• Hi!
    Hé, jij daar. Ja, jij. Ben jij geïnteresseerd in The Hunger Games? Dan is mijn story misschien wel wat voor jou!
    Zou je een kijkje willen nemen? Dat zou ik heel fijn vinden!
    Dank je wel! Ik hoop dat je hem heel leuk vindt. :)

    Liefs, Iris



    Informatie over de Story:

    Naam van de story: Orphan || The First Quarter Quell
    Genre: Fanfiction, fantasy(, The Hunger Games, ook al is dat geen officiële genre)
    Beschrijving:
    Al sinds ik klein ben, ben ik al een wees. Een kind zonder ouders, iemand die een thuis zoekt. Iemand die tevergeefs op zijn ouders wachtte, ook al wist hij dat zijn ouders nooit meer terug zouden komen. Ook al mocht niemand me, ik had tenminste een thuis. Ik hoefde altijd maar voor het minimum aantal loten hoefde mee te doen aan de Hongerspelen, omdat je in het weeshuis altijd genoeg te eten had. Het was één van de weinige voordelen van een wees zijn.
    Maar dit jaar wordt het anders. Dit jaar zullen de regels van het kiezen van de tributen anders zijn. Iedereen zal moeten stemmen op die gene waarvan ze willen dat hij de arena in gaat.
    En dat wens je alleen je allerergste vijand toe, de gene die je het meeste haat. Met andere woorden, ik moet de arena in. Ik ben gedoemd om te sterven.

    Mijn naam is Rex Lukas Cunner. Noem me maar Luc. Ik ben 16 jaar, en kom uit District 6. Dit is mijn verhaal over de 25ste Hongerspelen, oftewel de eerste Kwartskwelling.

    Leeftijdskeuring: 12
    Taal: Nederlands
    Status: Lopend



    Oh, en als je het verhaal gelezen hebt, zou je dan de poll willen invullen? Opbouwende kritiek is ook altijd welkom!
    In dit topic post ik status updates van het verhaal. Hoofdstuk 1 en 2 staan online, en ik activeer elke woensdag en zondag een hoofdstukje. En als ik zin heb, krijgen jullie misschien tussendoor wel een hoofdstukje van me cadeau.



    Cover:


    Gemaakt door Clique

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 18:41 ]


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Update: Hoofdstuk 3 staat online!


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Rip. Ik ben echt al heel lang vergeten in dit topic te posten. Inmiddels staat H10 al online.
    Ik vergeet steeds dat ik zo'n topic heb.


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Oeh, ik ga dit verhaal lezen!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.