• Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Youngbae —— Drag Queen/Clubeigenaar, John Adam McFarland • 1,8
    AlecLightwood —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Jasonic —— DJ, Taavi Francuski • 1,10

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 0:37 ]


    Bowties were never Cooler

    Taavi Francuski


    Ik staarde Adore na, verward. Ik liet me op de bank vallen, ik was gewoon een goed persoon dat kon ik niet veranderen. Ik staarde de club rond en zag het verwaande ventje me gemeenlachend aankijken. Ugh het was net James joh. Ik rolde net mijn ogen. Van binnen stond ik te koken en ik wist dat ik beter weg kon lopen van de situatie voordat ik Bat met extra werk opzadelde en wellcht de club met problemen. Ik verliet de ViP en kwam langs het gastje. "Gaat nog lekker tussen jou en de missus?" Ik kneep mjjn hand samen. Ik wilde zjjn arm beet pakken en de echte valse homo uithangen. Hem kapot schelden maar ik haalde diep adem en hield me in. Ik had net namelijk Adore nog gezegd dat dat echt niet kon. Nu was het niet mjjn fan. Ik zuchtte diep en liep hem straal voorbij. Voor ik verder liep tikte ik de andere event security aan, ik wees hem op verkeerd gedrag tegen mjj als danser. Ik liep zelf al voor naar de achteruitgang naar buiten. Ik zag Adore staan maar besloot naarde andere kant te lopen om een peukje te doen. Hoewel ik misschien in haar ogen iets fout deed ik was in mijn ogen momenteel alles behalve fout en ik was op dit moment niet in staat om minder eigenwijs te zijn en toe te geven. Enkele seconde na mjjn eerste hijs kwam de bewaking met het jongentje beet naar buiten lopen. Hij stribbelde hard tegen. De bewaking zette hem gewoon buiten en sloot de deur. "Ik heb helemaal me niet ongepast gedragen tegen een danser." De deur viel dicht. Ik grinnikte even. Hij draaide zich naar mjj om. "Jij! Je hebt me met een leugen eruit gezet, hoe laag." Ik haalde mijn schouders op. "Leugen? Nee hoor. Ik ben een danser en je gedroeg je ongepast naar me." Ik gaf hem een knipoog. "Nou daag!" Hij rolde zijn ogen. "Succes met je relatie fixen. Niet dat ie veel waard was geweest als het zo makkelijk is ruzie te maken"


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Zodra ik in de frisse avondlucht stond stak ik een sigaret op. Ik leunde tegen de muur naast de deur, maar ging al snel met opgetrokken benen op de grond zitten. Ik sloot mijn ogen omdat mijn hoofd een enorme warboel was. Ik voelde me afgezet en misschien zelfs wel een beetje verraden. De deur ging weer open en heel even keek ik op. Taavi kwam naar buiten, keek me recht aan, maar liep toen de andere kant op. Een drukkend gevoel borrelde op in mijn borstkas. Maar uiteindelijk keek ik ook de andere kant op. Ik was nog steeds beledigd en het feit dat Taavi me negeerde maakte het er alles behalve beter op. Ik keek zelfs niet meer op toen de deur voor de tweede keer open ging. Dat deed ik pas toen ik de jongen van net hoorde praten. Ik probeerde me erbuiten te houden, maar zodra Taavi begon te praten schoot ik op. 'Ow, dus jij mag hem wel de club uit flikkeren, maar ik mag niks onaardigs zeggen. Goed dat ik dat weet.' Beet ik hem vel toe. 'En jij moet helemaal je bek houden.' Gromde ik tegen de jongen die over onze relatie begon. Want onze relatie stelt altijd nog meer voor dan jou helle leven.' Het kon me niet schelen dat ik weer onaardig was en Taavi me waarschijnlijk op mijn plek zou zetten straks. Ik was het zat en ik had de neiging hem te slaan. En daarna Taavi. Misschien had de jongen wel gelijk. We hadden pas een dag pas en dit was de zoveelste keer dat we onenigheid hadden. Onze relatie was tot nu toe gebaseerd op seks en ruzie. Alles behalve een goede basis leek me.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik slikte om Aiden's woorden en wachtte tot de jongen weg was. Ik zuchtte. "Ik bedoel niet dat je niet onaardig mag zijn, ik wilde gewoon een beetje die jongen zn gevoelens en je naam sparen. Ik heb liever dat jouw fans denken dat ik een klootzak ben dan jij. Daarnaast.." Ik zuchtte. "Weet ik hoe het is om heel graag iemand te willen die je denkt niet te kunnen krijgen." Ik keek richting Adore en haalde mijn schouders op. "Ik wens niemand toe om dan ook nog es verbaal afgemaakt te worden door die persoon." Ik leunde tegen de muur. Tegen mijn zin in sprak ik de drie woorden die ik niet nodig vond. Maar mijn trots ging na de gevoelens van Aiden. "Het spijt me." Ik liet me zakken met mjjn billen op de grond. Ik dacht terug aan de woorden van de jongen en staarde naar Adore. Het spookte in mijn hoofd dat wellicht hij er net als ik nu over nadacht en mee bezig was. Ergens was ik bang. Vandaag was een slechte dag geweest. Ik legde mijn hoofd naar achter. "Weet je, het is niet eerlijk.." Ik slikte even en gooide mijn handen wanhopig omhoog. "Het is niet eerlijk als je ons op enkel vandaag beoordeelt." Sloeg ik uit. Ik haalde nonchalant mijn schouders weer op. "Er zit vandaag gewoon extra veel tegen. Ik bedoel als het hele James voorgeval er niet was, leek dit een mini incident." Ik was even stil. "Misschien zijn we best een mismatch." Ik draaide mijn hoofd naar Adore. "Wellicht ben jij niet de ware voor mij, misschien zijn wij wel een ongelovelijk slechte combi." Ik gaf een klein lachje. "Maar ik ben liever gelukkig met jou dan met wie dan ook." Ik zette me recht en kroop richting Adore. Ik ging voor haar zitten en stak mijn hand uit en greep die van haar. "Hoi, mijn naam is Taavi en soms ben ik best wel een emotionele loser of denk ik niet zo goed na van hoe mijn acties anders mensen raken." Ik liet me weer op mijn billen vallen. "Maar meer kan ik er niet van maken. Dat is.." Ik maakte mijn lippen klein door ze in mn mond te draaien. "Wie ik ben." Ik zuchte, alles wat ik zojuist had gezegd klonk in mijn hoofd zo ontzettend lame. Ik liet me naar achter vallen en zuchtte. Ik gromde. "Waarom klink ik als een jochie van 12. " ik kneep in de brug van mijn neus en zette me weer rechr. "Luister ik weet niet waar jouw gedachte nu zit en dat maakt me bang. Ik wil met je doorgaan. Het spijt me, ik hou van je en heb me stom gedragen. Sla me. Maar ik probeerde juist deels met jou rekening te houden. Ik wil niet dat er straks iets met jou of carriere gebeurd door zon teringjong. alsjeblieft kom terug met me naar binnen. Geef me je vanacht. Ik zal beloven dat er geen onenigheden of domme acties meer komen. Jij merkt toch ook dat als we goede momenten samen hebben het veel beter is dan een notmaal leuk moment. Laat deze die stomme voorvallen overschaduwen. Dans met me." We woorden stroomde zonuit mijn mond. Ik besloot het luchtiger te maken. "Ik was stom. Sla me.." Ik bleef even stil en draaide me kont naar Adore toe. "Maar echt sla me." Ik grijnsde speels naar haar.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik wist niet meer wat ik moest zeggen of hoe ik me moest gedragen. Ik had me ogen neer geslagen en plukte aan mijn afgebladderde nagellak. Ik was opgelucht dat de jongen weg was, maar dat maakte de spanning niet minder. Taavi begon te praten, maar ik keek hem niet aan. Mijn blik was strak op mijn handen gericht en ik slikte. Het was confronterend om te horen dat Taavi het alleen maar in belang van mij had gedaan. Zo had het gewoon niet gevoeld. Het had gevoeld of hij me op mijn vingers had getikt. 'Mij ook.' Fluisterde ik na zijn excuses. Ik sloeg langzaam mijn ogen op en keek Taavi aan, maar die had verslagen zijn hoofd naar achter geslagen. Met de seconde voelde ik me schuldiger worden en het werd alleen maar erger toen hij door ging met praten. Ik sloeg mijn ogen weer dicht en probeerde de brok in mijn keel weg te slikken, maar het lukte me niet. Ik beet hard op mijn onderlip en ik voelde de druk achter mijn ogen heftiger worden. Taavi had gelijk. Het was alles behalve een goede start. Ik kneep mijn ogen dicht en zetten mijn nagels in mijn bovenbenen. Iets wat ik beter niet had kunnen doen, want de panty ravelde meteen uit elkaar. Ik wilde niet horen dat we niet voor elkaar gemaakt waren. Langzaam keek ik naar Taavi op toen hij voor me kwam zitten en ik slikte. Onwillekeurig moest ik glimlachen. 'Hoi, ik ben Danny en soms verkleed ik me als een vrouw omdat ik niet weet hoe ik mezelf anders moet uiten. En ik ben vaak over emotioneel en gedraag me als een kleuter omdat ik gewoon heel onzeker ben.' Ik speelde met zijn vingers en keek even naar onze handen. Ik wist niet zo goed meer wat ik dacht op dit moment. Ik bleef zwijgend naar Taavi luisteren, maar keek hem niet meer aan. Ik was egoïstisch geweest, terwijl Taavi alleen maar zijn beste voor me had willen doen. Ik was af en toe nog gewoon een klein kind die beschermd moest worden tegen zichzelf en ging me dan als een puber gedragen omdat ik dacht dat ik heel goed wist wat ik deed, maar dat eigenlijk niet zo was. Ik keek weer op. En knikte langzaam. Ik had me daarnet echt enorm gelukkig gevoeld net toen we in de VIP stonden. En er was niet meer nodig geweest dan gewoon met hem dansen. 'Taavi!' Lachte ik uiteindelijk en zonder hem werkelijk te slaan, trok ik hem weer voor me. 'Ik ga met je mee naar binnen.' Verzekerde ik hem. 'Maar eerst wil ik dat je weet dat ik van je hou. En dat hoe mislukt we misschien ook zijn samen. Jij de enige ben met wie ik mislukt wil zijn.' Ik drukte een klein kusje op zijn neus. Ik snapte niet hoe hij het met me uithield, maar ik was hem er enorm dankbaar voor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik slaakte een zachte kreet van excitement en trok Adore aan haar hand nog dichter tegen me aan. Mijn lippen vonden de hare. "Ik ook van jou. Nou kom, ik heb nogsteeds een dans van je te goed." Ik grijnsde en sleurde haar zo goed als mee terug naar vipruimte. Eenmaal daar zette ik me op de bank. Ik trok Adore deels op mijn schoot en keek grijnzend naar haar. "Je fans vragen zich vast af of Jij sexy lapdances kan geven." Ik grijnsde. Ik vond dat ik dit wel verdiend had. Mijn handen gleden over haar boven enen en kwamen langzaam onder haar jurk. Ik beet mijn lip. "Shown them moves." Ik ging knderuit gezakt zitten en grijnsde. Mijn telefoon begon te trillen en ik zag de twitter spam.

