• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 16:32 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Omhooggevallen stuk Brits vreten dat je daar bent; twee jaar lang houd je vol dat je mijn favoriete Misfits shirt niet hebt en dat ik je niet moet lastigvallen en blokkeer je me. Vervolgens plaats je een foto op Instagram waarop je mijn shirt draagt. Dat shirt waar ik al zo lang om vraag. Nu weet ik gewoon zeker dat je een lying piece of shit bent en de rest van de shirts die ik zoek ook nog in jouw bezit hebt. Pfft, ik hoop dat je stikt in de gore, droge scones die je gemene moeder voor je maakt bij het ontbijt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    You sweet, cute, handsome, dark skinned, breakdancer. I WANNA MEET YOU PLEASE .

    Allura schreef:
    Having a parabatai would be bomb as fuck.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ben nog nooit zo moe geweest denk ik. En dat wil al wat zeggen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoe krijg je het voor elkaar mijn stemming met 2 zinnen zo te verpesten.
    'Geboortekaartjes horen er ook bij.' No fucking shit, Sherlock.

    // Haar vriendje is echt blond. De hor zit dicht, natuurlijk zit het handvat dan voor de deurklink waardoor die niet naar beneden wil.

    // Ik wil gbb's en pb's beantwoorden, maar mobiel enzo...

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 17:19 ]

    De moeder van een zevenjarig kind uit mijn groep waar ik leiding geef was even oud als ik nu ben toen ze haar kind kreeg. Ulp :|

    MIUI, je frustreert me op het moment echt enorm. Stomme thema's ook.


    Your make-up is terrible

    Ugh, ook dát nog...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Filosofem schreef:
    Omhooggevallen stuk Brits vreten dat je daar bent; twee jaar lang houd je vol dat je mijn favoriete Misfits shirt niet hebt en dat ik je niet moet lastigvallen en blokkeer je me. Vervolgens plaats je een foto op Instagram waarop je mijn shirt draagt. Dat shirt waar ik al zo lang om vraag. Nu weet ik gewoon zeker dat je een lying piece of shit bent en de rest van de shirts die ik zoek ook nog in jouw bezit hebt. Pfft, ik hoop dat je stikt in de gore, droge scones die je gemene moeder voor je maakt bij het ontbijt.


    Lol dat is skeer

    // jippiedepippie vertaging


    i put the fun in funeral

    Het idee dat ik vanaf morgen niet meer thuis woon maakt mij bang


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik wist dat deze dag kwam, deze dag waarop je het me ging doorsteken. Bedankt. Nu weet ik ook weer hoe jij erover denkt.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik moet verder met pakken maar ik wil ook sporten en zo weinig tijd. MWEEHHEHE


    "Ignite, my love. Ignite."

    Laat hem gewoon weg gaan. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Slechte dag op het werk, maar het schattige chocolade-meisjes herkende me en volgens mij had ze haar kamergenoot over mij vertelt want ze zei: 'dat is het meisje dat van star wars en star trek houdt' en toen vergat ze de helft van haar boodschappen. Zou ik haar mijn nummer kunnen geven? Dat is vast weird, maar ik heb deze baan nog maar een maand!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil schrijven of kleuren terwijl ik een serie kijk, maar ik moet eigenlijk dringend mijn fotoboek afwerken....


    Tears are words the heart can't say.