• Curfew

    Welcome to hell, darling.

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, gemarteld... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 20u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. Elk meisjes heeft de avondklok een keertje niet gerespecteerd, en dit heeft hun leven volledig verandert.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken. Maar wanneer één van de leden bijna vergiftigd wordt, begint het leven nog moeilijker te worden voor de meisjes die als slaaf dienen. De leden zijn tot alles in staat om te weten te komen welke slaaf één van hun heeft proberen te vergiftigen.


    Info
    — In de nacht lopen er enkele criminelen in de stad rond, in de hoop om geld te winnen (wanneer mensen hun geld niet willen afgeven worden ze vermoord). En af en toe, wanneer ze er zin in hebben, nemen ze ook een of meerdere meisjes mee naar hun huis. Deze worden als slaaf gebruikt, of verkocht om geld te verdienen.

    Meer komt.


    List
    Rol
    Voornaam [en eventueel bijnaam]
    Leeftijd [+16]
    Geschiedenis en familie
    Waarom/hoe in de bende geraakt (of ontvoerd)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relatie's
    Extra


    Roles Stop op vrouwen
    Kidnapped Girls
    — Lucia Rosie Cleyton ~ Surrexit 1.5
    — Anna Rosalie Littleton ~ Metamorphoses 1.4
    — Cathaleya Amorella Kinsley ~ Harleenquinzel 1.3
    — Kyra Delaney Montoya ~ Valor 1.4
    — Piper Cecilia Shuppert ~ Puckwudgie 1.4
    — Isabelle "Isa" Adams ~ Feniks 1.3
    — Emilia Peterson ~ Littlepanda_ 1.5
    — Male ~ naestivate
    — Lexa Mele Hoarau ~ Syoxisia 1.5

    Criminals

    — Matthew James Blake ~ Surrexit 1.5
    — Tyler Jay Lopez ~ Valor 1.2
    — Caleb Dean Warner ~ Sugar_Coated 1.3
    — Billy Palmer ~ FORMALKOMBAT 1.1
    — Sebastian "Bas" Ryther ~ Frisk 1.5
    — Caitlyn Safiya Lakia ~ Sunrises 1.5
    — Allen Royce ~ Syoxisia 1.5
    — Catherine Rose Blake ~ MoonEyes 1.5
    — Jazmína Valeria Fuensanta ~ Canagan 1.6
    — Francis Benoit Williams ~ Phenelope 1.6

    Other
    —



    The house


    De leden komen langs hier binnen.
    Alleen de leden kunnen binnen en buiten geraken. Dit kan dankzij een sleutel.


    Dit is de keuken.
    Hier moeten de meisjes elke ochtend, middag en avond eten maken voor het hele huis. Elke maaltijd wordt met twee gemaakt en dat wisselt elke keer af.


    Hier is de woonkamer van de leden. Hier brengen ze veel tijd door. Iedereen mag hier komen.


    Dit is de plaats waar iedereen zich 's nachts bevind.
    De meiden zijn verplicht om hier in de nacht te werken.
    Ze moeten aan de bar staan, de leden dienen, en ze gezelschappen.


    Dit is de eerste verdieping, hier verblijven al de leden.
    Alleen de criminelen hebben het recht om hier te komen.


    Zo zien de badkamers eruit.
    Er zijn drie badkamers voor de leden. Ze moeten hen delen.


    Iedereen kan van dit zwembad genieten.

    Meisjes die ontvoerd zijn verblijven in een klein huisje naast die van de leden waar ze opgesloten worden in de nacht. 's Ochtends moeten ze om zeven uur wakker zijn, zich klaarmaken en dan naar de woonkamer van de leden gaan om hun te dienen. Dit horen ze ook te doen overdag.



    Rules
    —Dit is een MSV, dus schrijf in de derde persoon verleden tijd
    —Er mogen ook meisjes zijn in de criminele bende, maar wel het liefst minder dan jongens
    —Sluit niemand buiten
    —Wees aardig met elkaar, geen ruzie buiten de MSV
    — Max 3 personnages bespelen
    —Have fun!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 21:33 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    ——————————————

    ——————————————

    ——————————————

    ——————————————

    ——————————————

    ——————————————

    “Be a girl with a mind, a bitch with an attitude & a lady with class.”

