• Een tijdje geleden heb ik een topic geopend over dat ik op zoek was naar een goedkopere piano. Nou ben ik inmiddels toch weer tweehonderd euro verder en ik was weer op zoek gegaan. Toen vond ik bij vidaXL een piano die nu in de uitverkoop is: van 500 naar 265 euro. Hij is elektrisch, heeft 88 toetsen (niet plastic maar melamine), koptelefoon input en een staander inbegrepen. MAAR (waarom altijd die maar?), het is een online webshop dus ik kan hem niet even uitproberen voordat ik hem koop. Er staat wel 'gratis retouneren' bij, maar ik vraag me af of ik dan mijn geld terug krijg.
    Nu is mijn vraag, wat zouden jullie doen? Als ik hem zonder uitverkoop zou kopen zou ik tenminste nog tot kerst bezig zijn met sparen, als niet langer. Maar ik twijfel over de kwaliteit - hoewel je voor 500 euro en een bekende webshop wel wat kan verwachten, toch?
    Het probleem is dat er een tijdslimiet op zit, dus ik weet het niet goed :') Halp?

    Hier kan je hem vinden.

    Edit, inmiddels heb ik een andere gevonden via marktplaats waarbij de eigenaresse heel eerlijk de mankementen (geen grote problemen) verteld en dat ik kan komen spelen. Heeft wel krasjes en een stroef rechter pedaal, maar het klinkt als een goede optie. Dank jullie wel voor jullie hulp, maar ik ga me even op deze verkoopster richten ipv een webshop die slechte reviews heeft (:

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 21:52 ]

    Kan je anders achteraf betalen, als je hem hebt kunnen uitproberen? Geen idee of dat kan, maargoed :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb mijn ukulele ook zo eventjes gekocht, en ik ben er tevreden mee, maar dat was wel van wehkamp. Maar ik keek net even op de site en daar staat: "thuiswinkel waarborg", en dat lijkt mij wel betrouwbaar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    True tho, maar er staat niet bij wat voor merk het is en ik kan op de foto's ook niks vinden, dus recensies opzoeken kan niet. Vreemd...?

    Ik heb daar pas een BBQ gekocht voor mijn vriend en alles is goed gegaan, ook super snel in huis & goede kwaliteit.


    I was an angel living in the garden of evil

    Vraag anders of je bij retourneren ook het geld terugkrijgt. Dan zou ik het wel doen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Zijn er geen reacties op die piano geplaatst? Dan kan je ook kijken of het legit is.

    Edit, inmiddels heb ik een andere gevonden via marktplaats waarbij de eigenaresse heel eerlijk de mankementen (geen grote problemen) verteld en dat ik kan komen spelen. Heeft wel krasjes en een stroef rechter pedaal, maar het klinkt als een goede optie. Dank jullie wel voor jullie hulp, maar ik ga me even op deze verkoopster richten ipv een webshop die slechte reviews heeft (: