens klappen vielen, kon hij het nog wel goed vinden met zijn vader. Hij wist dat het hem alleen maar harder zou maken, dus beter. Uiteindelijk werd zijn vader doodgeschoten toen hij zelf net 15 jaar oud was. Zijn zusjes gingen naar pleeggezinnen, maar Tyler zelf was al vertrokken. Hij had al aardig wat 'talent' en de naam van zijn vader hielp hem zeker. Hij werd dan ook al snel opgenomen in de bende en is altijd trouw gebleven.

    Waarom/hoe in de bende geraakt (of ontvoerd);
    Hij had niks behalve zijn 'talenten' en de naam van zijn vader. Dit hielp hem om al snel opgenomen te worden in de bende.

    Innerlijk;
    • Sluw (& manipulatief)
    • Keihard en koeltjes
    • Sarcastisch
    • Tikkeltje agressief
    • Koppig
    • Kan veel te ver gaan zonder er echt spijt van te hebben
    • Charmant
    • Intelligent
    • Romantisch. Soms. Als hij het wil.
    • Kalm
    • Ambitieus
    • Loyaal


    Uiterlijk;
    • Zwart haar in een makkelijk model
    • Donkerbruine ogen, vaak gepaard met een koele blik
    • Laat vaak een kort baardje staan
    • Rechte neus en vrij volle lippen
    • 1,85 lang
    • Vrij gespierd
    • Zit onder de tattoos
    • Hij heeft een makkelijke, donkere stijl

    Relatie's;
    Who wants?

    Extra;
    • Hij is hetero
    • Spreekt vloeiend Spaans, Engels, Italiaans en Portugees.
    • Heeft sinds een paar jaar een hond. Een sterk & trouw beest met de naam Kyro.


    El Diablo.

    Ik heb een vraag. Ik zou op zich wel een man aan willen maken, maar ik heb niet echt een personage in mijn hoofd die echt bij een bende hoort. Meer een 'lone ranger' die wel banden heeft met de bende maar vooral voor zijn eigen belangen kiest. Is dat mogelijk?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    @Sunrises Ja, maar dan is er nu een kleine stop op vrouwen (:
    @Sempre Dat is goed!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 21:38 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    @surrexit, het zou wel eerder kunnen als het dan geen probleem is dat er geen afbeeldingen zijn toegevoegd, dat gaat zo lastig op mijn mobiel (:
    Ik zal de faceclaim er wel bij vermelden en misschien lukt het me een keer een computer te bemachtigen en foto's toe te voegen

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 22:05 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    mag ik een meisje reserveren?


    Sometimes it's hard, but I will never give up.