    II Naam II
          Jazmín Valeria Fuensanta.
    De brunette heeft geen specifieke bijnaam. Ze tolereert ook maar van weinige dat deze haar er een geven.
    II Leeftijd II
          Twintig jaar. Ze is jarig op zeventien Januari.
    II Rol II
          Criminal.

    II Innerlijke II
          — Flirt.
          — Vrolijk.
          — Speels.
          — Rebels.
          — Koppig.
          — Oprecht.
          — Doorzetter.
          — Eigenwijs.
          — Uitdagend.
          — Tegendraads.
          — Weet wat ze wilt.
          — Jaloerse trekken.
          — Sarcast - zo nu en dan.
          — Sloddervos - alleen in eigen ruimte.
          — Onredelijk - met name tijdens een ruzie.

          — Jazmín is geen preutse vrouw en ze kent dan ook geen schaamte voor, of naar andere toe. Ze heeft echter wel hele duidelijke grenzen; tot hier en niet verder. Deze geeft ze vaak heel duidelijk aan, waardoor ze er ook niemand zonder gevolgen over heen laat lopen. Zowel dan riskeert de één een tik, de ander een steek onder water. Vaak ligt dit een beetje aan hoe het gebeurd, en op welke manier.
          Wanneer iemand haar gevoel weet te raken op een vervelende manier wordt mevrouw pikkig en kan ze haar nagels uitzetten waardoor er nog weleens een gemene reactie over haar lippen heen kan rollen. Ze houd vaak dan geen rekening met de gevoelens van een ander en zal proberen diegene net zo hard terug te raken - al is het maar voor haar eigen. Vaak achteraf, wanneer ze kalmte heeft gevonden om er over na te denken en ze in zal zien dat ze - wanneer dat het geval is - iets te ver is gegaan, zal ze de gelegenheid zoeken om diegene haar excuses aan te bieden.Tenslotte is de jonge vrouw niet te beroerd haar fouten toe te geven.
          Ze is tegendraads, koppig, en ongelofelijk eigenwijs. Haar woordjes heeft ze dan ook bijna altijd klaar liggen, en als haar iets kan frustreren is het wanneer iemand haar veel beter weet terug te pakken. Op dat moment neemt haar arrogantie de kop op en loopt ze al dreigend met haar neus de lucht in weg. Bang is ze niet aangelegd en een confrontatie qua geweld gaat ze helemaal niet uit de weg.
          Onder deze harde lagen en enkele vervelende eigenschappen schuilt wel degelijk een vriendelijke jonge vrouw. Iemand die houd van grappen en grollen, in is voor een lolletje op zijn tijd en klaar kan staan voor de mensen waar ze heel erg veel om geeft - iets wat bij haar erg diep kan gaan naarmate ze meer om die persoon gaat geven. Haar vrolijkheid is absoluut niet beperkt en wanneer ze goed in haar humeur zit is dit ook duidelijk aan haar te merken.


    “A girl knows her limits but a wise girl knows she has none.”

