• Want ik ben aangenomen voor een baan(tje) (moet alleen nog ingewerkt worden) en de rijles in een andere auto met een andere instructeur ging goed. Dus was ik daar toch wel heel blij om. Vooral omdat de auto echt anders was dan de auto waar ik normaal in rijd. Bijvoorbeeld de lichten (in de auto waar ik normaal in rijd, moet je drie keer draaien en gisteren dus maar twee keer), de handrem (gisteren een echte handrem, normaal een knopje) en de pook (gisteren zat achteruit aan de rechterkant en normaal aan de linkerkant). Het was dus even een soort ontdekkingstocht van hoe moet ik wat bedienen. Maar ik vond het wel leuk, want deze instructeur had de mentaliteit van niet denken, maar gewoon doen. En hij zat niet zo vaak aan het stuur, omdat hij vind dat zijn leerlingen het ook wel een beetje zelf op moeten kunnen lossen. Wat ik wel fijn vond, want dan weet ik volgende keer beter wat ik fout heb gedaan en kan ik mezelf beter corrigeren.

    Daarnaast heb ik twee keer op de snelweg gereden(oké, de eerste keer reed ik bijna meteen weer af) en met deze auto voelde het op de een of andere manier fijner om te doen. Ik heb zelfs een keer iemand in gehaald. Dus de les heeft mij wel wat meer vertrouwen gegeven in wat ik al kan als bestuurder.

    Dus heb jij gisteren of vandaag ook iets leuks mee gemaakt?


    Physics is awesome

    Scandal schreef:
    Gefeliciteerd! En wat leuk dat het rijden begint te vlotten. =)


    Dankjewel!

    Ja, ik vond deze instructeur wel fijner qua ingrijpen. (Ik voel me wel een beetje slecht als ik het zo zeg) Maar hij greep minder in, waardoor je het meer zelf moet oplossen en mijn instructeur had veel vaker in gegrepen.


    Physics is awesome