• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 17:52 ]

    49% gaat lekker traag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pfft, no one gives a damn.


    Your make-up is terrible

    Dat topic is een grote grap. Wauw


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je klaagt over een klein beetje water wat je per ongeluk op je kreeg maar je doet zelf ook aso door hard te boeren en scheten te laten...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    OpgeroldEten schreef:
    Dat topic is een grote grap. Wauw


    Welke :o
    Wanna know.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien moet ik wel weer weg blijven na de vakantie.


    Your make-up is terrible

    MonChevy schreef:
    (...)

    Welke :o
    Wanna know.


    This. Ik ben nu dus nieuwsgierig.


    - Damn ik heb echt de hele week al zin in sushi. Waarom is het zo duur? D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik haat dit weer. I sweat like a pig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laat ik effe heel eerlijk zijn, ik word heel down van dit weer. Ik ben echt niet te genieten en wil echt huilen, puur door het weer. Het zou je op moeten vrolijken, maar het doet bij mij precies het tegenovergestelde. Ik haat mezelf


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    Laat ik effe heel eerlijk zijn, ik word heel down van dit weer. Ik ben echt niet te genieten en wil echt huilen, puur door het weer. Het zou je op moeten vrolijken, maar het doet bij mij precies het tegenovergestelde. Ik haat mezelf

    Ik ken het helemaal. Ik haat dit weer, niet mezelf, en dat zou jij ook niet moeten. Ik snap ook niet dat sommige mensen dit zo lekker weer vinden. Ugh, ik word er alleen maar chagrijnig van. Dat het maar snel met flinke bakken naar beneden gaat komen, want ik ga echt dood zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja ja ja. Je zou om vijf voor half tien naar huis gaan zodat we nog even konden skypen en dan krijg ik nu ineens een bericht dat je daar nog steeds bent, nu pas gaat en dat we daardoor niet meer kunnen skypen? I don't buy that shit. Fuckkyou.


    26 - 02 - '16

    Oke, nu ben ik wel ff klaar met LoL. Ik ga eens aan mijn nieuwe boek beginnen te lezen. :3

    Meh, al mijn verhalen verliezen abo's. :[

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 22:26 ]

    Koude douches. <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik raak te snel gefrustreerd de laatste tijd, wat is er toch met me :')

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 22:44 ]

    Stiekem wil ik weer hardlopen. Ik wist niet dat het zo'n goed gevoel gaf ^^ Naja, morgen weer c:

    - Ik vind het echt leuk dat m'n zusje en ik nu matchende armbandjes hebben. Normaal ben ik helemaal niet van dat soort dingen, maar mijn zusje is wel echt een heel belangrijk persoon voor me geworden c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."