    II Uiterlijke II
          Jazmín heeft een volle bos donkerbruin haar die tot ongeveer halverwege haar rug reikt. Van nature zit er een lichte slag in, maar deze haalt ze er heel af en toe uit door ze met een stijltang te bewerken. Meestal heeft ze haar donkere lokken vaak los hangen, maar als ze druk bezig is dan vlecht ze ze vaak losjes in. Haar haar is echt haar trots en je zult er dan ook niet met een schaar bij in de buurt mogen komen, mits ze het zelf nodig vind om ze te knippen.
          Haar ogen hebben een donker bruine kleur die - vooral wanneer ze boos wordt - naar het zwarte toe kunnen neigen. Deze worden omrand door een paar volle, dikke wimpers en nemen je vaak ongegeneerd van top tot teen volledig op. Als ze wil kan ze je met één blik al haar eerste indruk over je geven zonder veel te zeggen, of dat nou een positief of negatief. Echter houd ze sinds de laatste twee jaar wel haar emoties gesloten voor vreemden waardoor het soms moeilijk kan zijn om haar te peilen.
    Haar huid heeft een lichte tint, iets wat ze van haar beide ouders heeft gezien deze van Spaanse afkomst zijn, waardoor ze met mooi weer niet gauw bang hoeft te zijn voor verbranding.
          Qua kledingstijl is het bij haar heel erg wisselend. Het ene moment wil ze alleen maar rokjes en jurkjes dragen, het andere moment een leuke skinny met shirtje - wanneer ze even geen zin heeft om zichzelf netjes te kleden draagt ze een simpele joggingsbroek met daarop een wijd shirt.De Spaanse jonge vrouw heeft echter wel een voorkeur naar kledij dat voldoende laat zien, maar wat haar niet goedkoop doet overkomen. Haar schoenen zijn altijd of heel hoog, wat ze voor haar lengte voornamelijk doet om groter te ogen, of juist plat en op blote voeten. Vooral het laatste vind ze het prettigste, vooral wanneer ze binnen in huis is.
          Make-up draagt Jazmín vrijwel altijd - zij het wel in de juiste mate. Lichamelijke verzorging is voor haar erg belangrijk en ze kan er dan ook absoluut niet tegen wanneer iemand onverzorgd overkomt. Dat wil overigens niet zeggen dat ze er zelf altijd perfect uit ziet, net als ieder ander heeft ook Jasmin haar dag weleens niet en interesseert het haar geen hol hoe ze er uit ziet.
          Ze heeft op haar linker bovenarm een bloementatoeage staan - die tot aan haar elleboog reikt - en op haar rechter onderarm staat een grote engel, die haar gehele onderarm tot net over elleboog bedekt. Op haar linkerzij/heup heeft een doodsimpel zwart kruisje staan en op de binnenkant van haar linkerpols een open ster.
    Met een lengte van rond de 1.68 is Jazmín van een normaal slank postuur en heeft ze haar vrouwelijke rondingen op de juiste plekken zitten voor haar gevoel.

    “I'm not playing hard to get, I'm just not that easy...”

    II Geschiedenis II
    • Familie •
    • Vader • Estavan Fausto Fuensanta - Vijfenvijftig jaar.
    • Moeder • Catalina Evita Fuensanta, Dominga - Eenenvijftig jaar.
    • Broer • Dantae Cedro Fuensanta - Met zijn zesentwintig jaar heeft Jazmín altijd tegen haar broer op gekeken. Tot op de dag van vandaag staat hij voor zijn jongste zusje klaar wanneer deze het moeilijk heeft en hij doet er veel voor om haar te kunnen beschermen.
    • Zus • Alvera Varinia Fuensanta - Vierentwintig jaar. Jazmín en haar zus zijn haast net zo close als dat ze met haar oudere broer is. De twee zijn regelmatig in elkaars gezelschap te vinden en het zal ook niet voor het eerst zijn als Dantae zijn zusjes uit de problemen mag halen.

          Als jongste dochter van een Spaanse vader en een Spaanse moeder kan Jazmín met opgeheven hoofd zeggen dat zij noch haar broer en zus nooit iets te kort zijn gekomen. Haar beide ouders hebben hen degelijk opgevoed en met de juiste normen en waardes die ze in het leven nodig hebben.Echter, zoals elke tiener deze weleens heeft gehad, heeft ook Jazmín haar rebellerende fase gehad en het gezin daardoor niet altijd even gemakkelijk gemaakt — en dat terwijl deze eerder ook al de moeilijke periode van hun oudste dochter hebben moeten doorstaan; die op haar beurt geheel subtiel het goede pad afdwaalde en in de verkeerde groepen terecht kwam.
          Doordat Jazmín deze fase deels al mee heeft gemaakt van haar zus heeft het haar op sommige vlakken belet om bepaalde dingen juist niet te doen, al nam het niet haar tegendraadse houding weg door toch te doen wat ze zelf graag wilde — de problemen die ze daarmee riskeerde nam ze dan ook maar voor lief en het is dan ook meer dan eens voorgekomen dat haar broer haar uit de penarie heeft moeten halen.
          Ondanks de moeilijke en soms zware fases van hun dochters heeft het gezin er zoveel mogelijk aan gedaan de hechte band niet te doen verliezen. Helaas is dit niet geheel gelukt en hebben beide dochters het rechte pad nooit geheel meer teruggevonden. De brunette woont inmiddels niet meer thuis daar ze de donkere wereld waarin ze beland is verborgen wilde houden voor haar ouders, zonder dat zij zich hiermee zouden mengen en ze hen wellicht onverhoopt eveneens er in mee sleurt.

