• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:28 ]

    Ik heb heel veel striae en dat vind ik heel lelijk, durf ook niet meer met een bikini of shorts te lopen want ik schaam me er enorm voor. Maar ja :/


    26 - 02 - '16

    Ik heb op mijn (voor mij) linkerarm een hoop littekens zitten die nooit helemaal zijn weggetrokken en een littekentje op mijn lip van toen ik ooit mijn tand door mijn lip had gekregen. Erg mooi vind ik ze niet, maar ze zijn wel deel van me geworden, inmiddels. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    O, ik heb er honderden! Een hoop op mijn benen van afrastering en hekwerken, op iedere knie een toen ik ooit op een grindpad ben gedonderd vanuit een brug, een mooie klauwafdruk van een neusbeer onder mijn navel omdat hij via mijn broek omhoog klom, op iedere heup een klauwafdruk van een politiehond die mij tijdens mijn stage in mijn gezicht wilde bijten, een hoop krassen op mijn armen van neusberen en leguanen en dan nog twee littekens in mijn gezicht en een grote op mijn onderrug aangezien ik moedervlekken weg heb laten halen (preventief ivm kanker).
    Ik ben trots op mijn littekens (klinkt dat heel raar?) want zoals je ziet heb ik merendeel opgelopen tijdens mijn werk met dieren. Niet altijd even leuk hoé ik ze heb opgelopen (zoals die politiehond), maar ik heb er ook goede herinneringen aan (zo heb ik ooit een vallende leguaan opgevallen die anders wellicht dood was gegaan door de val).

    ... Maar begin me niet over moedervlekken. Moedervlekken vindt ik zo verdomde lelijk (daar heb ik er helaas ook honderden van).


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Erlebnis schreef:
    Ik heb heel veel striae en dat vind ik heel lelijk, durf ook niet meer met een bikini of shorts te lopen want ik schaam me er enorm voor. Maar ja :/


    +Ik heb de nodige kleinere littekens haha. Gelukkig vallen die niet zo op. Zelf let ik eigenlijk niet zo op littekens bij anderen en zelfs al valt het op, dan is het eigenlijk ook niet zo dat ik daar direct een mening over heb. Iedereen heeft naar mijn idee wel littekens, dus hoe raar is het als iemand er eentje heeft die net wat meer zichtbaar is?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mij boeien littekens ze niet zo. Maar ik trek wel altijd m'n arm weg als iemand er een opmerking over maakt, zoals vandaag nog tijdens wiskunde. En dat ze dan meteen willen weten van: "Oh maar hoezo en waarmee?" en dan denk ik echt zo van "Stfu."

    Ik let zelf niet op andermans littekens, maar ik heb wel meestal het idee dat mensen die van mij zien. Ach ja, fuck it, na 4 jaar leer je er wel mee leven. Ze gaan toch niet meer weg.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb een kraaienpootje *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    FeorgeWeasley schreef:
    Elke keer als ik naar mijn littekens kijk, voel ik me nogal klote. Littekens maken wie je bent, maar sommige littekens zou ik toch liever weg hebben :')


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO