• Het is een bitterkoude nacht in 1800.
    5 gedaantes gehuld in zwarte mantels komen aan in het Britse eilandje Lovestock. Het eilandje is even groot als Nederland, alleen wonen er geen mensen, omdat er veel geruchten zijn dat het er spookt. De gedaantes komen aan op een open plek, waar een grote rivier naast ligt. Twee trekken rijkversierde straffen tevoorschijn.
    Één veranderd in een wolf. Een ander ontbloot vlijmscherpe hoektanden. Uit het water klinkt iets. Een meermin komt bovenwater en maakt een waterbol. En de laatste doet de mantel uit, waardoor er prachtige vleugels uitkomen.
    Ze houden elkaars handen vast terwijl ze in een kring in kleermakerszit op de zachte grond neerstrijken. De meermin zit in de rivier, ook twee gedaantes pakken haar hand vast. Opeens is er een fel, wit licht.
    Even later staat er een kasteel op de lege plek. De gedaantes, ook de zeemeermin die toen ze droog was een mens werd, gaan naar binnen, niet wetend dat 216 jaar later dit een school zou zijn vol opstandige tieners.


    200 jaar later was het kasteel al een school, maar alleen voor heksen, tovenaars, elven(met vleugels), zeemeerminnen, vampiers, en weerwolven. De school heet Magicae, wat magie betekent in het latijn. Helaas moest de school in 2010 sluiten. Maar in 2016 komt hij er weer, alleen is het dit keer een beetje anders. Het is namelijk voor "moeilijke" tieners. Dus bijvoorbeeld die leerproblemen hebben, of die nogal brutaal zijn.


    Rassen:

    •Vampiers•
    Vampiers zijn wezens die je niet snel boos moet maken. Ze kunnen je met één simpele beet vermoorden.
    + Ze zijn snel en machtig.
    - Ze kunnen niet heel goed tegen zonlicht, en kruisen verzwakt ze.

    •Elfen•
    Dit zijn eigenaardige wezens. Ze hebben meestal een goede band met dieren.
    + Ze hebben een element: vuur, water, lucht of natuur. Ook hebben ze vleugels dus kunnen ze vliegen.
    - Ze kunnen niet tegen ijzer.

    •Heksen en tovenaars•
    Als er een wezen magisch is, is het dit wezen wel. Een ongelofelijk machtig, mysterieus wezen.
    + Ze kunnen toveren.
    - Ze moeten jaren trainen voor ze magie onder de knie hebben. Bovendien, kunnen ze niet zomaar toveren. Het duurt minstens tien seconden voordat de heks/tovenaar het kan uitvoeren, dus toveren kunnen ze niet snel.

    •Zeemeerminnen•
    Zeemeerminnen zijn prachtige wezens, met een prachtige stem. Prachtig... Of dodelijk?
    + Zeeemerminnen worden als ze nat worden een zeemeermin, als ze droog zijn zijn ze gewoon een mens. En ze hebben prachtige zangstemmen.
    - Zeemeerminnen hebben alleen in het water hun stem als wapen.

    •Weerwolven•
    en dan, last but not least, de weerwolf. Eigenaardige wezens met eigenaardige zintuigen.
    + Worden wolven met volle maan, en hebben veel betere zintuigen.
    - Kunnen niet tegen zilver.

    Uniformen:

    Vrouwen:


    Mannen:



    X. Schoenen naar keuze
    X. In het weekend en op woensdag hoeft het niet gedragen te worden.


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Klas(groep):
    Ras:
    Magie:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Ouders:
    Relaties:
    Huisdieren:


    Regels:
    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Schelden mag, maar niet te veel en te erg.
    X. Overleg met elkaar over relaties.
    X. Blijf actief. Het maakt niet uit als je twee/drie dagen niet reageert, maar je kan niet een week wegblijven. Meld je dan af, of vraag desnoods of iemand het even voor je wilt doen.


    Welkom bij Magicae, het schooljaar kan beginnen!

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 16:48 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Super leuk!
    Zou ik een heks mogen reserveren? (K)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Super leuk!
    Zou ik een heks mogen reserveren? (K)

    Of course :P


    Never grow up, it's a trap.

    Super leuk zou ik een vrouwelijke meermin mogen reserveren en een vrouwelijke engel?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 18:01 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oehh, mag ik een elf reserveren? (Kunnen deze elven trouwens tegen ijzer? Zou het namelijk wel een redelijk goede zwakte vinden omdat vampiers en elven best vaak heel sterk worden en dan laten de RPGers de zwaktes weg haha)


    obsessive rage

    Feniks schreef:
    Super leuk zou ik een vrouwelijke meermin mogen reserveren en een vrouwelijke engel?

    Tuurlijk. Officieel is de school niet voor engelen, maar er kan wel een uitzondering worden gemaakt xD


    Never grow up, it's a trap.

    Harlekijn schreef:
    Oehh, mag ik een elf reserveren? (Kunnen deze elven trouwens tegen ijzer? Zou het namelijk wel een redelijk goede zwakte vinden omdat vampiers en elven best vaak heel sterk worden en dan laten de RPGers de zwaktes weg haha)


    True that. Ik denk dat ik nog even de zwaktes enzo neer ga zetten. En ja, je mag een elf.


    Never grow up, it's a trap.

    WiseHeart schreef:
    (...)
    Tuurlijk. Officieel is de school niet voor engelen, maar er kan wel een uitzondering worden gemaakt xD


    Owhh, ik dacht vleugels: engelen XD
    Ik dips de uitzondering :P


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik heb nu even opgeschreven wat je moet weten over de rassen


    Never grow up, it's a trap.

    I like it
    Wat heeft mijn engel dan voor een beperkingen? Is het anders een idee dat ik zeg dat haar ouders een elf en een tovenaar waren en dat uit die combi een engels is ontstaan of zoiets?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Feniks schreef:
    I like it
    Wat heeft mijn engel dan voor een beperkingen? Is het anders een idee dat ik zeg dat haar ouders een elf en een tovenaar waren en dat uit die combi een engels is ontstaan of zoiets?

    Dat is wel een goed idee. En over de beperkingen; je mag het zelf kiezen. Misschien dat jouw engel alleen kan toveren met een speciaal voorwerp ofzo? Of dat ze helemaal niet kan toveren?
    Damn ben hier zo slecht in


    Never grow up, it's a trap.

    Oh trouwens: Bij elven heb je nu metaal opgeschreven, meestal is het alleen ijzer, andere metalen kunnen ze vaak wel tegen (want ze hebben wel zwaarden haha)


    obsessive rage

    Harlekijn schreef:
    Oh trouwens: Bij elven heb je nu metaal opgeschreven, meestal is het alleen ijzer, andere metalen kunnen ze vaak wel tegen (want ze hebben wel zwaarden haha)

    Oeps, vergiste me ff, verander het nu


    Never grow up, it's a trap.

    Haha maakt niet uit, ik haalde het vroeger echt altijd door elkaar dus ach ^^


    obsessive rage

    Ik heb ook nog een vraagje, zou het kunnen dat mijn zeemeermin bijvoorbeeld de dochter van Neptunes (ik zeg maar wat) maar die kan de zeven zeeën bespelen. Kan een zeemeermin dat dan ook?


    Even over de engel, misschien dat ze als heks hoe dan ook met een toverstok moet toveren en dat ze haar elven krachten alleen kan gebruiken als ze haar vleugels uitgeslagen heeft (?) Het is maar een idee.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag ik ook meedoen?
    Een jongen en een meisje,
    Meisje dan vampier en de jongen dan weerwolf


    When you see me, I'm not here