    II Waarom in bende II
          Jazmín is via haar zus in aanraking gekomen met de donkere wereld waarin de bende leeft. In het begin was de jonge vrouw nog niet echt van een toegevoegde waarde en hing ze er meer rond dan dat ze er goed deed, daar ze niks met drugs te maken wil hebben gaat ze dus niet als verkoopster de straat op; wat ze dan ook steevast weigert gezien dit haar te persoonlijk wordt. Echter werd al gauw opgemerkt dat de brunette erg bekend is met vele donkere weg binnen de oplichterij en zorgen haar vlugge vingers er met plezier voor dat ze met geld thuis komt - of andere spullen die van waarde zijn.
          Zakkenrollen is dan ook iets dat ze onopgemerkt goed weet te doen en ook voor een inbraak deinst ze niet terug, al zal ze dit gedeelte niet alleen kunnen noch doen. Haar vlotte babbel weet ze op goede momenten zorgvuldig te gebruiken waardoor je voor je het weet een paar dollars lichter bent.

    II Relaties II
          • Who’s in? •

    "Put me second and I'll make you nonexistent."

    II Extra II
          • Likes • Muziek — Dansen — Alcohol — Mannen — Uitgaan — Sarcasme — Tatoeages
          • Dislikes • Betweters — Leugenaars — Drugs — Kunst — Regels
          • Bloedvrees - milde vorm • Van een klein beetje bloed zal hooguit lichte rillingen krijgen, van flinke gapende wonden krijgt ze een draaiende maag en zal ze witjes wegtrekken.
          • Roken • Een nare gewoonte die ze al heeft vanaf een jaar of dertien - toen ze begon met het roken van de eerste peuk om stoer te doen.
          • Spain • Beide haar ouders zijn afkomstig van Spanje, zowel zij als haar broer en zus spreken de taal dan ook vloeiend - echter heeft Jazmín er nooit echt gewoond daar hun vader één jaar na haar geboorte een baan elders kreeg en het gezin dus moest emigreren.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 21:19 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wanneer begint het?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 18:39 ]


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    MoonEyes schreef:
    Wanneer begint het?


    Deze avond (:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Als het kan, maar het kan niet zie ik xD
    1 Criminal
    1 Kidnapped Girl

    Als het kan zou ik het graag willen weten (flower)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 18:45 ]

    Phenelope schreef:
    Als het kan, maar het kan niet zie ik xD
    1 Criminal
    1 Kidnapped Girl

    Als het kan zou ik het graag willen weten xD


    Nope, je kan alleen nog een mannelijke crimineel op dit moment (;.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Surrexit schreef:
    (...)

    Nope, je kan alleen nog een mannelijke crimineel op dit moment (;.


    wanneer ik hem reserveer wil ik wel eerst een goede face claim vinden.
    Ik denk er nog over na, als ik het wel doe spring ik anders wel in.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 18:48 ]

    Phenelope schreef:
    (...)

    wanneer ik hem reserveer wil ik wel eerst een goede face claim vinden.
    Ik denk er nog over na, als ik het wel doe spring ik anders wel in.


    Okeej c:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ik neem nog een jongen, als het mogelijk is xD

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 20:12 ]

    (Criminal)

    FRANCIS BENOIT WILLIAMS

    • Soundtrack• Criminal •


    ''Bad Boys Do It Better.''
    NAAM
    Francis
    Deze naam komt van origineel uit Spanje. De naam betekend vrij land.
    Benoit
    Deze naam komt origineel uit Frankrijk en wordt niet zo vaak gebruikt. De naam betekend gezegend.
    Williams
    Deze naam komt origineel uit Engeland. In dit geval is het een achternaam, de naam betekend zoon van William.