    '@jongensnaamnoriegadelano: "net uit Revenge gezet door jaloerse vriend van @adoredelano want een slechte keuze. "

    '
    ik rolde mijn ogen en las verder. '

    @meisjedelrio : "@jongensnaam meen je niet? Waarom dan? Wie is haar vriend?!???"'
    '

    @jongensnaam"ja die mislukte danser van daar. Kom dm."'
    I
    Ik las de rest van de berichten waar ik dan wel in getagt was. Overall waren de berichten juist heel lief. Ik zuchtte en toesenblokeerde mijn trlefoon. Ik keek terug op en de sadness verdween. "Nou, kom maar op."


    We're all mad here.


    Evan Hunter James || Tawni
    Ik luisterde naar Kellin die blijkbaar een leuke tijd had gehad met Bat, al viel het me mee dat ze niets hadden gedaan. Kellin was misschien wel de grootste sloerie van iedereen hier. Ik genoot van mijn sigaret en keek Aiden na toen hij duidelijk emotioneel langsliep. Eigenlijk wilde ik achter hem aan gaan, maar Taavi ging al achter hem aan, waardoor ik me er niet in ging mengen. Ik ging niet tussen die twee komen, niet weer. Ik knikte bij Kellin's vraag en drukte her smeulende filter uit. "Ik heb nog drie minuten, dus ik ga maar naar binnen." Ik liet de jongen achter en vertrok naar de backstage om de puntjes op de i te zetten en mijn schoenen vast te maken. Inmiddels deed ik dit lang genoeg om er vrij snel mee te zijn. Ik had er wel zin in, het gaf me altijd een boost om in de schijnwerpers te staan, maar mijn hoofd lag heel ergens anders. Ik zou een goed gesprek moeten houden met Noah hierover, maar daar hadden we nog tijd genoeg voor, al hield ik niet van de onzekerheid in mijn leven. Nu stapte ik vol zelfvertrouwen het podium op en probeerde ik alles voor even te vergeten. Mijn glimlach straalde steeds breder naar mate ik het publiek hoorde joelen. Aan de deur zag ik Bat kijken of het goed ging. Nu had ik nergens echt problemen mee gehad in al die tijd, maar je wist het nooit. Zoizo vermeed ik de rand van het podium en trad vrij vroeg op, dus dat hielp wel. Het podium voelde als een tweede thuis. Ik draaide een rondje en blies een handkusje het publiek in. Het was verrassend druk in de club, maar misschien kwam het omdat vanavond alle businessmensen hun weekend inluidden. We zouden wel zien, voor nu genoot ik van mijn tijd op het podium en probeerde nergens anders aan te denken.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 15:59 ]


    Bowties were never Cooler