• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 17:52 ]

    haHAA ik heb wifi in portugal
    zolang de bosbranden me niet doden ga ik heus wel een chille vakantie hebben


    i put the fun in funeral

    Ik heb honger.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hehe mijn laptop is er. Nu nog wennen aan het toetsenbord en superveel fouten maken.


    Your make-up is terrible

    Ik ben misschien (weet het wel zeker) heel raar, maar ik vind mezelf zo lekker ruiken als ik een hele poos in de zon gezeten heb en gezweet heb.

    Sleutels thuis vergeten, alles gekocht behalve datgene wat ik nodig had, een festival die qua planning niet door kan gaan, het gaat weer lekker...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Nou, ik kan beter tegen niemand meer gaan praten hier op Q. Niks is goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En klote dat ik m'n eigen voedsel niet kan eten wat ik heb gemaakt, omdat ik me nu weer fucking misselijk voel. Thanks maag FUCK YOU


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    uggghh nu moet ik morgenochtend voor we naar Schiphol gaan nog naar de apo


    i put the fun in funeral

    O vet man


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lol, volgens die gekke tests is Durex helemaal niet zo'n goed merk. Bij wrijving scheuren ze het snelst. (':

    hahaaa ik herinner me nu alle andere dingen die ik nog moest doen voor morgen


    i put the fun in funeral

    Zapdos schreef:
    Lol, volgens die gekke tests is Durex helemaal niet zo'n goed merk. Bij wrijving scheuren ze het snelst. (':


    ik geef hierbij empirische bevestiging


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    (...)

    ik geef hierbij empirische bevestiging

    Goed om te weten (:
    Ik was gelukkig al geen fan van Durex.

    // Dan ineens lees je weer nieuws over Iris, die in 2014 'zelfmoord' gepleegd heeft en haar zoontje achterliet in het huis. Politie wil geen onderzoek meer doen. Fckers.

    Je zet jezelf zo voor luuuul (::


    Caution first, always.

    Ik kan wel janken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.