    LEEFTIJD
    — Leeftijd: 24 Jaar
    • Gedraagt Zich: 20 Jaar
    • Ziet Er Zo Uit: 22 Jaar

    — Geboorte Datum: 11 november
    • Sterrenbeeld: Schorpioen

    HOE IN DE BENDE
    Op een dag werd Francis uit zijn kamer gehaald door zijn vader die zei: 'Zoon, we gaan een stukje wandelen.' Het was al lang na de avond klok, maar toch ging Francis met hem mee. Hij vertelde hem allemaal dingen die nergens op sloegen wanneer je bijna middernacht met je zoon gaat wandelen en ieder moment vermoord kan worden. Francis vertrouwde zijn vader, en was licht verbaasd toen hij hem mee nam naar de grote villa. De vader van Francis was kort maar krachtig: 'Zoon, dit is je nieuwe thuis. Je gaat werken als crimineel... Ik ben ernstig ziek en wanneer ik dood ben, neem jij mijn plek in.' Francis snapte zijn vader goed en deed wat van hem gevraagd werd, want een week later stierf zijn vader. En was hij een nieuweling.
    INNERLIJK
    Intelligent
    Actief
    Verantwoordelijk
    Gehoorzaam
    Strijdlustig
    Sluw
    Bot
    Snel Chagrijnig
    Koppig
    Onbetrouwbaar

    UITERLIJK
    — Lichaamstype • Sixpack
    — Huidskleur • Lichtbruin
    — Wenkbrauwen. • Donker
    — Oogkleur • Blauw
    — Bril of lenzen • Geen
    — Lippen • roze en slank
    — Kenmerken • Vooral zijn houding
    — Haarkleur • donkerbruin
    — Haarstijl • In een kuif
    — Stem • Normale mannenstem
    — Accent • Geen
    — Kledingstijl • Boys
    — Favoriet kledingstuk • Een jackje
    — Accessoires • een draken ketting die al jaren in de familie is.
    — Tatoeages • van zijn armen naar zijn zij
    — Piercings • geen
    — Littekens • Een paar op zijn rug

    VERLEDEN

    Judith Florence Cain x Moeder x Hardwerkende Kunstenares
    Hendrik-Jan Williams x Vader x oud bende lid

    Francis werd geboren in de herfst in een rijtjeshuis, want tja... Zijn moeder had niet veel geld, Francis zijn vader was er vaak niet en dat riep elke dag vragen op. Alleen kwam zijn vader midden in de nacht thuis, had ruzie met de moeder van Francis, en vertrok. Francis heeft zijn vader nooit echt gekend. Francis was 11 toen hij het zijn moeder voor de zoveelste keer vroeg, ze zei: 'Francis Benoit Williams, HOU GODVERDOMME OP!' Francis schrok van zijn moeder en is meteen naar zijn kamer gegaan. Hij heeft er verder niet over door gevraagd, maar wel gefantaseerd. Op zijn twintigste verjaardag kwam zijn vader die hem mee nam, om hem als nieuwe lid van de criminele bende te introduceren.


    ''All my friends are heathens, take it slow.''
    RELATIES
    Fuck friend : Isabelle

    OVERIG

    LIKES X Stilte, drank, meiden, criminelen, vechten, roken, zijn vader, appelmoes.
    DISLIKES X Aardappels, vuur, mensen die schelden met ziektes.
    ANGSTEN X Vuur/brand.
    ALLERGIEËN X Geen.


    ''Please don't make any sudden moves.''

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 15:06 ]

    Als het ooit weer kan, zou ik dan een ontvoerde mogen? :)

    QueenOfHearts schreef:
    Als het ooit weer kan, zou ik dan een ontvoerde mogen? :)


    Waarschijnlijk zal dat moeilijk gaan want we hebben eerst nog criminelen nodig en er staat al iemand op de wachtlijst voor een vrouw (;. Maar ik wil je wel verwittigen als het eens kan.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Surrexit schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk zal dat moeilijk gaan want we hebben eerst nog criminelen nodig en er staat al iemand op de wachtlijst voor een vrouw (;. Maar ik wil je wel verwittigen als het eens kan.


    Moet ik als ik een crimineel wil zijn, een man spelen?

    (niet op antwoorden xD)

    QueenOfHearts schreef:
    (...)

    Moet ik als ik een crimineel wil zijn, een man spelen?


    Ja (:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.